نوشته شده توسط : کریمی

نحوه محاسبه هزینه اتوبار در تهران

محاسبه هزینه اتوبار در تهران به عوامل زیادی در رابطه با اثایه منزل و منزل سابق و جدید شما و همچنین خدمات ما دارد. در ادامه به توضیح عوامل تاثیرگذار بر روی نرخ اتوبار در تهران میپردازیم.

 

نحوه محاسبه هزینه اتوبار در تهران

 

تعداد طبقات آپارتمان در نحوه محاسبه هزینه اتوبار در تهران

تاثیرگذارترین عامل روی نحوه محاسبه هزینه اتوبار در تهران آپارتمان شماست؛ چه آپارتمانی که اکنون در آن ساکن هستید و چه آپارتمانی که قرار است در آن سکونت کنید. تعداد طبقات هر کدام و اینکه حمل بار باید از طبقه چندم در آپارتمان فعلی و به طبقه چندم در آپارتمان جدید انجام شود بسیار مهم است.

 

میزان اثاثیه منزل در نحوه محاسبه هزینه اتوبار در تهران

در نحوه محاسبه هزینه اتوبار در تهران حجم اثاثیه منزل شما نیز مهم است. مطمئنا هزینه اتوبار در تهران زمانی که اثاثیه منزل شما کم باشد و با یک بار بارگیری و حمل بار در تهران به اتمام برسد نسبت به زمانی که اثاثیه فراوان است و نیاز به دو بار بارگیری داشته باشد، بسیار کمتر خواهد بود.

 

تعداد کارکنان در نحوه محاسبه هزینه اتوبار در تهران

برای نحوه محاسبه هزینه اتوبار در تهران تعداد کارکنان نیز دارای اهمیت است. شما میتوانید هر تعداد که مایل باشید کارگر برای بارگیری و تخلیه بار تقاضا کنید. به طبع با بیشتر بودن تعداد کارگر هزینه اتوبار در تهران بیشتر و سرعت حمل بار نیز بیشتر میشود.

 

بسته بندی در نحوه محاسبه هزینه اتوبار

بسته بندی اثاثیه یکی دیگر از عوامل تاثیرگذار بر روی نحوه محاسبه هزینه اتوبار در تهران است. ما اصولی ترین روش بسته بندی را برای اثاثیه شما در نظر میگیریم که از وارد شدن کوچکترین صدمه و آسیبی به اثاثیه شما جلوگیری کنیم. شما میتوانید بسته بندی ساده تر با هزینه کمتری را انتخاب کنید.

 

اثاثیه سنگین در نحوه محاسبه هزینه اتوبار

اثاثیه سنگین منزل شما نیز در نحوه محاسبه هزینه اتوبار تاثیر دارد. حمل وسایل سنگینی مانند یخچال، ماشین لباسشویی، میز ناهارخوری، کتابخانه، بوفه و ... جداگانه محاسبه شده و طبیعتا کرایه اتوبار را افزایش میدهد.

 

ماشین باربری در نحوه محاسبه هزینه اتوبار

در نحوه محاسبه هزینه اتوبار نوع ماشین باربری حائز اهمیت است. وانت، نیسانو تنواع کامیون ماشین های باربری هستند که استفاده از هر کدام از آنها برای حمل بار هزینه ی متفاوتی دارد.

 

 

تمام عوامل تاثیرگذار بر روی نحوه محاسبه هزینه اتوبار قبل از اقدام به اسباب کشی در منزل شما مشاهده میشود و هزینه اتوبار به صورت توافقی و کاملا عادلانه که هم مورد رضایت شما و هم ما باشد، بررسی و برآورد میگردد و در قراردادی که به امضای هر دو طرف میرسد ثبت میشود. پس با خیال راحت اسباب کشی خود را به ما بسپارید و اتوبار ارزان را با ما تجربه کنید.



:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 بهمن 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کریمی

حمل اثاثیه منزل در تهران

حمل اثاثیه منزل در تهران همیشه دغدغه ای اساسی برای همشهریان عزیز در تهران است. تهران شهری است بزرگ و با محدودیت های بسیار و نحوه خدمت رسانی جهت حمل اثاثیه منزل در تهران از اهمیت زیادی برخوردار است.

 

حمل اثاثیه منزل در تهران

 

خدمات حمل اثاثیه منزل تهران

شرکت باربری سپیدبار در تهران از جمله شرکت هایی در تهران است که با کارکنان نیرومند خدمات حمل اثاثیه منزل در تهران را انجام میدهد. این شرکت با به روزترین روش های باربری در تهران؛ خدمات بسته بندی، حمل بار و چیدمان را در تمام نقاط تهران انجام میدهد.

 

حمل اثاثیه منزل اینترنتی در تهران

سپیدبار در تهران در تلاش است در آینده ای نزدیک اپلیکیشن حمل اثاثیه منزل در تهران را راه اندازی کند تا مشتریان عزیز ما در تهران بتوانند حمل اثاثیه منزل اینترنتی در تهران انجام دهند. بدیهی است با این قابلیت حمل اثاثیه منزل در تهران در کمترین زمان انجام می گردد.

 

نحوه محاسبه هزینه حمل اثاثیه منزل در تهران

برآورد قیمت حمل اثاثیه منزل در تهران نیاز به تحقیق و بررسی بیشتری در خصوص اثاثیه منزل شما دارد و نمیتوان یک رقم دقیق به عنوان نرخ حمل اثاثیه منزل در تهران بیان کرد. اما میتوانیم به شما اطمینان بدهیم که سپیدبار کرایه حمل اثاثیه منزل در تهران را با در نظر گرفتن بودجه شما محاسبه کرده و لذت حمل اثاثیه ارزان را برای شما به ارمغان خواهد آورد.



:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 بهمن 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کریمی

مهاجرت به آلمان از طریق خوداشتغالی

 

طبق قوانین دولتی مهاجرت در کشور آلمان شما می توانید جهت مهاجرت به آلمان از طریق خوداشتغالی اقدام نمایید. می توان گفت زمانی با مهاجرت به آلمان از طریق خوداشتغالی و ویزای خود اشتغالی شما موافقت می شود که به حیطه و زمینه ی شغلی شما در آن کشور نیاز باشد یا طرح اقتصادی(بیزینس پلن) مناسبی ارائه نمایید، حتی اگر یک شغل عادی مانند تاسیس هایپر مارکت باشد بایستی تاثیرات مثبتی که در منطقه ی مد نظر به همراه دارد و حساب مالی قوی پشتوانه ی طرح جهت مهاجرت به آلمان از طریق خوداشتغالی در نظر گرفته شود.

 

مهاجرت به آلمان از طریق خوداشتغالی

 

عوامل تاثیرگذار بر مهاجرت به آلمان از طریق خوداشتغالی

_تجارب و سوابق کاری فرد متقاضی مهاجرت به آلمان از طریق خوداشتغالی

_مقدار سرمایه پشتوانه متقاضی مهاجرت به آلمان از طریق خوداشتغالی

_عملی شدن طرح ارائه شده ی شخص متقاضی مهاجرت به آلمان از طریق خوداشتغالی

_تاثیری که فرد متقاضی مهاجرت به آلمان از طریق خوداشتغالی بر اقتصاد آن منطقه دارد 

_نو آوری و تازگی ایده ی داده شده جهت مهاجرت به آلمان از طریق خوداشتغالی

_میزان تاثیر طرح بر استخدام و کار منطقه به منظور مهاجرت به آلمان از طریق خوداشتغالی

_نیاز منطقه ای به آن شغل جهت مهاجرت به آلمان از طریق خوداشتغالی


در قوانین مهاجرت به آلمان از طریق خود اشتغالی تا قبل از سال 2012 باید 5 نفر آلمانی را استخدام می کردید تا بتوانید شرایط لازمه را داشته باشید، که این قانون برداشته و همچنین نیازی به دانستن زبان آلمانی ندارید می توان گفت هیچ زمان مهاجرت به آلمان از طریق خود اشتغالی به این آسانی نبوده است.

 

مراحل اخذ ویزای خود اشتغالی جهت مهاجرت به آلمان از طریق خوداشتغالی

ابتدا برای مهاجرت به آلمان از طریق خوداشتغالی طرح توجیهی اقتصادی خود را ارائه می دهید و حساب بانکی پشتوانه ی طرح، همچنین هدفتان برای پیگیری و ادامه ی طرح را به سفارت اعلام می کنید. اگر با طرح شما موافقت و ویزا برای شما صادر گردید برای ثبت شرکت اقدام می کنید که در صورت نداشتن اقامت موقت این کشور طبق قوانین جاری این کشور نمی توانید حساب بانکی داشته و در نتیجه  جهت مهاجرت به آلمان از طریق خوداشتغالی ثبت شرکت نمایید بنابراین باید از یک شخص آلمانی کمک بگیرید که ما برای حل این مشکل راه حل مناسب به شما ارائه خواهیم نمود.



مهاجرت به آلمان از طریق خوداشتغالی

 

 

اگر فرد متقاضی مهاجرت به آلمان از طریق خوداشتغالی دانشجوی یکی از دانشگاه های خوب دولتی که مورد تایید دولت آلمان می باشد بوده و یا به عنوان پژوهشگر شناخته شده و فارغ التحصیل شده باشد با تصمیم مستقیم سفارت و کنسولگری این کشور می تواند ویزای خود اشتغالی را جهت مهاجرت به آلمان از طریق خوداشتغالی بدون گذرندان مراحل ذکر شده ی قبلی دریافت نماید و مرتبط با رشته ی تحصیلی خود تحقیقات خود را در این کشور پیگیری نماید.



:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 بهمن 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کریمی

مهاجرت به آلمان از طریق خوداشتغالی

خوداشتغالی یا خویش فرمایی یکی دیگر از راه های مهاجرت به آلمان می باشد که به این منظور متقاضی مهاجرت به آلمان از طریق خوداشتغالی میبایست کسب و کاری برای خود در کشور آلمان جهت مهاجرت به آلمان از طریق خوداشتغالی راه بیندازد. با ما همراه باشید تا شما را با جزئیات مهاجرت به آلمان از طریق خوداشتغالی آشنا کنیم.

 

مهاجرت به آلمان از طریق خوداشتغالی

 

مراحل مهاجرت به آلمان از طریق خوداشتغالی

برای مهاجرت به آلمان از طریق خوداشتغالی ابتدا باید بدانید که چه کاری میخواهید در آلمان انجام دهید. این کار باید شرایطی از قبیل:

  • مورد نیاز کشور آلمان باشد؛
  • سودآور باشد؛
  • نتایج مثبتی برای اقتصاد کشور آلمان به بار آورد؛

داشته باشد. با توجه به این شرایط جهت مهاجرت به آلمان از طریق خوداشتغالی باید یک طرح کسب و کار خوب آماده کنید و موفقیت کسب و کار و سودآور بودن آن را چه برای خود و چه برای کشور آلمان توجیه نمایید. این طرح را به همراه مدارک شناسایی و تحصیلی خود جهت مهاجرت به آلمان از طریق خوداشتغالی به سفارت آلمان در ایران فرستاده؛ سفارت آلمان نیز آن را برای اداره بازرگانی در کشور آلمان ارسال میکند و پس از بررسی و در صورت تایید مدارک و طرح شما، ویزای خود اشتغالی مدت آن سه ماه است صادر شده و شما موفق به مهاجرت به آلمان از طریق خوداشتغالی خواهید شد. پس از اتمام مدت سه ماه میتوانید مدت اقامت خود را به مدت سه یا پنج سال دیگر (بسته به شرایط متقاضی) تمدید کنید و بعد از آن نیز در صورت رونق کسب و کارتان درخواست اقامت دائم دهید.

 

انواع خوداشتغالی جهت مهاجرت به آلمان از طریق خوداشتغالی

خوداشتغالی فریلنس؛ که در آن متقاضی مهاجرت به آلمان از طریق خوداشتغالی خدمات ارائه میدهد. خدماتی در رابطه با آموزش، هنر، ورزش، مشاوره، داروسازی، آرایشگری، صنایع دستی و ... . در این نوع خوداشتغالی متقاضی مهاجرت به آلمان از طریق خوداشتغالی بای مدرک تحصیلی مرتبط با خدمات خود داشته باشد.

خوداشتغالی تجاری؛ که در این نوع خوداشتغالی فرد متقاضی مهاجرت به آلمان از طریق خوداشتغالی باید به تجارت یا تولید محصول بپردازد.

خوداشتغالی سیار؛ که همانند خوداشتغالی تجاری است با این تفاوت که فرد متقاضی مهاجرت به آلمان از طریق خوداشتغالی مکان مشخصی برای کسب و کار خود ندارد و صرفا معاملات تجاری خود را در محل مشتری انجام میدهد.

 

هزینه خود اشتغالی جهت مهاجرت به آلمان از طریق خوداشتغالی

هزینه هایی که برای مهاجرت به آلمان از طریق خوداشتغالی مورد انتظار است، شامل هزینه های اخذ ویزا، هزینه های راه اندازی کسب و کار در آلمان و هزینه های زندگی در آلمان میباشد. برای مهاجرت به آلمان از طریق خوداشتغالی نمی توان رقم دقیقی را مشخص نمود زیرا این هزینه ها بسته به نوع کسب و کاری که در آلمان راه می اندازید؛ متفاوت خواهد بود. با اطلاع کامل از نوع کسب و کارتان، برآورد هزینه های مهاجرت به آلمان از طریق خوداشتغالی را به کارشناسان ما بسپارید.

 

مزایای مهاجرت به آلمان از طریق خوداشتغالی

  • مهاجرت به آلمان از طریق خوداشتغالی مزایایی دارد که در زیر به آن اشاره میکنیم:
  • فرصت های شغلی فراوان به دلیل قوی بودن اقتصاد آلمان
  • همکاری با تولیدکنندگان برتر جهان
  • امکان تجارت آزاد با سراسر جهان
  • برخورداری از وام های بلند مدت با کارمزد کم جهت خوداشتغالی
  • برخورداری از مشوق های اقتصادی جهت خوداشتغالی

 

معایب مهاجرت به آلمان از طریق خوداشتغالی

میتوان معایب زیر را جهت مهاجرت به آلمان از طریق خوداشتغالی برشمرد:

  • اثبات توانایی مالی برای زندگی و کار در آلمان
  • اثبات ذخیره و اندوخته مالی کافی برای افراد متقاضی بالای 45 سال


:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 بهمن 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کریمی

تولید و تکثیر گیاهان دارویی

 

اگر طرفدار گیاهان دارویی باشید، پس حتما آشنایی با نحوه تولید و تکثیر گیاهان دارویی نیز برای شما حائز اهمیت است. تولید و تکثیر گیاهان دارویی با توجه به نوع گیاه به روش های مختلفی انجام می شود. در این مقاله توضیح مختصری در باب تولید و تکثیر گیاهان دارویی خواهیم داد.

 

تولید و تکثیر گیاهان دارویی

 

آماده سازی زمین جهت تولید و تکثیر گیاهان دارویی

اولین گام برای تولید و تکثیر گیاهان دارویی انتخاب و آماده سازی خاک مناسب جهت کشت است. خاک جهت تولید وتکثیر گیاهان دارویی نباید آلوده به مواد نفتی و یا مانند این باشد. بعد از آن باید خاک را با توجه به گیاه دارویی مورد کشت اصلاح و کوددهی کرد و زمین را جهت تولید و تکثیر گیاهان دارویی شخم زد. مرحله بعد صاف و هموار کردن زمین جهت تولید و تکثیر گیاهان دارویی است. و در آخر نوبت به قطعه بندی و شکل دهی زمین جهت تولید و تکثیر گیاهان دارویی می رسد.

 

تکثیر به روش خوابانیدن جهت تولید و تکثیر گیاهان دارویی

یکی از روش های تکثیر گیاهان جهت تولید و تکثیر گیاهان دارویی، خوابانیدن شاخه گیاه است. در این روش بخشی از شاخه یا ساقه مورد نظر را قبل از جدا کرد از گیاه مادر، در محیط کشت ریشه دار کرده و بعد از ریشه دار شدن ارتباط بین گیاه مادر و قسمت ریشه دار را قطع می کنند و قسمت ریشه دار را به عنوان گیاه جدید جهت تولید و تکثیر گیاهان دارویی استفاده می کنند.

 

تکثیر با قلمه جهت تولید و تکثیر گیاهان دارویی

یکی دیگر از روش های تولید و تکثیر گیاهان دارویی روش قلمه زدن می باشد. قلمه ها از ساقه و برگ گیاه گرفته می شوند. سپس قلمه ها در خاک کاشته شده و به راحتی ریشه دار می شوند. قلمه با مراقبت های لازم رشد کرده و به گیاه جدید جهت تولید و تکثیر گیاهان دارویی استفاده می شود.

 

تکثیر با پاجوش جهت تولید و تکثیر گیاهان دارویی

روش دیگر جهت تولید و تکثیر گیاهان دارویی، پاجوش است. بعضی از گیاهان روی ریشه خود جوانه هایی ایجاد می کنند که این جوانه ها به مرور زمان رشد کرده و از خاک بیرون می آیند که پاجوش نامیده می شود. پاجوش گیاه را می توان با کنار زدن خاک و جدا کردن آن به همراه قسمتی از ریشه به عنوان گیاه جدید جهت تولید و تکثیر گیاهان دارویی پرورش داد.

 

تکثیر با بذر جهت تولید و تکثیر گیاهان دارویی

از روش های دیگر جهت تولید و تکثیر گیاهان دارویی تکثیر با بذر است. بذر در تولید و تکثیر بسیاری از گیاهان نقش دارد. به اندام های گیاه مانند دانه، قلمه، پاجوش و ... که قابلیت تکثیر داشته باشند، بذر گفته می شود. برای تولید و تکثیر گیاهان دارویی باید بذرها را در بستر مناسب کاشت و بعد از جوانه زنی و سبز شدن بذر، مراقبت های لازم جهت تولید و تکثیر گیاهان دارویی را انجام داد.

 

برداشت گیاهان جهت تولید و تکثیر گیاهان دارویی

عملیات برداشت گیاهان دارویی جهت تولید و تکثیر گیاهان دارویی عبارت است از جمع آوری بخش هایی از گیاه که دارای مواد موثر هستند. تجهیزات مورد نیاز جهت برداشت گیاهان دارویی همانند محصولات زراعی است؛ با این تفاوت که اندام های گیاهان دارویی جهت تولید و تکثیر گیاهان دارویی را باید زمانی برداشت کرد که بالاترین میزان عملکرد و مواد موثر را داشته باشند.



:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 25 بهمن 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کریمی

طراحی وب سایت تخفیف گروهی در شیراز

طراحی وب سایت تخفیف گروهی در شیراز

کارایی طراحی وب سایت تخفیف گروهی در چیست ؟؟

میتوان گفت سایت تخفیف گروهی بستری را فراهم می سازد تا کاربران بتوانند کالا یا خدمات مورد نیاز خود را با تخفیف ویژه از ارائه دهندگان دریافت نمایند .

این کار هم به نفع تولید کننده است و هم به نفع مصرف کننده . چرا که تولید کننده با این روش می تواند با چشم پوشی از بخشی از سود خود مشتریان بیشتری را جذب کند و مصرف کننده می تواند خدمات یا کالای مورد نظر خود را با تخفیف ویژه خریداری نماید.

در اوایلی که ایده ی وب سایت تخیف گروهی به وجود آمد ، روش کار به اینصورت بود که یک کالا با تخفیف در سایت گذاشته میشد ولی شرط فروش آن کالا با آن تخفیف این بود که تقاضا برای خرید آن به یک حد نصابی که فروشنده مشخص کرده بود برسد .

بر فرض مثال قیمت واقعی یک تیشرت مثلا اگر 50 هزار تومان باشد ، در وب سایت تخفیف گروهی با قیمت 35 هزار تومان برای فروش میگذاشتند به شرطی که تعداد خریدار آن مثلا 70 نفر باشد . یعنی اگر 70 نفر با هم قصد خرید تیشرت را داشته باشند قیمت تی شرت از 50 هزار تومان به 35 هزار تومان کاهش پیدا میکند .

بعدها این روش از بین رفت و شرط به حد نصاب رسیدن تقاضا کننده برداشته شد . امروزه وب سایت های تخفیف گروهی، کالا ها و اجناس را با قیمت آف خورده  برای فروش میگذارند . واژه تخیف گروهی مربوط به روش کار قبلی میشد . که هنوز کلمه ی گروهی روی آن باقی مانده است .

دراین سایت خدمات ، اجناس و کالاها را با قیمتی پایین تر از قیمت بازار به فروش میگذارند. مزایایی که طراحی سایت تخفیف گروهی برای کارفرما دارد این است که شاید سود کمی از فروش کالاها و خدمات داشته باشد اما حجم بیشتری از مشتری ها روزانه جذب میشوند و در دراز مدت باعث افزایش سود میشود .

از طرف دیگر چون مشتری ها کالا و خدمت را با قیمت پایینی میخرند سود خوبی میکنند . همین باعث میشود بار دیگر هم از سایت تخفیف گروهی خرید کنند.

ایده طراحی سایت تخفیف گروهی برای اولین بار در سال 2008 اجرا شد و در حال حاضر سایت گروپان (groupon)  موفق ترین سایت در زمینه خرید و تخفیف گروهی است .

شاید شما نتوانید با سایت گروپان که تبدیل به غول عظیمی در حوزه تجارت تخفیف گروهی رسیده است رقابت کنید اما میتوانید با طراحی سایت تخفیف گروهی برای خودتان یک تجارت آنلاین راه بیندازید.

ویژگی ها و امکانات عمومی وب سایت تخفیف گروهی در شیراز

طراحی قالب اختصاصی با رنگ بندی و چیدمان مورد نظر کارفرما

امکان مدیریت وب سایت (درج/حذف/اصلاح تمام مطالب) بدون نیاز به دانش برنامه نویسی

ایجاد و مدیریت صفحات (نامحدود)

مدیریت اعضا و ثبت نام

تنظیمات پیشرفته امنیتی

ایجاد گروه و زیر گروه برای مدیریت بهتر

ویرایشگر متنی پیشرفته CKEditor (شبیه ساز word) جهت استایل دهی به مطالب

ایجاد دسته بندی برای قرار دادن تخفیفها به صورت نامحدود

ارسال تخفیف و نمایش بر روی سایت به همراه تصاویر، توضیحات ، تعداد ، زمان و ...

اختصاص یک پنل کاربری به اعضا

ایجاد خبرنامه ایمیلی ارسال خودکار تخفیفهای جدید به اعضا

اتصال به درگاه پرداخت

نمایش مکان تخفیفها در صفحه

سیستم آمار پیشرفته

لینک صفحات اجتماعی

امکان نظر سنجی هر محصول

ارسال کد تخفیف به موبایل خریدار

مدیریت کوپنها

مدیریت خریدها

مدیریت کاربران

جستجوی تخفیف ها بر اساس منطقه و گروه

بخش تخفیفهای بدون نیاز به کوپن

صفحه درخواستهای همکاری

مدیریت تخفیفهای درخواستی

مدیریت تبلیغات

سرعت لود بسیار بالا در کلیه قسمت ها و صفحات

مدیریت بسیار آسان و بدون نیاز به دانش فنی

قابلیت سئو بالا و آمدن در گوگل و دیگر موتورهای جستجو به دلیل اختصاصی بودن

کاملا برنامه نویسی شده با آخرین تکنولوژی های برنامه نویسی

امکان تغییر پوسته و اختصاصی شدن ظاهر سایت

امکان توسعه آسان وب سایت ، اضافه کردن امکانات مختلف و پیاده سازی ایده های خود

 راه اندازی و تحویل سریع

پنل مدیریتی بسیار ساده و با امکانات حرفه ای مدیریت آسان

نصب رایگان بر روی سرور توسط مرکز طراحی سایت شیراز(ساین)

پشتیبانی یکساله رایگان توسط تیم ساین 

امکان مشاهده نمونه سایت های طراحی شده قبل از سفارش

مدت زمان طراحی وب سایت تخفیف گروهی در شیراز

طبیعتا زمان طراحی و برنامه نویسی سایت ها به ، تعداد امکانات و ماژول هایی دارد که برای سایت در نظر میگیرید. هرچه امکانات بیشتر و پیچیده تری برای سایتتان بخواهید زمان پیاده سازی آن هم بیشتر خواهد شد .

کارشناسان خبره مرکز طراحی سایت شیراز در ابتدا یک جلسه کاری با حضور شما تشکیل میدهند . پس از تجزیه تحلیل شرایط و بودجه شما ، امکانات سایت مشخص میشود و زمان پیاده سازی و اجرای آن تخمین زده میشود .

اما مرکز طراحی سایت شیراز ( ساین ) برای داشتن یکسری امکانات عمومی و مورد نیاز جهت وب سایت تخفیف گروهی در شیراز ، در مدت سه هفته میتواند سایت  را بالا آورده و به شما تحویل دهد .

هزینه طراحی وب سایت تخفیف گروهی در شیراز

هزینه ای که مرکز طراحی سایت شیراز برای راه اندازی وب سایت تخفیف گروهی در شیراز در نظر دارد مبلغی است که در بالای صفحه آورده شده  است . البته این قیمت تقریبی طراحی سایت تخفیف گروهی است و بسته به نوع پیاده سازی و امکانات هزینه ممکن است کمی تفاوت کند . هر چه امکانات بیشتری در سایت داشته باشید هزینه آن بالاتر خواهد رفت. که هر چه امکاناتی افزون  تر بخواهید این هزینه بیشتر خواهد شد .

خودتان هم میتوانید با امکاناتی که مدنظرتان هست قیمت طراحی سایت را برآورد کنید . برای محاسبه آنلاین هزینه طراحی سایت کلیک کنید .

بهینه سازی وب سایت تخفیف گروهی در شیراز

راه اندازی یک وب سایت تخفیف از جمله مشاغل راحت و درآمد زاست . زیرا  شما فقط یک سایت را راه اندازی میکنید و دیگر نیاز به هیچ کاری ندارید . فروشنده کالا و خدمات به شما مراجعه کرده کالایش را در سایتتان میگذارند و مشتری با مراجعه به سایت، کالا ی مورد نظرش را با قیمتی پایین تر از بازار میخرد.

با هرفروشی که انجام شود ، درصدی از سود آن فروش به حساب شما واریز می گردد.

بنابراین اگر بتوانید روی سئو و بهینه سازی سایتتان کار کنید و سایت تخفیف گروهی را در صفحات اول گوگل قرار دهید درآمد زایی شما افزایش خواهد یافت .

سئو وب سایت تخفیف گروهی بسیار مهم و حائز اهمیت است . زیرا مشتری زمانی که قصد خرید کالایی در اینترنت دارد با سرچ کردن در گوگل است که سایتی را میابد و کالا را از آن خریداری میکند.

باید بتوانید وب سایت تخفیف گروهی خود را در نتایج اولیه جست وجو گوگل قرار دهید . اینترنت دنیای پر رقابتی است که برای زنده ماندن در آن باید با رقبا رقابت کنید .

کلمات کلیدی مناسب خود را یافته و روی آن کلمات کلیدی هدف ، وب سایت تخفیف گروهی را بالا بیاورید .

مرکز طراحی سایت شیراز( ساین) این افتخار را داراست که با انجام  خدمات سئو و بهینه سازی ؛ شما عزیزان را در امر بازاریابی همراهی کند . جهت مشاهده تعرفه سئو و شرایط آن کلیک کنید .

یکی از خدمات تیم طراحی سایت ما به شما تهیه و تدوین فیلم آموزشی سئو به زبان فارسی است . فیلم آموزشی seo  شامل ده فصل میباشد  که به طور جامع و مفصل به تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی ، محتوای سایت ، روش محتوا سازی مفید وکاربردی و تکنیک های لینک دهی داخلی و بک لینک گیری میپردازد .

بعد از طراحی وب سایت تخفیف گروهی شما باید چکار کنید ؟؟

پس ازتحویل سایت ، اولین اقدام شما بارگزاری اطلاعات اولیه است . شماره های تماس ، آدرس ، درباره ما  وهدف از تشکیل وب سایت تخفیف گروهی می تواند این موارد باشد . پس از آن باید با عرضه کنندگان کالا و خدمات برای گرفتن تخفیف صحبت کنید و تخفیف آنها را بر روی سایت قرار دهید . پس از آنکه تعداد تخفیف های روی سایت شما به اندازه قابل قبولی رسید می توانید تبلیغ برای معرفی سایت تخفیف گروهی خود به مشتریان را شروع نمایید و بر روی سئو وب سایت خود کار کنید .

وب سایت تخفیف گروهی نوعی از وب سایت فروشگاهی است . تک تک محصولات خود را در سایت به نمایش بگذارید . همراه با ذکر جزئیات و مشخصات محصول .

اجناس و کالاها را دسته بندی کرده  و نظم سایت را حفظ کنید . یکی از مهمترین نکات سایت تخفیف این است که وقتی بازدید کننده به سایت می آید  سردرگم و گیج نشود و بداند که کالاهای مختلف در کدام دسته بندی  قرار دارند .

پس به نحوه ی چینش و دسته بندی کالاها دقت کنید .

آموزش کار با سایت تخفیف گروهی پس از طراحی سایت

تیم ما هیچگاه شما را تنها نخواهد گذاشت . پس از طراحی وب سایت تخفیف گروهی ما فیلمی را تهیه می کنیم مبنی بر نحوه ی کار با پنل مدیریت سایت و بارگزاری مطالب  که این فیلم را به طور رایگان در اختیارتان قرار میدهیم .

با دیدن این فیلم میتوانید هر زمان که نیاز به اصلاح ، حذف یا گذاشتن مطلب جدید داشتید خودتان اینکار را به راحتی انجام دهید

نحوه پشتیبانی وب سایت تخفیف گروهی

از جمله خدمات مرکز طراحی سایت شیراز (ساین) پشتیبانی یکساله پس از طراحی سایت میباشد .هر مشکلی که از نظر خطا ، رفع باگ و... داشته باشید کافی است با مشاورین ما تماس بگیرید . در کمترین زمان ممکن به رفع مشکل شما میپردازند . برای مشاهده شرایط پشتیبانی طراحی سایت کلیک نمایید.

فعالیت های ما:

طراحی سایت شیراز

طراحی سایت در شیراز



:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 بهمن 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کریمی

اتوبار در تهران

انتخاب یک شرکت اتوبار در تهران میتواند نگرانی از اسباب کشی در تهران را بسیار کاهش دهد. شرکتی که بتواند بهترین خدمات را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به مشتریان عزیز خود در تهران ارائه دهد.

 

اتوبار در تهران

 

خدمات اتوبار در تهران

خدمات اتوبار در تهران میتواند خوب یا بد انجام شود. اتوبار سپیدبار در لیست اتوبارهای تهران بهترین خدمات را ارائه میدهد. شرکت سپیدبار در لیست اتوبار تهران سابقه طولانی ای دارد و در بین مشتریان خود بسیار خوشنام است. به جرات میتوانیم ادعا کنیم که شرکت اتوبار سپیدبار بهترین اتوبار در تهران است. بی شک از شرکت اتوبار سپیدبار در تهران میتوان به عنوان بهترین اتوبار برای اسباب کشی در تهران نام برد.

 

هزینه اتوبار در تهران

کرایه اتوبار در تهران نیز ممکن است منصفانه یا غیر منصفانه باشد. نحوه محاسبه خدمات اتوبار در تهران با عوامل مختلفی بررسی میگردد. سپیدبار در تلاش است که از این شرکت در میان همشهریان خود به عنوان یک اتوبار ارزان در تهران یاد شود. پس با سپردن حما اثاثیه منزل خود در تهران به اتوبار سپیدبار در تهران دغدغه ی گرانی و هزینه بالای اتوبار در تهران را از خود دور کنید.

 

اتوبار آنلاین در تهران

اتوبار سپیدبار در تهران در آینده ای نزدیک اپلیکیشن حمل بار در تهران را راه اندازی خواهد کرد تا به راحتی توسط موبایلتان سفارش حمل بار در تهران داده و هزینه حمل بار در تهران را نیز توسط این اپلیکیشن بررسی کنید. در تلاش هستیم از این طریق تجربه اتوبار اینترنتی در تهران را به همشهریان عزیز ببخشیم.



:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 بهمن 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کریمی

اثاث کشی در تهران

 

همه ما به دنبال یافتن راهی برای اثاث کشی آسان و بی دردسر هستیم. شرکت اثاث کشی سپیدبار در تهران در این امر شما را یاری میدهد تا با خیال آسوده اثاث کشی خود را در تهران انجام دهید.

 

اثاث کشی در تهران

 

اثاث کشی آسان در تهران

اگر کار اثاث کشی در تهران را به شرکت های معتبر نظیر شرکت سپیدبار در تهران واگذار کنیم، این دغدغه که اثاث کشی در تهران امری مشکل و هزینه بر است را میتوانیم به امری و ساده و راحت مبدل کنیم و اثاث آسان در تهران را تجربه کنیم. شرکت سپیدبار در آینده ای نزدیک امکان اثاث کشی آنلاین در تهران را به امکانات خود اضافه میکند تا شما بتوانید تنها با یک موبایل درخواست اثاث کشی در تهران را ثبت نمایید.

 

نحوه محاسبه هزینه اثاث کشی در تهران

برای محاسبه هزینه اثاث کشی در تهران میتوانید از یک جلسه مشاوره رایگان که در منزل یا دفتر کار شما انجام میشود بهره مند شوید و با بررسی تمام فاکتورهای مربوط به اثاث کشی در تهران کرایه اثاث کشی در تهران برآورد شده و نرخ اثاث کشی در تهران به شما اعلام گردد. اثاث کشی ارزان در تهران را با شرکت اثاث کشی سپیدبار تجربه کنید.



:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 بهمن 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کریمی

فروش نشاء گیاهان دارویی ، آویشن باغی و قلمه گیاهان دارویی در فارس

شرکت پارس اکسیر فارس

شماره ثبت : 63

تاسیس 1390

مرکز تخصصی تولید کننده گیاهان دارویی

مرکز تخصصی تولید و تکثیر گیاهان دارویی در استان فارس با هفت سال سابقه تولید قلمه، نشاء، و بذر گیاهان دارویی

تولید قلمه ریشه دار و بدون ریشه به لیمو، نشاء ملیس، سالویا، اکیناسه، آویشن، مرزنجوش، زوفا، استویا و برگ خشک گیاهان دارویی

فروش و سفارش محصولات، مشاوره رایگان در خصوص گیاهان دارویی

تولیدکننده مهندس رسول بهرامی فرد

شرکت دانش بنیان پارس اکسیر فارس آماده دریافت سفارش شما جهت تولید نشا انواع گیاهان دارویی می باشد.

شرکت پارس اکسیر فارس بر پایه دانش فنی روز و تجربه چندین ساله در عرصه تولید نشاء گیاهان دارویی توانسته است تا با تولید کیفی انواع نشاء گیاهان دارویی گامی بزرگ در نهادینه کردن فرهنگ جایگزینی روش های کشت سنتی با کشاورزی مدرن روز جهان بردارد. لذا از متقاضیان عزیز تقاضا می گردد نسبت به دادن سفارش با آقای مهندس عبدالعظیم بهرامی فرد به شماره موبایل 09178347062 تماس گرفته و جهت هماهنگی بیشتر اعلام آمادگی فرمایند. شرکت پارس اکسیر فارس بعد از عقد قرارداد، در هر میزانی توانایی تولید نشاءهای گیاهان دارویی مانند نعناع فلفلی، مریم گلی دارویی، بادرنجبویه، آویشن باغی، سرخارگل، سنبل الطیب، خار مریم، زوفا، به لیمو و بسیاری از گیاهان دارویی دیگر را دارا می باشد.

 قلمه:

  1. قلمه ریشه دار و بدون ریشه به لیمو
  2. قلمه رزماری
  3. قلمه اسطوخدوس (لاوند)
  4. قلمه استویا

نشاء :

  1. استویا
  2. آویشن
  3. مرزنجوش
  4. ملیس

سوابق درخشان شرکت پارس اکسیر فارس :

بزرگترین تولید کننده نشاء گیاهان دارویی – استان فارس

وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و پارک علم و فناوری فارس

عضو انجمن علمی گیاهان دارویی ایران

بزرگترین تولید کننده قلمه های ریشه دار و بدون ریشه به لیمو، رزماری، نشاءهای آویشن، ملیس، سالویا، آکیناسه، والرین، مرزنجوش، گل راعی، زوفا، چای ترش، افسنطین، بذر و برگ گیاهان دارویی

با چندین سال تجربه تولید در تمام نقاط استان فارس

ارسال به تمام نقاط کشور و صادرات به کشورهای حوزه خلیج فارس

تحت نظارت کارشناسان و متخصصین مجرب گیاهان دارویی

جهت سفارش و مشاوره رایگان می توانید با شماره های 09178347062 یا 09303109621 تماس حاصل نمایید .



:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 18 بهمن 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کریمی

طراحی وب سایت فروشگاهی در شیراز

اهمیت طراحی وب سایت فروشگاهی در شیراز

در دنیای امروز اینترنت به غولی عظیم مبدل شده است که تمام ابعاد و زوایای زندگی مردم را تحت شعاع خود قرار داده است . بدون اینترنت تقریبا کار مردم  مختل میشود و کاری از پیش نمیرود . به عنوان مثال اگر بخواهیم نمونه ای از نفوذ اینترنت را در حوزه ی تجارت نام ببریم ، میتوانیم اشاره ای به پیدایش فروشگاه های آنلاین  بکنیم .

فروشگاه های آنلاین یا فروشگاه های اینترنتی ، همان مغازه های در سطح شهر هستند با این تفاوت که مکان این مغازه ها مجازی بوده و در روی صفحه وب قرار دارند.

از زمانی که علم طراحی سایت پا به عرصه گذاشت ، وب سایت فروشگاهی  پرطرفدارترین سایت از میان بقیه سایت ها بوده است و روز به روز به تعداد کسانی که مایل به سرمایه گذاری درحوزه تجارت الکترونیکی(ایجاد سایت فروشگاهی ) هستند ، افزوده میشود.

مزایای ساخت سایت فروشگاهی

از مزایای مهمی که باعث میشود دست به ساخت سایت فروشگاهی بزنید و کسب وکار خود را بصورت آنلاین و اینترنتی درآورید به موارد زیر میتوان اشاره کرد

_ سایت فروش آنلاین باعث راحتی و آسودگی مشتریان میشود . مشتریان بدون اینکه وقت بگذارند و از این خیابان به آن خیابان به دنبال کالای خود باشند ، به راحتی در منزل خود با استفاده از کامپیوتر شخصی و تنها با یک سرچ ساده در گوگل ، فروشگاه آنلاین پیدا میکنند و با انتخاب کالای مد نظر خود اقدام به خرید آنلاین میکنند .

این راحتی حین خرید ناخودآگاه مشتریان را به سمت استفاده از وب سایت آماده فروشگاهی سوق میدهد.

_ وب سایت فروشگاهی شما محدودیت زمانی ندارد و بصورت دائمی و 24 ساعته در اختیار خریداران میباشد.

_ شما هر تعداد محصول را که بخواهید میتوانید در سایت فروشگاهی خود جای دهید و محدودیت مکانی از لحاظ انبار کردن محصول ندارید.

_ شما با سرمایه گذاری بسیار کمتری می توانید تجارت خود را شروع کنید . زیر می توانید اجناس را ابتدا سفارش بگیرید و با توجه به سفارش بعدا تهیه نمایید.

_ هزینه راه اندازی و نگهداری طراحی سایت فروشگاهی به مراتب کمتر از هزینه راه اندازی و نگهداری فروشگاه واقعی است .

ویژگی ها و امکانات عمومی طراحی سایت فروشگاهی حرفه ای در شیراز

امکان ثبت محصول به تعداد نامحدود

امکان گروه بندی محصولات به تعداد نامحدود

امکان ثبت گروه و زیر گروه به تعداد نامحدود

امکان ثبت محصول با تخفیف ویژه در پلن تخفیفی

امکان ثبت محصولات پرفروش ، پربازدید ، ویژه ، و ...

امکان ثبت امتیازات فروشگاه اینترنتی نسبت به سایر فروشگاه های آنلاین

امکان اتصال به شبکه های اجتماعی

امکان درج فوتر داینامیک

امکان ثبت آدرس روی نقشه ، قرار دادن عکس و یا فیلم برای محصولات

دارای مگا منو داینامیک

امکان ایجاد صفحه به تعداد نامحدود در سایت

امکان ثبت و ارسال پیام به مدیریت

دارای تکنولوژی سبد خرید

امکان اتصال به پنل اس ام اس

امکان اتصال به درگاه بانکی

دارای سیستم عضویت کاربران

کاملا ریسپانسیو (دارای نسخه مخصوص موبایل و تبلت بصورت جداگانه)

دارای پنل مدیریتی (کاملا داینامیک) جهت مدیریت کامل سایت

این موارد امکانات عمومی وب سایت هستند و در صورتی که شما قصد داشته باشید امکانات دیگری را نیز به وب سایت خود اضافه کنید این کار به سادگی امکانپذیر است .

مدت زمان طراحی سایت فروشگاهی در شیراز

از زمانی که شما تصمیم به ساخت سایت فروشگاهی میگیرید طراحان و برنامه نویسان مرکز طراحی سایت شیراز، ساین جلسه ای تشکیل میدهند جهت مشاوره و راهنمایی شما در انتخاب نوع وب سایت و امکانات سایت فروشگاهی

پس از توافقات بین دو طرف قراردادی مابین مرکز طراحی سایت فروشگاهی شیراز و مشتری بسته شده که از زمان عقد قرارداد ، به مدت تنها یک هفته بعد وب سایت فروشگاهی آماده تحویل به مشتری میباشد .

زمان کم آماده سازی سایت فروشگاهی دلیل بر بی کیفیت بودن وب سایت فروشگاهی نیست بلکه به این دلیل است که کارشناسان مرکز تخصصی طراحی سایت در شیراز از روش های مهندسی نرم افزار به روز استفاده کرده تا زمان پیاده سازی و برنامه نویسی وب سایت فروشگاهی را برای شما به حداقل برسانند.

هزینه طراحی سایت فروشگاهی در شیراز

قیمت دقیق طراحی سایت فروشگاه آنلاین باید در جلسه ای که بین طرفین قرارداد تشکیل میشود ، تعیین گردد. زیرا قیمت دقیق بستگی به امکانات و ماژول هایی دارد که برای وب سایت فروشگاهی خود در نظر میگیرید .

اما به طور کلی میتوان گفت با امکاناتی که عمومی و مورد نیاز است ، قیمت طراحی سایت فروشگاهی حرفه ای شیراز ، مبلغ ذکر شده در بالای صفحه  میباشد که 50% موقع عقد قرارداد و 50% هنگام بالا آوردن سایت دریافت میشود.

هدیه ما به شما یک هاست رایگان 500 مگا بایت و یک دامین ir رایگان می باشد.

 

بهینه سازی وب سایت فروشگاهی در شیراز

روزانه میلیاردها جستجو در گوگل انجام میگیرد و میلیون ها نفر برای خرید کالاهای مورد نیاز خود از موتور جستجوی گوگل استفاده می کنند . بنابراین اگر شما بتوانید از جایگاه خوبی در سایت گوگل برخوردار باشید ، مشتریان بسیاری به شما مراجعه کرده و درآمد شما افزایش می یابد .

سئوو بهینه سازی سایت های فروشگاهی نسبت به دیگر سایت ها ، مهم تر و حیاتی تر میباشد . زیرا شما بصورت مستقیم درحال فروش محصولات خود هستید وتنها قصد معرفی کردن برند و شماره تماس و یا آدرس خود را ندارید . هدف اصلی شما فروش و افزایش درآمد است .

بنابراین اگر بتوانید با کلمات کلیدی هدف که متناسب کالای فروشگاه اینترنتی شما میباشد در صفحه اول گوگل قرار بگیرید ، برگ برنده ای بزرگ در اختیار دارید .

محتوای وب سایت فروشگاهی شما باید استاندارد باشد . شما باید با محتوایی جذاب و زیبا مشتری را به سایت خود کشانده و نگه دارید و اجازه ندهید به سراغ  فروشگاه آنلاین دیگری برود .

ترتییب و نظم وب سایت فروشگاهی نیز بسیار حائز اهمیت است . خریدکننده نباید دچار سردرگمی شود . از هرنوع  کالایی  که در وب سایت اینترنتی خود میگذارید ، تعداد ، رنگ ، سایز و... به طور دقیق مشخص و برای  خریدار واضح و رسا باشد .

تمامی این موارد باید در زمینه سئو و بهینه سازی سایت فروشگاهی رعایت شود . هیچ وقت فراموش نکنید که مهم ترین اصل در سئو ، کیفیت محتوای سایت شماست . گروه طراحی سایت شیراز (ساین) طبق آخرین نکات علمی اقدام به سئو و بهینه سازی سایت فروشگاهی  میکند. برای اطلاع از فیمت های سئو و کارهایی که در مورد سئو انجام می شود میتوانید به صفحه تعرفه سئو مراجعه نمایید

همچنین در صورتی که شما بخواهید خودتان بهینه سازی سایتتان برای موتورهای جستجو را انجام دهید ، می توانیدبسته آموزش سئو و بهینه سازی ما را تهیه نمایید و با یادگرفتن سئو ، خودتان با هزینه ای بسیار پایینتر عمل سئو را انجام دهید .

بعد از طراحی وب سایت فروشگاهی شما باید چکار کنید

لازم است که شما ابتدا اطلاعات اولیه سایت مانند لوگو ، نام فروشگاه ، تلفن ، آدرس ، قوانین و مقررات سایت ، هزینه مربوط به پست را در سایت وارد کنید و منو سایت و صفحات مورد نظر را ایجاد کنید .

سپس گروه های لازم برای دسته بندی محصولات را ایجاد نمایید . پس از آن شروع به بارگزاری محصولات خود در وب سایت کنید . برای هر محصول عکس ، قیمت ، تعداد ، رنگبندی و ... را مشخص کنید .

پس از آن باید برای گرفتن نماد اعتماد الکترونیک و درگاه بانکی اقدام نمایید و پس از آن از روش های تبلیغاتی مناسب و سئو سایت برای هدایت بازدیدکنندگان به سایت استفاده کرده و سیاست های مربوط به فروش را پیاده سازی کنید .

آموزش کار با سایت فروشگاهی  پس از طراحی سایت

ما به همه جای کار فکر کرده ایم و شما را تنها نگذاشته ایم . فیلم آموزشی برای مدیریت وب سایت فروشگاهی تدوین کرده ایم که به طور کامل نحوه ی کار با سایت را آموزش میدهد .

نحوه پشتیبانی وب سایت شرکتی

گروه طراحی سایت ساین در شیراز وب سایت فروشگاهی شما را یک سال پشتیبانی فنی رایگان میکند . در صورتی که شما در این مدت به مشکلی از قبیل باگ نرم افزاری ، خطاهایی سیستمی و مواردی از این دست برخورد بکنید ، ما این موارد را برای شما رفع خواهیم کرد . برای اطلاع از جزئیات پشتیبانی می توانید صفحه نحوه پشتیبانی طراحی سایت را ببینید.

فعالیت های ما:

طراحی سایت شیراز

طراحی سایت در شیراز



:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 بهمن 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کریمی

اسباب کشی در تهران

 

هر خدماتی هزینه ای نیز دربردارد. خدمات اسباب کشی هم از این قاعده مستثنی نیست و با توجه به عوامل و فاکتورهای مختلف  نرخ اسباب کشی در تهران برآورد میشود. برای اطلاع از دقیق مقاله نحوه محاسبه هزینه اتوبار در تهران را مطالعه کنید.

 

اسباب کشی در تهران

 

نرخ اسباب کشی در تهران

کرایه اسباب کشی در تهران مسئله ای است که در هنگام اسباب کشی در تهران فکر بسیاری از مردم را به خود مشغول می کند. شرکت سپیدبار در تهران سعی میکند کمترین نرخ اسباب کشی در تهران را در بین شرکت های باربری داشته باشد تا اسباب کشی در تهران را به امری پرهزینه تبدیل نکند.

 

نحوه محاسبه هزینه اسباب کشی در تهران

محاسبه هزینه اسباب کشی در تهران بستگی به عوامل مختلفی دارد و برای هر میزان اثاثیه، تعداد طبقات آپارتمان، نوع ماشین باربری، تعداد کارگر و ... متفاوت است. سپیدبار برای رفاه حال همشهریان گرانقدر هزینه اسباب کشی در تهران را تا جایی که ممکن است پایین در نظر گرفته است.



:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 بهمن 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کریمی

مهاجرت به آلمان از طریق تحصیل

 

آلمان یکی از کشورهای محبوب متقاضیان مهاجرت به آلمان از طریق تحصیل و پر جمعیت در اروپاست که به دلیل داشتن شرایط مناسب دانشگاهی مورد توجه دانشجویان زیادی جهت مهاجرت به آلمان از طریق تحصیل قرار گرفته است. چرا که تحصیل در دانشگاه های دولتی این کشور رایگان می باشد و امکان کار دانشجویی نیز به صورت پاره وقت وجود دارد که از مزیت های مهاجرت به آلمان از طریق تحصیل می باشد. تحصیل رایگان به معنای اعطای بورسیه نبوده و هزینه های زندگی به عهده ی شخص متقاضی مهاجرت به آلمان از طریق تحصیل می باشد.

 

مهاجرت به آلمان از طریق تحصیل

 

زبان مورد نیاز جهت مهاجرت به آلمان از طریق تحصیل

اگر قصد دارید در مقطع کارشناسی تحصیل کنید اکثر رشته ها در این کشور به زبان آلمانی ارائه می شوند و جهت مهاجرت به آلمان از طریق تحصیل نیاز به ارائه مدرک زبان آلمانی دارید (معمولا B1)، در صورتی که برای مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری اقدام می کنید امکان تحصیل به زبان انگلیسی در دانشگاه های انگلیسی زبان این کشور وجود دارد که مستلزم ارائه مدرک آیلتس (6.5 و 7) می باشند.

 

مدارک لازم جهت مهاجرت به آلمان از طریق تحصیل

_-ریز نمرات و کپی مدرک تحصیلی قبلی ترجمه شده(دیپلم/بسته به مقطع مد نظر)

_ ریز نمرات و مدرک پیش دانشگاهی ترجمه شده

_کپی صفحات پاسپورت

_عکس رنگی پاسپورتی

_مدرک زبان آلمانی

_کپی شناسنامه

تمامی مدارک جهت مهاجرت به آلمان از طریق تحصیل باید مهر تاییدیه وزارت امور خارجه را داشته باشند و بعد به سفارت این کشور تحویل داده شوند.

زمانی که برای اخذ ویزا جهت مهاجرت به آلمان از طریق تحصیل به سفارت میروید باید مدارک زیر را به طور کامل به همراه داشته باشید زیرا که ناقص بودن مدارک پرونده جهت مهاجرت به آلمان از طریق تحصیل می تواند باعث عدم صدور ویزا از طرف افسر مهاجرت گردد بنابراین مدارک زیر جهت مهاجرت به آلمان از طریق تحصیل را باید به دقت آماده سازید:

_فرم پر شده درخواست ویزا جهت مهاجرت به آلمان از طریق تحصیل که می توانید از سایت دانلود نموده و عکس متقاضی را ضمیمه آن کنید (دو کپی از این فرم به همراه داشته باشید)

_گذرنامه و کپی از تمامی صفحات آن

_کپی تمامی صفحات گذرنامه همسر 

_اعتبار گذرنامه متقاضی حداقل 1 سال

_گواهی بانکی منوط بر داشتن تمکن مالی برای تامین هزینه های زندگی دانشجو برای یک سال اول که به دو صورت انجام می شود:

1.حساب بانکی خود شخص متقاضی مهاجرت به آلمان از طریق تحصیل

2.مدارک بانکی شخص پشتیبان مقیم آلمان 

_مدرک پذیرش دانشجو از دانشگاه ها یا کالج ها و موسسات معتبر این کشور

_بیمه نامه حداقل برای شش ماه

_اصل مدارک چهار سال دبیرستان شخص

 

برخی از دانشگاه هایی که تحصیل رایگان به شما ارائه می دهند جهت مهاجرت به آلمان از طریق تحصیل

_دانشگاه بین المللی برمن

_دانشگاه دولتی برلین

_دانشگاه یوهانس گوتنبرگ

_دانشگاه بین المللی آلمان

_دانشگاه آکسبورگ

_دانشگاه دورتموند

_دانشگاه بایروت

_دانشگاه هامبورگ

_دانشگاه هانوفر

_دانشگاه اشتوتگارت

_دانشگاه کلن

_دانشگاه روستوک

_دانشگاه کلن

دانشگاه کاسل

 

مهاجرت به آلمان از  طریق تحصیل

 

شرایط ورود به دانشگاه های آلمان جهت مهاجرت به آلمان از طریق تحصیل

تحصیل در مقطع کارشناسی معمولا 4 سال بوده و فرد متقاضی مهاجرت به آلمان از طریق تحصیل باید معدل بالایی از 4 سال دبیرستان در دست داشته، همچنین قبولی آزمون سراسری در همان رشته یا رشته ای مرتبط با رشته ی مد نظر خود در کشورش را داشته باشد .که در غیر این صورت متقاضی مهاجرت به آلمان از طریق تحصیل باید در دوره های کالج یک ساله ی این کشور قبل از ورود به دانشگاه شرکت نموده و در آزمون نهایی کالج نمره قبولی را کسب نماید. این دوره جهت مهاجرت به آلمان از طریق تحصیل به منظور معادل سازی دیپلم شما با یک فرد آلمانی گذاشته می شود و تمامی آموزش ها به زبان آلمانی می باشند.



:: بازدید از این مطلب : 94
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 بهمن 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کریمی

مهاجرت به آلمان از طریق تحصیل

مهاجرت به آلمان یکی دیگر از راه هایی است که میتوانید به آلمان مهاجرت کرده و اقامت بگیرید. هزینه تحصیل در دانشگاه های آلمان نسبت به سایر کشورهای اروپایی بسیار پایین است و علاوه بر این آلمان دارای بهترین دانشگاه ها در جهان است. در  ادامه شما را با جزئیات مهاجرت به آلمان از طریق تحصیل آشنا میکنیم.

 

مهاجرت به آلمان از طریق تحصیل

 

فرآیند مهاجرت به آلمان از طریق تحصیل

در مهاجرت به آلمان از طریق تحصیل باید برای بعضی از رشته های تحصیلی آزمون ورودی بدهید و در صورت گرفتن نمره قبولی میتوانید به تحصیل در آلمان بپردازید. دانشگاهی که شما در آن تحصیل کرده اید و همچنین نمرات شما برای مهاجرت به آلمان از طریق تحصیل بسیار مهم است. متاسفانه اگر فارغ التحصیل دانشگاه های پیام نور یا علمی کاربردی باشید؛ شانس زیادی برای مهاجرت به آلمان از طریق تحصیل نخواهید داشت. در دانشگاه های آلمان، دروس هم به زبان آلمانی و هم به زبان انگلیسی تدریس می شوند و شما باید مدرک زبان آلمانی و یا زبان انگلیسی را داشته باشید. لازم به ذکر است که مصاحبه برای اخذ ویزا به زبان آلمانی یا انگلیسی انجام میشود.

 

مراحل مهاجرت به آلمان از طریق تحصیل

در ابتدا برای مهاجرت به آلمان از طریق تحصیل باید پذیرش دانشگاه مورد نظر خود برای تحصیل در آلمان را دریافت کنید. با توجه به توانایی ها و مهارتهای خود دانشگاه و رشته مورد نظر برای تحصیل را انتخاب کرده و درخواست خود را برای آن دانشگاه ارسال کنید. پس از پذیرفته شدن در دانشگاه باید مدارک خود را به زبان آلمانی یا انگلیسی آماده کرده و برای سفارت آلمان بفرستید. به دلیل تقاضای زیاد برای ویزای تحصیلی حداقل 18 ماه قبل از مهاجرت درخواست خود را به سفارت آلمان در کشور خود ارسال کنید. پس از تایید مدارک و مصاحبه شما در سفارت آلمان ویزای تحصیلی برای مهاجرت به آلمان از طریق تحصیل صادر میگردد. این ویزا سه ماه اعتبار دارد که پس ازاتمام اعتبار آن باید برای تمدید آن اقدام کرد. پس از فارغ التحصیلی میتوانید برای اقامت دائم در آلمان اقدام نمایید. به این منظور پس از فارغ التحصیلی 18 ماه فرصت دارید تا کاری مرتبط با رشته تحصیلی خود پیدا کنید و در صورتی که کار پیدا کردید اقامت دائم در آلمان به شما تعلق میگیرد.

 

هزینه مهاجرت به آلمان از طریق تحصیل

هزینه تحصیل در دانشگاه های دولتی آلمان رایگان است و هر ترم فقط هزینه ای حدود 300 تا 500 یورو بابت هزینه های اداری نظیر ثبت نام، بیمه، مالیات و ... باید پرداخت کرد. برعکس هزینه تحصیل در دانشگاه های خصوصی آلمان بسیار بالاست. به جز هزینه تحصیل در آلمان، هزینه های زندگی نیزشامل اجاره مسکن، خورد و خوراک و... وجود دارد که باید این مبلغ را حدودا بین 1000 تا 1200 یورو برای یک ماه و یک نفر در نظر گرفت. به منظور هزینه کمتر میتوانید از خوابگاه های دانشجویی نیز استفاده کنید. از طرفی دیگر میتوانید با کار دانشجویی در آلمان قسمتی از هزینه های خود را تامین کنید. در هنگام تحصیل به راحتی میتوانید در بخش های مربوط به رشته مورد تحصیل خود مشغول به کار شوید. دانشجویان در هفته 20 ساعت میتوانند کار کنند که حقوق دریافتی برای کار دانشجویی نیز برای هر ساعت بین 10 تا 12 یورو میباشد و ماهانه حدودا به 650 یورو میرسد.

 

مزایای مهاجرت به آلمان از طریق تحصیل

  • با مهاجرت به آلمان از طریق تحصیل، از مزیت تحصیل در بهترین دانشگاه های اروپا برخوردار میشوید.
  • هزینه مهاجرت به آلمان از طریق تحصیل بسیار مناسب است.
  • مهاجرت به آلمان از طریق تحصیل در دانشگاه های رایگان آلمان
  • در مهاجرت به آلمان از طریق تحصیل آینده کاری و پیشرفت شغلی خود را تضمین میکنید.
  • دانشگاه های آلمان به زبان انگلیسی هم تدریس میکنند و شما با مدرک زبان انگلیسی هم میتوانید مهاجرت به آلمان از طریق تحصیل رل برگزینید.

 

معایب مهاجرت به آلمان از طریق تحصیل

  • برای مهاجرت به آلمان از طریق تحصیل باید مدرک زبان آلمانی یا انگلیسی داشته باشید.
  • در مهاجرت به آلمان از طریق تحصیل، امکانات دانشجویی نظیر عضویت در سالن دانشگاه رایگان نیست.
  • در صورت ترک تحصیل در مهاجرت به آلمان از طریق تحصیل باید کشور آلمان را ترک نمایید.
  • مهاجرت به آلمان از طریق تحصیل به تنهایی و بدون خانواده انجام میگیرد.
  • برای مهاجرت به المان باید از یک دانشگاه معتبر در کشور مبدا فارغ التحصیل شده باشید.


:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 بهمن 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کریمی

مهاجرت به آلمان از طریق ثبت شرکت

 

تمامی علاقه مندان به راه اندازی کسب و کار و اخذ اقامت در کشور آلمان می توانند جهت مهاجرت به آلمان از طریق ثبت شرکت اقدام نمایند، یکی از خصوصیات منحصر به فرد مهاجرت به آلمان از طریق ثبت شرکت عدم نیاز به شریک یا سهام دار خارجی(آلمانی) می باشد که این امکان را برای شخص فراهم می سازد که برای مهاجرت به آلمان از طریق تحصیل مالکیت تمام سهام را از آن خود کند.



مهاجرت به آلمان از طریق ثبت شرکت

 

مزایای مهاجرت به آلمان از طریق ثبت شرکت

_گزینه های شغلی متعدد

_استفاده از حق ارتباط با سایر کشورهای دنیا به عنوان یک شرکت آلمانی

_فرصت استفاده از مزایا و شرکت در مناقصات شرکت های سراسر دنیا

_حساب بانکی در دیگر کشورها بدون مالیات

_استفاده از وام های تجاری با بهره های بسیار پایین

_عدم وجود محدودیت در نوع فعالیت شرکت

_اعتبار شغلی بالا

 

مدارک لازم جهت مهاجرت به آلمان از طریق ثبت شرکت

_طرح تجاری شما(بیزینس پلن) جهت مهاجرت به آلمان از طریق تحصیل

_مدارک حساب مالی شما

_تجارب پیشین شما در تجارت

_تاثیرات کسب و کار شما بر اقتصاد این کشور به منظور مهاجرت به آلمان از طریق تحصیل

 لازم به ذکر است برای مبالغ بالای 250.000 یورو درخواست اقامت و مهاجرت به آلمان از طریق تحصیل نیازی به بیزینس پلن نخواهد داشت.

 

انواع شرکت ها جهت مهاجرت به آلمان از طریق تحصیل

یکی از رایج ترین نوع ثبت شرکت در کشور آلمان جهت مهاجرت به آلمان از طریق تحصیل، ثبت شرکت با مسئولیت محدود می باشد که برای شروع کار شخص متقاضی مهاجرت به آلمان از طریق تحصیل باید حداقل 25 هزار یورو هزینه کند. قالب این نوع شرکت دولتی بوده و باید حداقل5 نفر اعضا داشته باشد و کمترین سرمایه برای راه اندازی این نوع شرکت 50 هزار یورو است.

نوعی دیگر از ثبت شرکت در آلمان جهت مهاجرت به آلمان از طریق تحصیل، تاسیس شعبه ای از شرکت کشور مبدا می باشد که در واقع می توان گفت شعبه ای آلمانی از شرکت اصلی در اروپاست. در این مورد جهت مهاجرت به آلمان از طریق تحصیل حداقل سرمایه در نظر گرفته نمی شود و تمامی حقوق شرکت وابسته به شرکت مادر در ایران است.

 

مهاجرت به آلمان از طریق ثبت شرکت

 

شرکت های انعطاف پذیر نوع دیگری از شرکت ها جهت مهاجرت به آلمان از طریق تحصیل می باشند که توسط دو یا چند نفر اداره می شوند و از نظر نوع کسب و کار نیز می تواند هنر شخص یا مهارت خاص فردی یا ارائه خدمات باشد.

و در انتها شرکت های تجاری بازرگانی جهت مهاجرت به آلمان از طریق تحصیل نیز هستند که توسط چند شریک طبق قرارداد خاصی اداره می شوند.



:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 13 بهمن 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کریمی

مهاجرت به آلمان از طریق ثبت شرکت

ثبت شرکت یکی از راه های مهاجرت به آلمان است. ثبت شرکت در آلمان قانون و شرایط خاصی ندارد و نیازی نیست قسمتی از سهام شرکت را به نیروی کار آلمانی اختصاص دهید. مهاجرت به آلمان از طریق ثبت شرکت بسیار ساده است؛ فقط باید سرمایه کافی برای ثبت شرکت در آلمان را داشته باشید.

 

مهاجرت به آلمان از طریق ثبت شرکت

 

انواع شرکت برای مهاجرت به آلمان از طریق ثبت شرکت

برای مهاجرت به آلمان از طریق ثبت شرکت توسط سه نوع شرکت می توانید در آلمان سرمایه گذاری کنید که عبارتند از:

  • شرکت با مسئولیت محدود
  • شرکت سهامی
  • شرکت تضامنی

در ادامه به توضیح و نحوه ثبت این شرکت ها در آلمان میپردازیم و سپس نحوه مهاجرت به آلمان از طریق ثبت شرکت را بررسی میکنیم.

  • شرکت با مسئولیت محدود برای مهاجرت به آلمان از طریق ثبت شرکت:

برای مهاجرت به آلمان از طریق ثبت شرکت میتوانید شرکت با مسئولیت محدود تاسیس کنید. شرکت با مسئولیت محدود باید حداقل دو سهامدار داشته باشد اما با یک سهامدار نیز ممکن است و برای سهامداران بیشتر محدودیتی در ملیت سهامدار نیست. در این شرکت ها هر سهامدار فقط به میزان سرمایه خود مسئول بدهی و تعهدات شرکت است. در این شرکت ها سهامدار و مدیر میتواند یک نفر باشد. میتوان گفت شرکت با مسئولیت محدود بهترین نوع شرکت برای مهاجرت به آلمان از طریق ثبت شرکت است.

  • شرکت سهامی برای مهاجرت به آلمان از طریق ثبت شرکت:

شرکت سهامی نیز نوعی دیگر از شرکت ها برای مهاجرت به آلمان از طریق ثبت شرکت میباشد. شرکت های سهامی بزرگ ترین نوع شرکت ها در جهان هستند. در شرکت های سهامی شخصیت حقوقی شرکت مستقل از مالک آن است یعنی مدیر و سهامدار نمیتواند یکی باشد. شرکت سهامی خود به دو زیرمجموعه شرکت سهامی خاص و شرکت سهامی عام تقسیم میشود که تفاوت آنها در این است که در شرکت سهامی عام قسمتی از سرمایه ی شرکت از طریق فروش سهام شرکت به مردم تامین میگردد ولی در شرکت سهامی خاص سرمایه فقط توسط موسسان تامین میشود.

  • شرکت تضامنی برای مهاجرت به آلمان از طریق ثبت شرکت:

یکی دیگر از انواع شرکت ها برای مهاجرت به آلمان از طریق ثبت شرکت شرکت تضامنی است. شرکت تضامنی شرکتی است که بین دو نفر یا بیشتر تشکیل شده و در صورت ناکافی بودن سرمایه شرکت برای پرداخت بدهی و تعهدات، هر یک از شرکا مخصوص پرداخت تمام قروض شرکت هستند.

 

فرآیند و مراحل مهاجرت به آلمان از طریق ثبت شرکت

برای مهاجرت به آلمان از طریق ثبت شرکت ابتدا باید یک طرح تجاری که فعالیت شما را در کشور آلمان توضیح داده باشد و چشم اندازی چند ساله با اثربخشی مناسب و قابل قبول داشته باشد ارئه دهید. به همراه این طرح توجیهی خلاصه ای از فعالیت های خود در کشور مبدا، مدارک شناسایی شخصی و شغلی را به زبان آلمانی یا انگلیسی برای سفارت آلمان ارسال کرده و پس از تایید این مدارک و طرح توجیهی اجازه فعالیت در کشور آلمان صادر شده و اقامت موقت سه ساله به شما داده می شود و پس از اتمام سه سال در صورت فعالیت مثبت شرکت شما در کشور آلمان میتوانید از اقامت دائم برخوردار شوید.

 

هزینه مهاجرت به آلمان از طریق ثبت شرکت

برای مهاجرت به آلمان از طریق ثبت شرکت ابتدا باید حسابی با موجودی 25000 یورو در حساب بانکی به نام شرکت در کشور آلمان افتتاح کنید. علاوه بر این هزینه های شرکت مانند هزینه تبلیغات، هزینه بیمه، هزینه حقوق کارمندان، هزینه اجاره دفتر، هزینه زندگی در آلمان و بسیاری هزینه های دیگر را در نظر بگیرید.

 

مزایای مهاجرت به آلمان از طریق ثبت شرکت

  • با مهاجرت به آلمان از طریق ثبت شرکت میتوانید پس از سه سال اقامت دائم بگیرید.
  • آلمان اقتصاد سودآوری دارد و مهاجرت به آلمان از طریق ثبت شرکت بازده خوبی خواهد داشت.
  • در مهاجرت به آلمان از طریق ثبت شرکت میتوانید 100 درصد مالک شرکت خود باشید.
  • در مهاجرت به آلمان از طریق ثبت شرکت از قوانین تجاری و گمرکی آزاد در اتحادیه اروپا برخوردار میشوید.

 

معایب مهاجرت به آلمان از طریق ثبت شرکت

در واقع میتوان تنها عیب مهاجرت به آلمان از طریق ثبت شرکت را هزینه نسبتا بالایی که دارد برشمرد. اگر از نظر سرمایه مشکلی نداشته باشد مهاجرت به آلمان از طریق ثبت شرکت بهترین روش برای برخورداری از اقامت آلمان است.

 

در پایان بحث مهاجرت به آلمان از طریق ثبت شرکت پیشنهاد میدهیم که از مشاوره وراهنمایی متخصصان خبره ما استفاده کنید و تمام اقدامات لازم برای مهاجرت به آلمان از طریق ثبت شرکت را به ما بسپارید.



:: بازدید از این مطلب : 120
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 13 بهمن 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کریمی

طراحی وب سایت شرکتی در شیراز

چرا باید یک وب سایت شرکتی داشته باشید؟

در دنیای امروز ، هر کسب وکاری یا هر تجارتی ، شرکتی برای خود به ثبت رسانده است . شرکتی که نام آن نماد فعالیت اعضای آن میباشد .ثبت شرکت موجب به رسمیت شناختن اعضا و فعالیت اعضای آن ، نزد مردم میشود .

اما تنها ثبت کردن آن در دفتر اسناد رسمی کفایت نمیکند . در عصری که زندگی میکنیم برای پیشرفت کردن و رقابت با رقبا باید در دنیای دیگری هم اقدام به ثبت شرکت کنید . اینترنت !

بله .درست است ! ثبت شرکت در دنیای مجازی و اینترنت که با عنوان طراحی وب سایت شرکتی از آن یاد میشود لازمه ی پیشرفت و موفقیت در کار است . اگر برای شرکت خود وب سایت شرکتی نداشته باشید هر لحظه مشتریانی را از دست خواهید دادید که از طریق اینترنت اقدام به جستجو ی کالا یا خدمت مورد نظر خود میکنند .

میتوان گفت وب سایت شرکتی از میان بقیه انواع وب سایت ها ، ساده تر بوده اما در عین حال پر اهمیت میباشد .

مرکز طراحی سایت شیراز (ساین ) با طراحی وب سایت شرکتی در شیراز ، به شما این امکان را میدهد که محصولات یا خدمات خود را به نمایش بگذارید تا مشتریان بالقوه با دیدن وب سایت شرکتی شما در گوگل ، به عنوان گزینه ای به شرکت شما نگاه کرده و حتی مشتری دائمی و همیشگی شما شوند.

در طول زمان و بیشتر شناخته شدن علم طراحی سایت ، دیگر کمتر شرکتی یافت میشود که تا به امروز اقدام به طراحی وب سایت شرکتی نکرده باشد .

مزایای طراحی وب سایت شرکتی در شیراز

از مهم ترین مزیت های ساخت وب سایت شرکتی در شیراز توسط گروه طراحی سایت ساین ، میتوان به همان جذب مشتریان اینترنتی  اشاره کرد که از طریق گوگل اقدام به جستجو میکنند.

هر تعداد محصول که داشته باشید میتوانید در سایت شرکتی خود به نمایش بگذارید .

آدرس شرکت به همراه شماره تلفن های ضروری برای شناخته شدن در بین عموم مردم در وب سایت شرکتی خود بگذارید . 

وب سایت شرکتی شما در تمام لحظات و ثانیه ها در دسترس متقاضیان کالا یا خدمات یا اطلاعات شما میباشد.

همان طور که میدانید امروزه بازاریابی در تمامی صنف های شغلی فراگیر شده است. برای رقابت با رقبا بازاریابی به امری ضروری مبدل شده است و همه هزینه های هنگفتی برای آن متقبل میشوند . طراحی وب سایت شرکتی در شیراز یک نوع بازاریابی کم هزینه محسوب میشود . شما فقط با صرف هزینه اندکی اقدام به طراحی وب سایت شرکتی میکنید ، وب سایت شرکتی کار اطلاع رسانی را برای شما انجام میدهد و پس از آن موتور های جست وجو مثل گوگل متقاضیان را به سمت شرکت شما هدایت میکنند.

ویژگی ها و امکانات عمومی وب سایت شرکتی

-امکان تعریف داینامیک منوو زیر منو بصورت نامحدود و تو در تو

-امکان تعریف صفحه به تعداد نامحدود در سایت

-اسلاید شو داینامیک

-امکان درج مقالات یا محصولات بصورت دسته بندی شده بصورت نامحدود

-امکان نمایش محصولات یا خدمات برتر در صفحه اصلی

-صفحه تماس با ما با امکان ارسال پیام به مدیریت

-فوتر 3 ستونه سایت جهت قرار دادن نقشه ، آدرس ، تلفن ، لینک و ...

-قابلیت تنظیم تم (رنگ) هدر و فوتر سایت

-امکان تنظیم رنگ بخش محصولات یا مقالات در صفحه اصلی

-امکان درج تگ های سئو برای بخش های مختلف سایت جهت ایندکس شدن در گوگل

-کاملا ریسپانسیو و برنامه نویسی شده

-قابلیت توسعه و اضافه کردن ماژول در آینده

-قابلیت نمایش حرفه ای در موبایل

-سئو بیسیک و امکان ثبت تگ های سئو در سایت

-فیلم آموزش کار با بخش مدیریت وب سایت

میتوانید به صفحه طراحی سایت شرکتی مراجعه کنید.

قیمت طراحی وب سایت شرکتی در شیراز

مرکز طراحی سایت شرکتی شیراز در ابتدا جلسه ای بین متخصصین برنامه نویس و شما تشکیل میدهند  تا در آن جلسه به تفصیل در مورد امکانات سایت بپردازند .قیمت دقیق طراحی سایت شرکتی را نمیشود گفت زیرا قیمت بستگی به امکانات و ماژول های اختصاصی سایت دارد.  مرکز طراحی سایت شرکتی شیراز پکیجی تهیه کرده است که امکاناتی که برای یک وب سایت شرکتی در حالت کلی مورد نیاز است را دارا میباشد .

هدیه ما به شما یک هاست 200 مگ و یک دامین ir است .

مدت زمان طراحی وب سایت شرکتی در شیراز

پس از تشکیل جلسه بین دوطرف و مشخص شدن امکانات ، ماژول ها و قیمت سایت و در نهایت پس از عقد قرارداد فقط و فقط در عرض یک هفته سایت بالا آمده و آماده تحویل میباشد. زمان کم بالا آمدن سایت دلیل بر بی کیفیت بودن آن نیست بلکه به این دلیل است که کارشناسان مرکز تخصصی طراحی سایت در شیراز از روش های مهندسی نرم افزار به روز استفاده کرده تا زمان پیاده سازی و برنامه نویسی وب سایت فروشگاهی را برای شما به حداقل برسانند.

ما با تهیه پکیج طراحی وب سایت شرکتی ، به شما کمک می کنیم تا سریع تر ، آسان تر و ارزانتر به هدف خود برسید .

بهینه سازی وب سایت شرکتی در شیراز

اگر بتوانید سایت خود را در صفحه اول گوگل قرار دهید روزانه هزاران مشتری را به دست خواهید آورد . در هر لحظه افراد زیادی از طریق اینترنت اقدام به جستجو میکنند و اگر شما صفحه اول گوگل را ازآن خود کرده باشید مشتریان زیادی را جذب میکنید و درآمد خود را افزایش میدهید .

سئو و بهینه سازی کاری است در این راستا که با انجام اقداماتی اصولی و استاندارد  روی سایت ، سبب افزایش رتبه و رنک سایت در موتور های جست و جو شده و با یک سری کلمات کلیدی هدف ، سایت در صفحه اول موتور جست وجو قرار میگیرد .

بخاطر داشته باشید که هیچ وقت طراحی سایت شرکتی و انجام سئو و بهینه سازی روی سایت شرکتی را به دو نفر نسپارید و اگر قصد سئو روی سایت خود دارید آن را به طراح وب سایت شرکتی خود بدهید . زبان برنامه نویسی و نوع طراحی سایت در سئو و بهینه سازی بسیار حائز اهمیت است . مرکز طراحی وب سایت شرکتی شیراز همواره در پی کسب جدیدترین اخبار گوگل است و همیشه ملاک های جدید گوگل را در سئو و بهینه سازی سایت ها لحاظ میکند.

میتوان گفت یکی از مهم ترین گزینه ها در سئو ، محتوای وب سایت است که در حال نمایش به  بازدیدکنندگان  میباشد . در نهایت این بازدیدکننده است که قرار است سایت شما را باز کرده و مطالبتان را میخواند . پس محتوایی که مینویسید باید برای مخاطب جذاب و مفید و پاسخگوی تمامی سوالات او باشد.

تعرفه سئو و سایر اطلاعات سئو را در این صفحه  ببینید .

مرکز طراحی وب سایت شرکتی شیراز برای کسانی که قصد سئو کار کردن روی وب سایت شرکتی خود را دارند فیلم آموزشی seo  را تدوین کرده است تا با صرف هزینه کمتر روی سایت شرکتی خودتان کار کنید و در طول چند ماه صفحه اول گوگل را به اسم سایت خود تصاحب کنید .

فیلم آموزش سئو به زبان فارسی شامل نکات صفر تا صد سئو و بهینه سازی سایت است .وهر فردی که از کامپیوتر استفاده میکند میتواند این بسته آموزش سئو را بیاموزد .

ما  فیلم آموزش سئو را برای کسانی تهیه کرده ایم که میخواهند در سئو و بهینه سازی هزینه ی کمتری را متقبل شوند .

 

بعد از طراحی وب سایت شرکتی شیراز شما باید چکار کنید

بعد از طراحی وب سایت شرکتی شما باید تمامی اطلاعاتی که میخواهید در سایت باشد و کاربران ببینند از طریق پنل مدیریت وارد سایت کنید . اعم از اطلاعات تماس ، آدرس ، منو و صفحات و...

پس از آن شروع به تبلیغات و بازاریابی در شبکه های اجتماعی کنید و شروع به سئو و بهینه سازی سایت کنید.

آموزش کار با وب سایت شرکتی شیراز پس از طراحی سایت

ما روش کار کردن با بخش های مختلف سایت را بصورت فیلم آموزشی در آورده ایم و در اختیار شما قرار میدهیم تا بتوانید از طریق پنل مدیریت وب سایت شرکتی خود را مدیریت کرده و هر زمان که نیاز به اضافه کردن یا حذف کردن اطلاعات داشتید به  راحتی اینکار را انجام دهید . در صورتی که در زمان کار با سایت خود نیاز به راهنمایی بیشتر داشتید ، کارشناسان طراحی سایت ما آماده هستند به شما در این مورد کمک نمایند .

نحوه ی پشتیبانی وب سایت شرکتی شیراز

وب سایت های شرکتی ما به همراه یکسال پشتیبانی فنی رایگان هستند. در این مدت ، هر موقع با مشکلات فنی مواجه شدید اصلا نگران نباشید و مشکل خود را با کارشناسان ما  در میان بگذارید . در سریع ترین زمان ممکن برای حذف مشکل اقدام میکنیم.

شرایط پشتیبانی را در اینجا ببینید .

فعالیت های ما:

طراحی سایت شیراز

طراحی سایت در شیراز



:: بازدید از این مطلب : 101
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 بهمن 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کریمی

مهاجرت به آلمان از طریق سرمایه گذاری

 

مهاجرت به آلمان از طریق سرمایه گذاری


خرید ملک جهت مهاجرت به آلمان از طریق سرمایه گذاری

مهاجرت به آلمان از طریق سرمایه گذاری و اخذ اقامت آلمان از طریق خرید ملک برای کشورهایی مثل پرتقال،یونان....میسر می باشد و کشورهای خارج از اتحادیه اروپا قادر نیستند از روش مهاجرت به آلمان از طریق سرمایه گذاری برای اقامت آلمان اقدام نمایند که این به معنای عدم امکان خرید ملک در این کشور نمی باشد و از راه های متفاوتی یک فرد خارجی می تواند اقدام به مهاجرت به آلمان از طریق سرمایه گذاری و خرید ملک در آلمان نماید و مالک تام گردد.


خرید مغازه، املاک تجاری، هتل و.... جهت مهاجرت به آلمان از طریق سرمایه گذاری

راه دیگر مهاجرت به آلمان از طریق سرمایه گذاری خرید مغازه است که در چنین مواردی از سرمایه گذاری خرید ملک تجاری به همراه ثبت شرکت انجام می شود. لازم به ذکر است که باید حساب مالی شخص سرمایه گذار جهت مهاجرت به آلمان از طریق سرمایه گذاری برای بیزینس در نظر گرفته شده مناسب باشد یا گردش مالی کافی برای ثبت شرکت مد نظر مانند رستوران،شرکت و....داشته باشد؛ بنابراین ایجاد کسب و کار و یا تاسیس شعبه در این کشور جهت مهاجرت به آلمان از طریق سرمایه گذاری با عنوان شرکت انجام پذیر است.

نمونه ای از ثبت شرکت ها در آلمان جهت مهاجرت به آلمان از طریق سرمایه گذاری عبارتند از:
_پیگیری حرفه یا خدمات مانند رستوران یا مغازه
_شعبه ای از شرکتی که در کشور خود دارید
_نمایندگی
_دفتر فروش،کارخانه،انبار
_شعبه مستقل

ثبت شرکت در این کشورجهت مهاجرت به آلمان از طریق سرمایه گذاری متوسط هزینه ای برابر با 9000 تا 13000 یورو را داراست که شامل انجام کارهای اداری این پروسه می باشد.


خرید سهام دولتی جهت مهاجرت به آلمان از طریق سرمایه گذاری

در این روش جهت مهاجرت به آلمان از طریق سرمایه گذاری بلافاصله پس از خرید اوراق سرمایه گذاری به شخص اقامت داده می شود به این ترتیب که شخص مبلغی که دولت تعیین نموده را به مدت محدود به عنوان مثال 5 سال به دولت می دهد و سریعا اقامت دائم کشور را دریافت می کند. پس از این 5 سال اصل پولش را نیز بدون هیچ گونه سودی دریافت می کند، به این روش مهاجرت به آلمان از طریق سرمایه گذاری برگشت پذیر می گوییم و در حالت دیگری جهت مهاجرت به آلمان از طریق سرمایه گذاری که سرمایه گذاری غیر قابل برگشت گفته می شود پس از تعیین مبلغ مورد نظر از طرف دولت و پرداخت شخص اقامت دائم به فرد داده شده ولی هزینه بازگشت نمیابد و طبیعتا مبلغ سرمایه گذاری نیز بیشتر از حالت قبل می باشد.



:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 بهمن 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کریمی

مهاجرت به آلمان از طریق سرمایه گذاری

آلمان یکی از کشورهایی است که با سرمایه گذاری درآن میتوانید به راحتی از اقامت در این کشور برخوردار شوید. اگر فکر مهاجرت به آلمان از طریق سرمایه گذاری را در سر می پرورانید؛ این مقاله برای شما نوشته شده است. در این مقاله روش های سرمایه گذاری در آلمان، هزینه، فرآیند، مزایا و معایب مهاجرت به آلمان از طریق سرمایه گذاری را بررسی میکنیم.

 

مهاجرت به آلمان از طریق سرمایه گذاری

 

روش های مهاجرت به آلمان از طریق سرمایه گذاری

حتما می خواهید بدانید که برای مهاجرت به آلمان از طریق سرمایه گذاری با چه روش هایی وجود دارد و با انتخاب مناسب ترین روش در آلمان سرمایه گذاری و به آنجا مهاجرت کنید. در ادامه اصولی ترین روش ها برای مهاجرت به آلمان از طریق سرمایه گذاری را با هم بررسی میکنیم.

  1. کسب و کار شخصی برای مهاجرت به آلمان از طریق سرمایه گذاری: آیا میدانستید با هر حرفه ای که دارید و در همان حرفه خودتان میتوانید در آلمان سرمایه گذاری کنید؟ چنانچه عکاس، سرآشپز، آرایشگر، پزشک، مهندس، هنرمند هستید و یا هر حرفه ی قابل توجه دیگری که دارید می توانید با سرمایه گذاری در حرفه خودتان به آلمان مهاجرت کنید.

  2. ثبت شرکت برای مهاجرت به آلمان از طریق سرمایه گذاری: می توان گفت بهترین روش مهاجرت به آلمان از طریق سرمایه گذاری ثبت شرکت است. اگر در ایران صاحب شرکتی معتبر و با بازدهی مناسب هستید میتوانید شرکتی مشابه این شرکت در آلمان نیز تاسیس کنید و از این طریق به آلمان مهاجرت کنید. ثبت شرکت در آلمان به سه طریق انجام می گیرد؛ شرکت با مسئولیت محدود، شرکت سهامی و شرکت تضامنی. برای مشاهده جزئیات بیشتر در رابطه با مهاجرت به آلمان از طریق سرمایه گذاری ثبت شرکت اینجا کلیلک کنید.

  3. نمایندگی برای مهاجرت به آلمان از طریق سرمایه گذاری: در صورتی که تولیدکننده، واردکننده، صادر کننده،عمده فروش و ... هستید میتوانید برای مهاجرت به آلمان از طریق سرمایه گذاری یک شعبه نمایندگی هم در کشور آلمان ایجاد کنید. شعبه نیز به دو شکل مستقل و وابسته امکان پذیر است. لازم به ذکر است که این روش مهاجرت به آلمان از طریق سرمایه گذاری محدودیت هایی دارد و به هر مجموعه ای نمایندگی تعلق نمیگیرد.

 

هزینه مهاجرت به آلمان از طریق سرمایه گذاری

مهاجرت به آلمان از طریق سرمایه گذاری نیاز به هزینه و سرمایه ی نسبتا بالایی دارد. برای مهاجرت به آلمان از طریق سرمایه گذاری باید حداقل 25000 یورو در حساب یکی از بانک های کشور آلمان داشته باشید. این هزینه به جز هزینه های دیگری است که شرکت شما  بابت فعالیتش در آلمان متحمل میشود. هزینه هایی مانند هزینه مالیات، هزینه حقوق کارمندان، هزینه اجاره دفتر، هزینه تبلیغات، هزینه زندگی و ... از جمله هزینه های مهاجرت به آلمان از طریق سرمایه گذاری هستند.

 

فرآیند مهاجرت به آلمان از طریق سرمایه گذاری

برای مهاجرت به آلمان از طریق سرمایه گذاری ابتدا باید مدارک شناسایی خود را آماده کنید. علاوه بر مدارک شناسایی باید یک طرح توجیهی آماده نمایید که در آن فعالیت شرکت در سه سال آینده، پیش بینی سودآوری، نتایج مثبت و بازده بالا را ترسیم نماید. بعد از آماده کردن مدارک باید آنها را به زبان آلمانی ترجمه کنید.این کار را به متخصصان ما بسپارید. پس از ترجمه مدارک باید آنها را برای سفارت آلمان ارسال کنید. سفارت آلمان مدارک و طرح توجیهی را بررسی کرده و در صورت تایید باقی اقدامات برای مهاجرت به آلمان از طریق سرمایه گذاری را انجام می دهید. این فرآیند به طور متوسط بین 5 تا 9 ماه به طول می انجامد. بعد از این مدت شما موفق به کسب اقامت موقت آلمان شده اید و می توانید به همراه افراد خانواده تان که تحت تکلف شما هستند به آلمان مهاجرت کنید. پس از سه سال مهاجرت به آلمان از طریق سرمایه گذاری، در صورتی که شرکت شما طبق طرح توجیهی که ارائه داده اید عمل کرده باشد و به نتایج مثبت و سودآوری برای کشور آلمان رسیده باشد می توانید از اقامت دائم آلمان برخوردار شوید.

 

مزایای مهاجرت به آلمان از طریق سرمایه گذاری

  • مهاجرت به آلمان از طریق سرمایه گذاری تقریبا سریع انجام می شود.
  • در مهاجرت به آلمان از طریق سرمایه گذاری از حقوق شهروندان اتحادیه اروپا برخوردار می شوید.
  • برای مهاجرت به آلمان از طریق سرمایه گذاری نیاز به مدرک زبان ندارید.
  • مهاجرت به آلمان از طریق سرمایه گذاری به همراه خانواده انجام میشود.
  • مهاجرت به آلمان از طریق سرمایه گذاری بسیار سودآور است چرا که آلمان دارای بزرگ ترین اقتصاد اروپاست.

 

معایب مهاجرت به آلمان از طریق سرمایه گذاری

  • مهاجرت به آلمان از طریق سرمایه گذاری هزینه ی نسبتا بالایی دارد.
  • در روش نمایندگی برای مهاجرت به آلمان از طریق سرمایه گذاری هر مجموعه ای نمی تواند نمایندگی بگیرد.


:: بازدید از این مطلب : 106
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 بهمن 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کریمی

دوره آموزش سئو و بهینه سازی وب سایت به زبان فارسی

روزانه هزاران نفر برای استفاده از خدمات یا خرید کالاهای مورد نیاز از موتورهای جستجو استفاده می کنند . بنابراین در صورتی که شما بتوانید در موتورهای جستجو از جایگاه خوبی برخوردار باشید ، مشتریان بسیاری به سمت شما خواهند آمد .

 

اهمیت سئو و بهینه سازی سایت

با توجه به رشد استفاده از اینترنت و زیاد شدن کاربران اینترنتی ، رقابت بین کسب وکار ها در فضای مجازی زیاد شده است . و برای اینکه بتوانید در بین رقبا جایگاه بهتری داشته باشید ، باید سایت خود را برای موتورهای جستجو بهینه یا اصطلاحا سئو کنید .

سایتی که  به عنوان جلوه ای از تجارت و کسب وکارتان به مردم نشان میدهید زمینه ساز موفقیت ، گسترش و توسعه  تجارت شما میباشد  که روزانه مخاطبین بسیاری از آن دیدن میکنند .

چرا باید وب سایتتان را سئو کنید؟

بهتر دیده شدن سایت در موتور های جست وجو یعنی رجوع بیشتر کاربران به سایت شما ، و رجوع  بیشتر کاربران به سایت ،باعث افزایش مشتری و درآمد نهایی فعالیت شما میشود .

 بنابراین  برای هر کسب و کاری آشنایی با مبحث بهینه سازی یا سئو سایت برای قرار گرفتن در صفحات اول  موتور های جست وجو اهمیت پیدا میکند.

سئو چیست؟

سئو به مفهوم بهینه سازی سایت برای موتور های جست وجو میباشد . کاربران صفحات اینترنتی ، وقتی به دنبال مطلبی در اینترنت میگردند و سرچ میکنند ، موتور های جست وجو نتیجه زیادی را بالا میاورد اما قطعا کاربران وقت و حوصله نگاه کردن به همه ی نتایج را ندارند . بنابراین به همان صفحه اول موتورهای جست وجو بسنده کرده و از دیدن بقیه مطالب سر باز میزنند .

سئو با بالا آوردن سایت شما در صفحه اول موتورهای جست وجو ، نقش مهمی را در جذب بیشتر کاربران ایفا میکند.

از این رو کسب اطلاعات به روز و دانش فنی در این زمینه جزء شرط های لازم برای موفقیت هر کسب وکاری در فضای مجازی است .

قطعا محتوایی که در سایت خود میگذارید باید از کیفیت لازم برخورد دارباشد تا بتواند کاربران را جذب کرده و مشتری شما شوند .شما با بهینه کردن محتوای سایت خود و استراتژی مدیریت محتوای طولانی مدت  ، که در این بسته به شما آموزش داده میشود ، میتوانید تعداد زیادی از کاربران را جذب خود کنید .

دوره آموزش سئو

دوره  آموزشی که پیش روی شماست توسط تیم حرفه ای طراحی و بهینه سازی  وب با سابقه چندین ساله در این  زمینه ، و استفاده از بروزترین مطالب و دانش در زمینه سئو و بهینه سازی  ، با هدف در آمدزایی شما ، مهیا شده است

شما میتوانید با دانش کاربردی که در مجموعه آموزش سئو و بهینه سازی وب سایت داده میشود ، سایت خود را بهینه کرده و در صفحه اول گوگل و سایر موتورهای جست وجو دیده شوید .

آموزش کامل سئو

سرفصل های بسته آموزشی سئو طوری تدوین شده اند که هر فردی با هر سطح معلومات و دانشی در حوزه وب میتواند از آن بهره وری کامل داشته باشد و در عین حال مباحث بهینه سازی سایت را بصورت کامل پوشش دهد.

فیلم آموش سئو

این بسته آموزشی بصورت فیلم تهیه شده است تا بتوانید به راحتی از آن استفاده کنید و شامل ده فصل است . هر فصل بصورت فیلم آموزشی جداگانه میباشد تا در آینده بتوانید به راحتی مبحث مورد نظر خود را مرور کنید .

فصل اول : مروری بر موتورهای جست وجو

فصل دوم : کلمات کلیدی

فصل سوم : بهینه سازی محتوا

فصل چهارم: بررسی فنی سایت و سرور

فصل پنجم: استراتژی مدیریت محتوای طولانی مدت

فصل ششم: استراتژی ساخت لینک

فصل هفتم: اندازه گیری عملکرد سئو

فصل هشتم: نکاتی در مورد سئو برای تجارت الکترونیک

فصل نهم: جستجوی محلی (لوکال سئو )

فصل دهم : سئو بین الملل

 

باخرید این بسته ، تضمین میکنیم که سئو وبهینه سازی محتوایی را به خوبی فرا بگیرید . این بسته آموزشی ویژه تمام کسانی است که وب سایت دارند و قصد دارند از سایت خود بهترین استفاده را ببرند و پیشرفت داشته باشند .

همچنین افرادی که قصد دارند کار سئو را به عنوان شغل خود انتخاب نمایند و از آن کسب درآمد کنند می توانند از این بسته آموزش سئو و بهینه سازی سایت استفاده کنند .

 تضمین ما از کیفیت بسته آموزشی در حدی است که شما میتوانید در صورت خریداری ورضایت نداشتن از فیلم آموزشی ، 50% مبلغ  را پس بگیرید .

دانلود فیلم آموزشی سئو به زبان فارسی

جهت دانلود این فیلم آموزش سئو به زبان فارسی کافی است که این مجموعه ارزشمند را خریداری نمایید تا لینک های دانلود برای شما ارسال گردند

فعالیت های ما:

طراحی سایت شیراز

طراحی سایت در شیراز



:: بازدید از این مطلب : 86
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 بهمن 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کریمی

همواره سعي ما بر اين است كه با استفاده از تكنولوژي روز و مدرن ، بهترين راهكارها را جهت راحتي هر چه بيشتر مشتريان ارائه دهيم . در اين راستا اقدام به راه اندازي وب سايت سفارش آنلاين طراحي و چاپ كارت ويزيت ، تراكت ، ليبل ، سربرگ ، پاكت نامه ، ست اداري ، فاكتور و ... در تهران ، شيراز و جنوب كشور نموده ايم .

در اين وب سايت به راحتي مي توانيد موضوع كاري خود را جستجو نموده و از بين هزاران طرح حرفه اي ، طرحي متناسب با سليقه خود بيابيد و آن را سفارش دهيد .

لطفا ما را از نظرات خود بهره مند سازيد تا بتوانيم هر روز بهتر از گذشته به شما عزيزان خدمت رساني كنيم.



:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 بهمن 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کریمی

مهاجرت به آلمان از طریق سرمایه گذاری

 

مهاجرت به آلمان از طریق سرمایه گذاری


خرید ملک جهت مهاجرت به آلمان از طریق سرمایه گذاری

مهاجرت به آلمان از طریق سرمایه گذاری و اخذ اقامت آلمان از طریق خرید ملک برای کشورهایی مثل پرتقال،یونان....میسر می باشد و کشورهای خارج از اتحادیه اروپا قادر نیستند از روش مهاجرت به آلمان از طریق سرمایه گذاری برای اقامت آلمان اقدام نمایند که این به معنای عدم امکان خرید ملک در این کشور نمی باشد و از راه های متفاوتی یک فرد خارجی می تواند اقدام به مهاجرت به آلمان از طریق سرمایه گذاری و خرید ملک در آلمان نماید و مالک تام گردد.


خرید مغازه، املاک تجاری، هتل و.... جهت مهاجرت به آلمان از طریق سرمایه گذاری

راه دیگر مهاجرت به آلمان از طریق سرمایه گذاری خرید مغازه است که در چنین مواردی از سرمایه گذاری خرید ملک تجاری به همراه ثبت شرکت انجام می شود. لازم به ذکر است که باید حساب مالی شخص سرمایه گذار جهت مهاجرت به آلمان از طریق سرمایه گذاری برای بیزینس در نظر گرفته شده مناسب باشد یا گردش مالی کافی برای ثبت شرکت مد نظر مانند رستوران،شرکت و....داشته باشد؛ بنابراین ایجاد کسب و کار و یا تاسیس شعبه در این کشور جهت مهاجرت به آلمان از طریق سرمایه گذاری با عنوان شرکت انجام پذیر است.

نمونه ای از ثبت شرکت ها در آلمان جهت مهاجرت به آلمان از طریق سرمایه گذاری عبارتند از:
_پیگیری حرفه یا خدمات مانند رستوران یا مغازه
_شعبه ای از شرکتی که در کشور خود دارید
_نمایندگی
_دفتر فروش،کارخانه،انبار
_شعبه مستقل

ثبت شرکت در این کشورجهت مهاجرت به آلمان از طریق سرمایه گذاری متوسط هزینه ای برابر با 9000 تا 13000 یورو را داراست که شامل انجام کارهای اداری این پروسه می باشد.


خرید سهام دولتی جهت مهاجرت به آلمان از طریق سرمایه گذاری

در این روش جهت مهاجرت به آلمان از طریق سرمایه گذاری بلافاصله پس از خرید اوراق سرمایه گذاری به شخص اقامت داده می شود به این ترتیب که شخص مبلغی که دولت تعیین نموده را به مدت محدود به عنوان مثال 5 سال به دولت می دهد و سریعا اقامت دائم کشور را دریافت می کند. پس از این 5 سال اصل پولش را نیز بدون هیچ گونه سودی دریافت می کند، به این روش مهاجرت به آلمان از طریق سرمایه گذاری برگشت پذیر می گوییم و در حالت دیگری جهت مهاجرت به آلمان از طریق سرمایه گذاری که سرمایه گذاری غیر قابل برگشت گفته می شود پس از تعیین مبلغ مورد نظر از طرف دولت و پرداخت شخص اقامت دائم به فرد داده شده ولی هزینه بازگشت نمیابد و طبیعتا مبلغ سرمایه گذاری نیز بیشتر از حالت قبل می باشد.



:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 بهمن 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کریمی

مهاجرت به آلمان از طریق سرمایه گذاری

آلمان یکی از کشورهایی است که با سرمایه گذاری درآن میتوانید به راحتی از اقامت در این کشور برخوردار شوید. اگر فکر مهاجرت به آلمان از طریق سرمایه گذاری را در سر می پرورانید؛ این مقاله برای شما نوشته شده است. در این مقاله روش های سرمایه گذاری در آلمان، هزینه، فرآیند، مزایا و معایب مهاجرت به آلمان از طریق سرمایه گذاری را بررسی میکنیم.

 

مهاجرت به آلمان از طریق سرمایه گذاری

 

روش های مهاجرت به آلمان از طریق سرمایه گذاری

حتما می خواهید بدانید که برای مهاجرت به آلمان از طریق سرمایه گذاری با چه روش هایی وجود دارد و با انتخاب مناسب ترین روش در آلمان سرمایه گذاری و به آنجا مهاجرت کنید. در ادامه اصولی ترین روش ها برای مهاجرت به آلمان از طریق سرمایه گذاری را با هم بررسی میکنیم.

  1. کسب و کار شخصی برای مهاجرت به آلمان از طریق سرمایه گذاری: آیا میدانستید با هر حرفه ای که دارید و در همان حرفه خودتان میتوانید در آلمان سرمایه گذاری کنید؟ چنانچه عکاس، سرآشپز، آرایشگر، پزشک، مهندس، هنرمند هستید و یا هر حرفه ی قابل توجه دیگری که دارید می توانید با سرمایه گذاری در حرفه خودتان به آلمان مهاجرت کنید.

  2. ثبت شرکت برای مهاجرت به آلمان از طریق سرمایه گذاری: می توان گفت بهترین روش مهاجرت به آلمان از طریق سرمایه گذاری ثبت شرکت است. اگر در ایران صاحب شرکتی معتبر و با بازدهی مناسب هستید میتوانید شرکتی مشابه این شرکت در آلمان نیز تاسیس کنید و از این طریق به آلمان مهاجرت کنید. ثبت شرکت در آلمان به سه طریق انجام می گیرد؛ شرکت با مسئولیت محدود، شرکت سهامی و شرکت تضامنی. برای مشاهده جزئیات بیشتر در رابطه با مهاجرت به آلمان از طریق سرمایه گذاری ثبت شرکت اینجا کلیلک کنید.

  3. نمایندگی برای مهاجرت به آلمان از طریق سرمایه گذاری: در صورتی که تولیدکننده، واردکننده، صادر کننده،عمده فروش و ... هستید میتوانید برای مهاجرت به آلمان از طریق سرمایه گذاری یک شعبه نمایندگی هم در کشور آلمان ایجاد کنید. شعبه نیز به دو شکل مستقل و وابسته امکان پذیر است. لازم به ذکر است که این روش مهاجرت به آلمان از طریق سرمایه گذاری محدودیت هایی دارد و به هر مجموعه ای نمایندگی تعلق نمیگیرد.

 

هزینه مهاجرت به آلمان از طریق سرمایه گذاری

مهاجرت به آلمان از طریق سرمایه گذاری نیاز به هزینه و سرمایه ی نسبتا بالایی دارد. برای مهاجرت به آلمان از طریق سرمایه گذاری باید حداقل 25000 یورو در حساب یکی از بانک های کشور آلمان داشته باشید. این هزینه به جز هزینه های دیگری است که شرکت شما  بابت فعالیتش در آلمان متحمل میشود. هزینه هایی مانند هزینه مالیات، هزینه حقوق کارمندان، هزینه اجاره دفتر، هزینه تبلیغات، هزینه زندگی و ... از جمله هزینه های مهاجرت به آلمان از طریق سرمایه گذاری هستند.

 

فرآیند مهاجرت به آلمان از طریق سرمایه گذاری

برای مهاجرت به آلمان از طریق سرمایه گذاری ابتدا باید مدارک شناسایی خود را آماده کنید. علاوه بر مدارک شناسایی باید یک طرح توجیهی آماده نمایید که در آن فعالیت شرکت در سه سال آینده، پیش بینی سودآوری، نتایج مثبت و بازده بالا را ترسیم نماید. بعد از آماده کردن مدارک باید آنها را به زبان آلمانی ترجمه کنید.این کار را به متخصصان ما بسپارید. پس از ترجمه مدارک باید آنها را برای سفارت آلمان ارسال کنید. سفارت آلمان مدارک و طرح توجیهی را بررسی کرده و در صورت تایید باقی اقدامات برای مهاجرت به آلمان از طریق سرمایه گذاری را انجام می دهید. این فرآیند به طور متوسط بین 5 تا 9 ماه به طول می انجامد. بعد از این مدت شما موفق به کسب اقامت موقت آلمان شده اید و می توانید به همراه افراد خانواده تان که تحت تکلف شما هستند به آلمان مهاجرت کنید. پس از سه سال مهاجرت به آلمان از طریق سرمایه گذاری، در صورتی که شرکت شما طبق طرح توجیهی که ارائه داده اید عمل کرده باشد و به نتایج مثبت و سودآوری برای کشور آلمان رسیده باشد می توانید از اقامت دائم آلمان برخوردار شوید.

 

مزایای مهاجرت به آلمان از طریق سرمایه گذاری

  • مهاجرت به آلمان از طریق سرمایه گذاری تقریبا سریع انجام می شود.
  • در مهاجرت به آلمان از طریق سرمایه گذاری از حقوق شهروندان اتحادیه اروپا برخوردار می شوید.
  • برای مهاجرت به آلمان از طریق سرمایه گذاری نیاز به مدرک زبان ندارید.
  • مهاجرت به آلمان از طریق سرمایه گذاری به همراه خانواده انجام میشود.
  • مهاجرت به آلمان از طریق سرمایه گذاری بسیار سودآور است چرا که آلمان دارای بزرگ ترین اقتصاد اروپاست.

 

معایب مهاجرت به آلمان از طریق سرمایه گذاری

  • مهاجرت به آلمان از طریق سرمایه گذاری هزینه ی نسبتا بالایی دارد.
  • در روش نمایندگی برای مهاجرت به آلمان از طریق سرمایه گذاری هر مجموعه ای نمی تواند نمایندگی بگیرد.


:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 بهمن 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کریمی

باربری در تهران

جابه جایی و اسباب کشی در تهران و از جایی به جای دیگر همیشه نگرانی و دغدغه فراوانی به همراه دارد.هنگام اثاث کشی در تهران ممکن است بسیاری از مدارک مهم مفقود شوند یا اشیای قیمتی صدمه ببینند. باربری در تهران نیز مانند هر حرفه دیگری نیازمند افراد متخصص که آموزش های لازم را دیده باشند؛ است.

 

باربری در تهران

 

خدمات باربری و اسباب کشی در تهران

برای انجام اسباب کشی در تهران باید خدمات باربری و اثاث کشی در تهران را به شرکت ها و افرادی که در این زمینه تخصص لازم را دارند بسپاریم تا خیالمان از مفقود شدن و صدمه دیدن وسایل راحت باشد. شرکت باربری سپیدبار در تهران از افراد متخصص و آموزش دیده جهت حمل اثاثیه منزل و دفتر کار شما استفاده میکند و به شما اطمینان میدهد که کوچک ترین آسیبی به وسایل شما نرسد. خدمات باربری در تهران میتواند خدماتی از جمله بسته بندی تا چیدمان را شامل شود.

 

بهترین باربری برای اسباب کشی در تهران

بهترین باربری برای اسباب کشی در تهران، باربری ای است که دائما در حال آموزش و به روزرسانی روش های باربری به کارکنان خود باشد. باربری سپیدبار در تهران در تلاش است با آموزش های جدید و به روز و همچنین ورزش های لازم  به کارکنان خود هم آنها را با اصولی ترین روش های باربری در تهران آشنا کند و هم قدرت بدنی آنها را برای حمل بارهای سنگین افزایش دهد. پس بدون نگرانی حمل اثاثیه منزل در تهران و دفتر کارخود را به باربری سپیدبار در تهران بسپارید و شک نکنید که باربری سپیدبار با شعبه هایی در تمام نقاط تهران بهترین باربری برای اسباب کشی در تهران است.



:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 بهمن 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کریمی

مهاجرت به آلمان ، ترکیه و کانادا

موسسه حقوقی آینده سازان مهر با سابقه فعالیت در زمینه حقوق خصوصی داخلی و بین الملل هم اکنون یکی از موسسات موفق و محبوب حقوقی کشور می باشد.

در صورتی که شما قصد دارید بصورت صد در صد قانونی مهاجرت به کانادا ، مهاجرت به آلمان و مهاجرت به ترکیه را انجام دهید ، وکلای و مشاورین مجرب ما می توانند به شما کمک کنند .

ما سعی کرده ایم در این وب سایت اطلاعات جامع ، کامل و منحصر به فردی در اختیار شما قرار دهیم تا راهنمای شما در زمینه مهاجرت به کشورهای کانادا ، آلمان ، ترکیه ، ایتالیا ، اتریش ، آمریکا ، انگلستان ، روسیه ، استرالیا و هلند باشد . این اطلاعات شامل شرایط زندگی در هر کشور ، مخارج زندگی در هر کشور ، درآمد کارهای مختلف در هر کشور ، و راهنمایی در زمینه انتخاب بهترین روش مهاجرت به سایر کشورها می شود . برای ما مهم است تا بتوانیم به شما کمک کنیم تا بتوانید آینده ای روشن را برای خود ترسیم کنید .

همنچنین موسسه حقوقی آینده سازان مهر علاوه بر انجام مشاوره رایگان مهاجرت ، بررسی پرونده های حقوقی و کیفری در زمینه های خانواده ، ملک ، قراردادها و مسئل کارگر و کارفرما را پذیرا می باشد



:: بازدید از این مطلب : 120
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 بهمن 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کریمی

مهاجرت به آلمان ، ترکیه و کانادا

موسسه حقوقی آینده سازان مهر با سابقه فعالیت در زمینه حقوق خصوصی داخلی و بین الملل هم اکنون یکی از موسسات موفق و محبوب حقوقی کشور می باشد.

در صورتی که شما قصد دارید بصورت صد در صد قانونی مهاجرت به کانادا ، مهاجرت به آلمان و مهاجرت به ترکیه را انجام دهید ، وکلای و مشاورین مجرب ما می توانند به شما کمک کنند .

ما سعی کرده ایم در این وب سایت اطلاعات جامع ، کامل و منحصر به فردی در اختیار شما قرار دهیم تا راهنمای شما در زمینه مهاجرت به کشورهای کانادا ، آلمان ، ترکیه ، ایتالیا ، اتریش ، آمریکا ، انگلستان ، روسیه ، استرالیا و هلند باشد . این اطلاعات شامل شرایط زندگی در هر کشور ، مخارج زندگی در هر کشور ، درآمد کارهای مختلف در هر کشور ، و راهنمایی در زمینه انتخاب بهترین روش مهاجرت به سایر کشورها می شود . برای ما مهم است تا بتوانیم به شما کمک کنیم تا بتوانید آینده ای روشن را برای خود ترسیم کنید .

همنچنین موسسه حقوقی آینده سازان مهر علاوه بر انجام مشاوره رایگان مهاجرت ، بررسی پرونده های حقوقی و کیفری در زمینه های خانواده ، ملک ، قراردادها و مسئل کارگر و کارفرما را پذیرا می باشد .



:: بازدید از این مطلب : 106
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 بهمن 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کریمی

باربري، حمل بار، حمل اثاثيه منزل و اسباب كشي در تهران

 

اين روزها يكي از دغدغه هاي اساسي ما مخصوصا براي بانوان كه بسيار روي اثاثيه منزل خود حساس هستند اسباب كشي است. هر ساله با نزديك شدن به موعد اتمام قرارداد ساليانه اجاره منزل استرس اثاث كشي و حمل اثاثيه منزل ما را فرامي گيرد؛ حال اگر كار را به يكي از شركت هاي خدمات باربري و اسباب كشي بسپاريم ديگر نگراني اي نخواهيم داشت.

اغراق نيست اگر بگوييم سپيدبار با كاركناني آموزش ديده و دلسوز بهترين باربري براي اسباب كشي در تهران است.

سپيدبار خدمات باربري و اثاث كشي را با چندين شعبه در تمام مناطق تهران براي شما به بهترين شكل ممكن انجام ميدهد.



:: بازدید از این مطلب : 117
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 بهمن 1397 | نظرات ()