نوشته شده توسط : کریمی

چطور با کمک بازاریابی ایمیلی برند خود را مطرح کنیم؟

بازاریابی ایمیلی

بازاریابی ایمیلی یا همان Email Marketing یکی از روش های مؤثر در استراتژی های تجارت آنلاین به حساب می آید. در این مقاله به بررسی این موضوع که چطور می توان با کمک بازاریابی ایمیلی برند خود را ایجاد کنیم می پردازیم.

 

برای برند سازی تجارت آنلاین خود راه های مختلفی میتواند انتخاب کنید که هر کدام به نوبه خود میتواند موثر باشد . بازاریابی ایمیلی یکی از انواع این راه ها میباشد که میتوانید با شناخت درست  از آن بهره ببرید .

 

نامه نگاری و نوشتن نامه ها هیچوقت قدیمی و از کار افتاده نمی شوند. به  نسل جدید نامه ها  نامه های الکترونیکی یا همان ایمیل ها گفته میشود . این نامه ها جای نسل قدیمی را گرفته اند و حالا با افزایش چشم گیر سرعت و کارایی، نه تنها برای ارتباطات شخصی بلکه برای امور کاری و تجاری نیز استفاده می شوند. ایمیل ها بسیار سریع هستند و قابل دسترس بودن آن ها این ابزار را به پر سرعت ترین راه ارتباطی بدون داشتن سرویس یا برنامه خاصی تبدیل کرده است.

 

بازاریابی با ایمیل راهیست که بزرگترین کمپانی ها و تجارت های موفق از آن به صورت مستمر و هدفمند استفاده می کنند. شما با کمک ایمیل مارکتینگ نه تنها می توانید برند فعلی خود را مستحکم کرده و آن را بیش از پیش قدرتمند کنید، بلکه می توانید از این روش برای ساخت صحیح برند خود نیز بهره مند شوید. طبق گزارش سالیانه، میانگین تعداد ایمیل های ارسال و دریافت شده در روز توسط کاربران به مرز 269 میلیارد عدد رسیده است! اگرچه تعداد قابل توجهی از این مقدار ایمیل های اسپم هستند اما باز هم این آمار و ارقام باور نکردنی از پتانسیل بالای ایمیل ها برای هر نوع ارتباط الکترونیکی چه شخصی و چه تجاری خبر می دهند.

 

به چهار موضوع در مورد بازاریابی ایمیلی در زیر می پردازیم :

1. بهبود شهرت و شناخته شدن برند شما

شهرت یک برند به واسطه ویژگی های عمومی و تجاری آن شناخته می شود. بنابراین زمانی که برای مخاطبین خود ایمیل ارسال می کنید، به یاد داشته باشید که حتماً از لوگوی برند و دیگر آیتم های بصری بهره مند شوید. اما بهتر است هر بار این تصاویر را تغییر ندهید. رنگ لوگو و تصاویر در تمامی ایمیل ها باید یکسان و ثابت باشند تا در ذهن کاربران ذخیره شوند و در نتیجه آن ها بتوانند به سرعت ایمیل های شما را از دیگر ایمیل ها تشخیص دهند.

2. حضور مشتریان را قوت ببخشید

در مبحث تجارت آنلاین مفهومی با عنوان Customer Retention یا حفظ مشتری وجود دارد. این مبحث یک استراتژی برای برندها و صاحبان مشاغل می باشد تا به واسطه آن بتوانند کاربران معمولی را به مشتری تبدیل کرده و مشتریان را در حوزه سرویس ها و محصولات خود تا بیشترین زمان ممکن محفوظ نگه دارند. مسلماً این ایده آل ترین حالت برای هر تجارتی می باشد. هیچکسی نمی خواهد مشتریانی که به سراغش می روند فقط یک بار از آن ها خرید کنند. همه مشاغل به دنبال مشتریان وفادار و ثابت هستند..

3. نام تجاری خود را معتبر کنید

به عنوان یک برند، ایمیل مارکتینگ باید شبیه به ویترینی از چیزهایی باشد که شما به دست آورده اید و نشان دهنده آشنا بودن شما با صنعت کاری خودتان است. ارائه آموزش های با ارزش و اطلاعات مفید، می تواند به پایه گزاری اعتبار شما کمک زیادی کند که نتیجه آن افزایش ارزش نام تجاری شما خواهد شد. اگر ایمیل های شما با ارزش باشند، شانس اینکه آن ها توسط کاربران با دیگران به اشتراک گذاشته شوند نیز وجود دارد و در نتیجه ارزش های برند شما بیشتر و بیشتر گسترش پیدا می کند.

 

از جمله روش های معتبر کردن نام تجاری با بازاریابی ایمیلی ، ارسال اطلاعات دقیق محصولات یا سرویس هایی است که کاربران به دنبال خرید آن ها هستند.

 

4. روابطتان را گسترش دهید

 

زمانی که شما به شخصی اعتماد داشته باشید، وارد شدن به یک رابطه با آن شخص برای شما بسیار راحت تر خواهد بود. این گفته در مورد کاربرانی که در حال ارزیابی برند شما هستند نیز صدق می کند. اگر شما می خواهید اعتماد آن ها را جلب کنید، باید روی برقراری ارتباط با آن ها به صورت هدفمند و ایده آل برنامه ریزی کنید. ایمیل مارکتینگ این کار را برای شما راحت تر می کند. فرقی ندارد که مشتری شما یک مشترک جدید است یا یکی از مشتریان قدیمی، ایمیل هایی که شما برای آن ها ارسال می کنید به آن ها در شناخت تدریجی شما و در نتیجه اعتماد به شما کمک می کند. به عبارت ساده تر، ایمیل ها می توانند روابط را پرورش دهند!

 

فعالیت های ما :

طراحی سایت در شیراز

طراحی سایت شیراز



:: بازدید از این مطلب : 126
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 شهريور 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کریمی

 

مهم نیست که کارتان را چقدر خوب انجام میدهید . مهم اینست که همیشه میتوانید از این بهتر باشید

(بیل والتون)

هر آنچه قرار است در آینده اختراع بشود، جرقه هایش از هم اکنون زده شده است.

(چالرزدوئل )

با این تصور که ایده هایتان عملی شده و به وقوع پیوسته است دست به امتحان آنها بزنید

(دیوید سیبری)

تفکر مقدمه و مادر تمام ایده هاست و ایده ها قدرتمندترین و مفید ترین چیز در دنیا هستند

(جورج گاندر)

روح بدون تخیل همچون رصد خانه ی بدون تلسکوپ است

(هنری بیچر)

محدودیت درذهن ماست نه در دنیای اطرافمان ولی وقتی از تخیل خویش استفاده کنیم ممکن های ما نامحدود میشودند

(جیمز پائولینتی)

اگر ایده هایتان را دنبال نکنید همانند مورچگان زندگی میکنید نه همانند انسان ها.

(موریتمر آدلر)

برای اینکه یک نوآوری و ابداع به بار بنشیند حدود پانصد ایده لازم است

(کنیچی اوهما)



:: بازدید از این مطلب : 126
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 آبان 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کریمی
با سلام.به دنیای لوکس بلاگ و وبلاگ جدید خود خوش آمدید.هم اکنون میتوانید از امکانات شگفت انگیز لوکس بلاگ استفاده نمایید و مطالب خود را ارسال نمایید.شما میتوانید قالب و محیط وبلاگ خود را از مدیریت وبلاگ تغییر دهید.با فعالیت در لوکس بلاگ هر روز منتظر مسابقات مختلف و جوایز ویژه باشید.
در صورت نیاز به راهنمایی و پشتیبانی از قسمت مدیریت با ما در ارتباط باشید.برای حفظ زیبابی وبلاگ خود میتوانید این پیام را حذف نمایید.جهت حذف این مطلب وارد مدیریت وب خود شوید و از قسمت ویرایش مطالب قبلی ،مطلبی با عنوان به وبلاگ خود خوش امدید را حذف نمایید.امیدواریم لحظات خوبی را در لوکس بلاگ سپری نمایید...

:: بازدید از این مطلب : 122
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 0 0 | نظرات ()

صفحه قبل 1 ... 8 9 10 11 12 ... 13 صفحه بعد