نوشته شده توسط : کریمی

نشاء ملیس

 

نشاء ملیس در واقع همان گیاه بادرنجبویه است که در طب سنتی به آن ملیس می گویند. در این مقاله به توضیحات دیگری در باب نشاء ملیس می پردازیم.

 

قلمه ریشه دار ملیس

 

مشخصات نشاء ملیس

همان طور که گفته شد نشاء ملیس از خانواده گیاه نعنا است. برگ گیاه نشاء ملیس را می توان به عنوان دمنوش استفاده کرد و از خواص فوق العاده آن بهره برد. نام دیگر نشاء ملیس، بادرنجبویه است. نشاء ملیس در صنعت غذا، دارو، آرایشی و بهداشتی مورد استفاده قرار می گیرد. عطر نشاء ملیس مانند گیاه به لیمو است.

 

خواص درمانی نشاء ملیس

قلمه ریشه در ملیس در درمان بسیاری از بیماری ها کاربرد دارد. نشاء ملیس جریان خون در مغز را بهبود می بخشد، معده را تقویت می کند، باعث کاهش چربی های کبد می شود، حافظه را تقویت و میزان چربی و کلسترول خون را تنظیم می کند. همچنین سردرد، عصبانیت، بی حوصلگی و سرماخوردگی را نیز درمان می کند.

 

برای سفارش و مشاوره رایگان جهت نشاء ملیس می توانید با شماره های 09178347062 یا 09303109621 تماس حاصل نمایید.

 

 

ابر کلمات کلیدی :

شرکت پارس اکسیر فارس , گیاهان دارویی , بذر , نهال , تولید قلمه , تولید و تکثیر گیاهان داروییشیراز , تولید کننده , ملیس , قلمه ملیس , نهال ملیس , بذر ملیس , گیاه ملیس , نشاء ملیس , نشا ملیس , فروش نشاء ملیس , فروش نشاء ملیس در شیراز , فروش نشاء ملیس شیراز , فروش نشاء ملیس فارس , فروش نشاء ملیس در فارس , فروش نشاء ملیس در استان فارس , فروش نشاء , فروش نشاء در فارس , فروش نشاء فارس , فروش نشاء در استان فارس , فروش نشاء شیراز , فروش نشاء در شیراز , فروش نشا , مشاوره کشت و کار گیاهان دارویی , مشاوره کاشت گیاهان دارویی , مشاوره کشت گیاهان دارویی , کاشت گیاهان دارویی , کشت گیاهان دارویی , مشاوره کشت و کار گیاهان دارویی در شیراز , مشاوره کشت و کار گیاهان دارویی شیراز , مشاوره کشت و کار گیاهان , فروش نشاء و قلمه گیاهان دارویی در فارس , تولید و تکثیر گیاهان دارویی , فروش قلمه ملیس در شیراز , فروش نشاء گیاهان دارویی , فروش نشاء گیاهان دارویی در فارس , گیاهان دارویی قابل کشت در گلخانه , مشاوره گیاهان دارویی



:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 23 اسفند 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کریمی

طراحی وب سایت خبری در شیراز

طراحی وب سایت خبری در شیراز

 

اهمیت و مزایای طراحی وب سایت خبری در شیراز

 

پیگیری اخبار روز دنیا از جمله دلایل سر زدن کاربران به اینترنت و شبکه های اجتماعی میباشد . شبکه های اجتماعی مانند تلگرام و اینستاگرام نقش مهمی در اطلاع رسانی خبر ها دارند . اما وب سایت های خبری قدمت دیرینه تری نسبت به این شبکه های اجتماعی دارند . اخباری که روزانه  و دقیقه به دقیقه ، بصورت آنلاین در وب سایت های خبری گذاشته میشود در دید کاربران اینترنتی از اعتبار بالاتری برخوردار است .

  وب سایت های خبری در صدر جدول وب سایت های پر بیننده قرار میگیرند . به این دلیل که جامعه و مردم به دریافت اطلاعات و اخبار بروز نیاز دارند و امر اطلاع رسانی از اهمیت ویژه ای برخوردار است .  کاربران اینترنتی دوست دارند  اخبار واقعی و بدور از هرگونه شایعه و در لحظه دریافت کنند .

با این تفاسیر با طراحی وب سایت خبری در شیراز که حاوی مطالب مفید باشد وهمچنین  طراحی مناسبی داشته باشد میتوانید بخش زیادی از دنبال کنندگان اخبار را به خود جذب نمایید . با بالا رفتن بازدید سایتتان  وب سایت های دیگر میخواهند که در وب سایت شما تبلیغ و آگهی بگذارند . به راحتی میتوانید از طریق تبلیغاتی که در وب سایت خبری خود میگذارید درآمد زایی داشته باشید .

گروه طراحی سایت شیراز (ساین) میتواند برای شما وب سایت خبری ای طراحی کند که وب سایتتان متفاوت از همه ی وب سایت های دیگر باشد .

ویژگی ها و امکانات عمومی طراحی وب سایت خبری در شیراز

طراحی وب سایت خبری بصورت ریسپانسیو و واکنش گرا : همان طور که میدانید گوشی تلفن همراه و تبلت راحتتر در دسترس عموم مردم است تا کامپیوتر و  لب تاپ . مردم بیشتر با گوشی و تبلت به وب سایت های خبری مراجعه خواهند کرد . با طراحی وب سایت ریسپانسیو که نام دیگر آن واکنش گرا نیز هست میتوانید کاربرانی که از   گوشی یا تبلت استفاده میکنند را جذب وب سایت خبری خود کنید .

امکان لود سریع صفحات : وب سایت خبری به دلیل کثرت اخبار و انواع مختلف آن مانند سیاسی ، اجتماعی ، فرهنگی ، هنری و... صفحات زیادی دارد و همچنین در آن واحد ممکن است هزاران نفر در وب سایت باشند . سرعت سریع لود شدن صفحات سایت به وفادار ماندن کاربر در وب سایت شما کمک شایانی خواهد کرد .

امکان ایجاد صفحات نا محدود و دسته بندی اخبار ومقالات

امکان قرار دادن خبرها بصورت فیلم ، عکس ، متن

طراحی وب سایت خبری در شیراز با زبان ASP.NET  و نه قالب های آماده مانند ورد پرس . طراحی سایت با برنامه نویسی نسبت به قالب آماده ها از امنیت بالاتری برخوردار خواهد بود .

امکان اتصال به شبکه های اجتماعی

هزینه طراحی وب سایت خبری در شیراز

هزینه طراحی وب سایت خبری در شیراز به طور میانگین  همان مبلغی است که در بالای صفحه آورده شده است .

هزینه بسته به شرایط و امکانات بیشتر وب سایت خبری متغییر خواهد بود . برای تعیین دقیق هزینه باید امکانات مد نظر شما آنالیز شود . هزینه تعیین شده در جلسه مشاوره در دو مرحله گرفته میشود : 1- موقع بستن قرارداد  50%مبلغ 2- هنگام تحویل سایت 50 درصد دیگر

برای برآورد قیمت طراحی سایت کلیک کنید .

مدت زمان طراحی وب سایت خبری در شیراز

از هنگام بستن قرار داد تا تحویل سایت خبری به شما  سه هفته زمان میبرد . زمان کم  آماده سازی بدلیل تجربه و تخصصص برنامه نویسان گروه طراحی سایت شیراز ( ساین ) است . اگر قابلیت های بیشتری برای وب سایت خبری خود بخواهید این زمان بیشتر خواهد  شد .

طراحی وب سایت خبری در شیراز

سئو وبهینه سازی طراحی وب سایت خبری در شیراز

سئو وب سایت خبری در شیراز هم مهم است هم به نوبه خود راحت تر از بقیه وب سایت ها است . در زمینه سایت های خبری رقیب زیاد خواهید داشت . از طرفی چون تعداد صفحات خبری زیاد خواهد شد  ترافیک ورودی سایت  زیاد خواهد . گوگل برای صفحه اول آوردن یک سایت دنبال همین میگردد که یک سایت صفحات زیادی داشته و بازدید از سایت بالا باشد .

اگر مطالبی که قرار میدهید از کیفیت لازم برای جذب مخاطب برخوردار باشد اولین قدم در راستای سئو و بهینه سازی وب سایت خبری خود برداشته اید .

سئو اصولی دارد که اگر در طراحی وب سایت رعایت نشود ، سایتتان با کلمت کلیدی هدف بالا نخواهد آمد . مانند تگ های H1    و H2

 مرکز طراحی سایت شیراز (ساین ) تمام استاندارد های لازم جهت سئو بهینه در طراحی وب لحاظ و پیاده سازی خواهد کرد . برای اطلاع از تعرفه سئو به صفحه مربوطه مراجعه کنید .

با تماشای فیلم آموزش سئو که ما تهیه کرده ایم میتوانید از اصول و ساز وکار سئو مطلع شوید و حتی خودتان سئو کار کنید . برای دریافت اطلاعات بیشتر  بسته آموزش سئو به صفحه مربوطه مراجعه کنید .

پس از طراحی وب سایت خبری در شیراز شما باید چکار کنید ؟؟

در وب سایت های خبری نحوه ارائه اطلاعات  واخبار متختلف به کاربران از اهمیت بالای برخوردار است . کاربر بایدبتوانداز میان انبوه اطلاعات خیلی سریع  اخبار مورد نظر خود را پیدا کند .

پس از تحویل سایت به شما میتوانید شروع به مطلب گذاری کنید. هر روز اخبار بروز و جدید قرار دهید. سعی کنید اخبار را به همان صورت واقعیشان درج کنید . برای جذب شدن کاربران از مطالب غیر واقعی جدا خودداری کنید .

پس از آن سئو سایت خبری را استارت بزنید .

آموزش کار با وب سایت پس از طراحی

مدیریت وب سایت راحت تر از چیزی است که فکر میکنید .تنها با یکبار مشاهده ی فیلم آموزشی نحوه کار با سیستم مدیریت محتوا سایت که گروه طراحی سایت شیراز (ساین) رایگان پس از طراحی سایت به شما میدهد میتوانید از این پس مدیریت وب سایت خود را دست بگیرید .

نحوه ی پشتیبانی وب سایت خبری در شیراز

دو نوع پشتیبانی وجود دارد . پشتیبانی فنی و پشتیبانی محتوایی

گروه طراحی سایت شیراز ( ساین ) به مدت یکسال پس از طراحی سایت وب سایتتان را پشتیبانی فنی رایگان میکند . پشتیبانی محتوایی شامل هزنیه خواهد شد . برای اطلاع از هزینه های پشتیبانی کلیک کنید .  

فعالیت های ما:

طراحی سایت شیراز

طراحی سایت در شیراز



:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 اسفند 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کریمی

طراحي وب سايت تبليغات و نيازمندي در شيراز

طراحي وب سايت تبليغات و نيازمندي در شيراز

اهميت طراحي وب سايت تبليغات و نيازمندي در شيراز

طراحي و ايجاد وب سايت تبليغاتي و نيازمندي چندين سال است كه رواج داشته است  . در اين چند سال اخير وب سايت هايي مثل ديوار و شيپور در اين حوزه به وب سايت هاي عظيمي تبديل شده اند و بازار كار وب سايت هاي تبليغات و آگهي هاي نيازمندي را در دست گرفته اند

طراحي وب سايت تبليغات و نيازمندي در شيراز ميتواند يك فرصت مناسب شغلي در شهر شيراز ايجادكند . تبليغات امروزه لازمه هر كسب وكاري در دنياي پررقابت اقتصادي است . افراد هر هزينه اي را حاضرند براي تبليغات بپردازند تا رقبايشان از آنها پيشي نگيرند . حتي برند هاي معروف كه بخش زيادي از بازار را به دست آورده اند بازهم به تبليغ برند  و فعاليت خود ادامه ميدهند .  اين نوع وب سايت از جمله پركاربرد ترين نوع وب سايت ها است .

درحال حاضر وب سايت هاي تيبليغاتي زيادي وجود دارند ولي همه ي آنها نتوانسته اند به موفقيت برسند . زيرا گرافيك و مدل طراحي آنها آنقدر جذاب نبوده كه بتواند بازديد كننده جذب كند .

مركز طراحي سايت شيراز(ساين) با ارائه راه كار هاي جديد به شما نشان خواهد داد كه موفقيت در طراحي وب سايت تبليغات و نيازمندي به چه شكل خواهد بود .

براي موفق شدن در طراحي وب سايت تبليغات و نيازمندي بايد روشي نوين وجديد در طراحي اجرا و پياده سازي شود كه وب سايت را منحصربفرد از بقيه وب سايت هاي تبليغات گرداند .

مهم ترين نكته اي كه باعث ميشود وب سايت تبليغات و نيازمندي شما براي درج آگهي انتخاب شود ، پربيننده بودن وب سايت است.

با طراحي خاص و ايده ها ي نو در پياده سازي و كار كردن روي رتبه وب سايت به اين مهم ميتوانيد دست يابيد .

ويژگي ها و امكانات طراحي وب سايت تبليغات و نيازمندي در شيراز

ثبت نام كاربران

مديريت كاربران

قرار دادن آگهي ها با عكس در صفحه اول

حذف آگهي هاي صفحه اول

ويرايش آگهي هاي صفحه اول

درج نام اصناف

حذف نام اصناف

ويرايش نام اصناف

امكان درج اخبار جديد

ويرايش/حذف اخبار جديد

امكانات هر آگهي درج شده توسط كاربران:

1-تيتر

2-شاخه

3 -زمينه فعاليت

4-  سايت

5- ايميل

6-  تلفن

7-  موبايل

8- آدرس

9-  تعداد بازديد

10-تاريخ درج

11-تاريخ اتمام

12- قيمت

13- مدير

14-كلمات كليدي

15-شرح كار

16- امكان قراردادن يك عكس روي صفحه اصلي و يك عكس بزرگ در صفحه توضيحات

17- امكان قرار گرفتن آگهي از يك هفته تا يك سال

18-امكان تمديد آگهي

19- و...

امكان ثبت لينك سايتهاي ديگر

امكان ايجاد گروه در قسمت دانستنيها

امكان ثبت مطلب جديد در گروههاي دانستنيها

ويرايش مطلب در گروههاي دانستنيها

حذف مطلب در گروههاي دانستنيها

صفحه تماس با ما

درج مطلب در صفحه تماس با ما

ويرايش مطلب در صفحه تماس

حذف مطلب در صفحه تماس با ما

درج عكسهاي اسلايدشو

ويرايش عكسهاي اسلايد شو

حذف عكسهاي اسلايد شو

اوقات شرعي

آب و هوا

آمار سايت

نرخ ارز

سرعت لود بسيار بالا در كليه قسمت ها و صفحات

مديريت بسيار آسان و بدون نياز به دانش فني

قابليت سئو بالا و آمدن در گوگل و ديگر موتورهاي جستجو به دليل اختصاصي بودن

كاملا برنامه نويسي شده با آخرين تكنولوژي هاي برنامه نويسي

امكان تغيير پوسته و اختصاصي شدن ظاهر سايت

امكان توسعه آسان وب سايت ، اضافه كردن امكانات مختلف و پياده سازي ايده هاي خود

راه اندازي و تحويل سريع سايت بيمه

پنل مديريتي بسيار ساده و با امكانات حرفه اي مديريت آسان

نصب رايگان بر روي سرور توسط ما

پشتيباني 6 ماهه رايگان توسط تيم ساين

امكان مشاهده نمونه سايت هاي طراحي شده قبل از سفارش

هزينه طراحي وب سايت تبليغات و نيازمندي در شيراز

   اگر امكانات بيشتري از موارد بالا بخواهيد پياده سازي كنيد طبيعي است كه اين هزينه بيشتر خواهد شد.

مركز طراحي سايت شيراز(ساين)براي رضايت بيشتر شما كل مبلغ را در ابتداي كار دريافت نميكند و نصف مبلغ را در پايان كار طراحي وب سايت تبليغات و نيازمندي و تحويل آن به شما دريافت ميكند .

محاسبه آنلاين هزينه طراحي سايت شيراز در سايت گروه ساين

مدت زمان طراحي وب سايت تبليغات و نيازمندي در شيراز

از زمان بسته شدن قرار داد به مدت تنها سه هفته كاري وب سايت تبليغات شما آماده تحويل به شما است .

زمان كم طراحي بدليل تخصص بالاي برنامه نويسان ما است .

امكانات كه بيشتر شود زمان و هزينه هم بيشتر خواهد شد .

طراحي وب سايت تبليغات و نيازمندي در شيراز

سئو و بهينه سازي وب سايت تبليغات و نيازمندي در شيراز

سئو و بهينه سازي هر وب سايتي مهم و حياتي است چه برسد به وب سايت تبليغات و نيازمندي كه تنها رمز رونق گرفتن وب سايت بازديد بالاي آن است .

اگر وب سايت شما پربازيد باشد باشد همه وب سايت شما را براي درج آگهي انتخاب ميكنند .  بازديد كننده بيشتر سبب درج آگهي هاي بيشتر در وب سايت و در نتيجه درآمد بيشتر شما خواهد شد .

سئو به معني بهينه كردن وب سايت براي موتور هاي جست وجو است . كاربران وقتي در گوگل كلمات كليدي را تايپ ميكنند با قرار داشتن وب سايت شما در صفحه اول گوگل ، سايت شما را انتخاب كرده و در آن آگهي درج ميكنند .

حتما بايد براي سئو و بهينه سازي برنامه داشته باشيد و با هدف مشخص پيش برويد . بازيد بالا خود عامل مهمي در افزايش رنبه سايت خواهد بود .

تعرفه سئو مركز طراحي سايت شيراز (ساين) راببينيد .

فيلم آموزش سئو به شما تمام نكات كليدي و اصولي سئو را آموزش خواهد داد . با تماشاي بسته آموزش سئو ميتوانيد خودتان به تيم سئو ما بپيونديد . براي كسب اطلاعات بيشتر در رابطه با دوره آموزشي سئو كه مركز طراحي سايت شيراز (ساين) طراحي كرده است كليك كنيد .

پس از طراحي وب سايت شما بايد چكار كنيد؟؟

پس از طراحي وب سايت تبليغات و نيازمندي بايد تبليغات بگيريد و در وب سايت درج كنيد .

روزانه به تعداد آگهي هاي وب سايت بيفزاييد و همزمان روي سئو آن كار كنيد .

اگر طراحي اصولي صورت گرفته باشد در عرض چند مدت بازده وب سايت را خواهيد ديد .

آموزش كار با وب سايت تبليغات و نيازمندي پس از طراحي

پس از طراحي و تحويل سايت به شما براي اينكه بتوانيد اطلاعات و مديريت وب سايت را به عهده بگيريد فيلم آموزشي نحوه كار با سيستم مديريت محتوا تهيه كرده ايم و بصورت رايگان در اختيار شما قرار ميدهيم .

از اين پس براي ويرايش اطلاعات وب سايت به كسي نياز نخواهيد داشت .

نحوه پشتيباني وب سايت تبليغات و نيازمندي در شيراز 

از لحاظ فني هرگاه با خطايي در وب سايت روبرو شديد با مشاوران ما كه شماره تماس آنان در پايين وب سايت طراحي سايت شيراز آمده است ، تماس بگيريد . به مدت يكسال اين پشتيباني فني رايگان خواهد بود .

شرايط پشتيباني طراحي سايت شيراز

فعاليت هاي ما :

طراحي سايت شيراز

طراحي سايت در شيراز



:: بازدید از این مطلب : 39
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 اسفند 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کریمی

اقامت در بحرین

 

اگر علاقه مند به اقامت در بحرین باشید، بی شک سوالات زیادی در رابطه با نحوه اقامت در بحرین در ذهن دارید. بحرین یکی از کشورهای حوزه خلیج فارس است که شرایط تابعیت و اقامت سخت گیرانه ای دارد. در ادامه این مقاله جزئیات بیشتر در باب اقامت در بحرین را بررسی خواهیم کرد.

 

اقامت در بحرین

 

شرایط اقامت در بحرین

طبق قانون تابعیت و اقامت که در سال 1963 در بحرین تصویب شده است، اقامت در بحرین به شخصی اعطا می شود که حداقل 25 سال در بحرین به طور مداوم سکونت داشته باشد. البته اگر متقاضی اقامت در بحرین عرب زبان باشد، این مدت به 15 سال کاهش می یابد. تسلط به زبان عربی و اجازه اقامت قانونی از دولت بحرین، شروط دیگری برای اقامت در بحرین است.

از طریق تولد فرزند نیز می توان اقامت در بحرین را به دست آورد. فرزند متولد شده از پدر یا پدربزرگی که متولد بحرین باشند، بحرینی محسوب شده و شامل اقامت در بحرین می شود. همچنین به نوزادی که در خاک بحرین متولد شده باشد و والدین او نامعلوم باشند، اقامت در بحرین اعطا می شود.

 

ترک اقامت در بحرین

افرادی که تابعیت کشور دیگری را دریافت کنند تابعیت و اقامت در بحرین را از دست خواهند داد. این امر موجب از دست دادن اقامت در بحرین برای فرزندان زیر 18 سال آنها نیز می شود.



:: بازدید از این مطلب : 39
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 اسفند 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کریمی

مهاجرت پزشکان به فرانسه


کشور فرانسه علاوه بر موسیقی و عطر و مناظر زیبای شهری، بازار کار مناسبی برای پزشکان جهت مهاجرت پزشکان به فرانسه داراست. می توان گفت درآمد پزشکان در فرانسه در بین ده کشور پر درآمد دنیا هفتمین کشورمی باشد(کشورهای هلند، استرالیا ، آمریکا، بلژیک، کانادا و انگلستان به ترتیب در آمد بالاتری نسبت به فرانسه دارند) و در واقع در هر خیابان یک داروخانه وجود دارد. متخصصین به طور میانگین ​​۱۴۹,۰۰۰ دلار و پزشکان عمومی، ۹۲,۰۰۰ دلار در سال درآمد دارند. پس اگر این کشور را مد نظر دارید و یکی از کاندیدهای مهاجرت خود می دانید ، فرانسه می‌تواند مقصد بسیار مناسبی برای کار، تحصیل و مهاجرت پزشکان به فرانسه باشد.

 

مهاجرت پزشکان به فرانسه

 


دوره های تحصیل پزشکی جهت مهاجرت پزشکان به فرانسه

:جهت مهاجرت پزشکان به فرانسه PCEM این مقطع تحصیلی جهت مهاجرت پزشکان به فرانسه دو سال بوده و در انتهای این دوره دانشجویان باید در یک آزمون رقابتی شرکت نمایند و همه ی دانشجویان ورودی تحصیل پزشکی در فرانسه قادر به ادامه ی سال دوم نخواهند بود که این دوره برای تمامی رشته های پزشکی کاملا یکسان و مانند یکدیگر می باشد.

ِDCEM جهت مهاجرت پزشکان به فرانسه: این مقطع جهت مهاجرت پزشکان به فرانسه چهار سال می باشد و دانشجویان تحصیل پزشکی در فرانسه برای ورود به دوره ی سوم باید چند آزمون تئوری و عملی را پاس کنند و سه سال آخر نیز به کارآموزی اختصاص دارد که در قسمت های مختلف بیمارستان ها و کلینیک  ها کشیک می دهند و به همین دلیل باید تسلط کامل به زبان فرانسوی داشته باشند، که در ازای کارآموزی جهت تحصیل پزشکی در فرانسه نیز حقوق دریافت می کنید.

دوره سوم جهت مهاجرت پزشکان به فرانسه: این مقطع جهت مهاجرت پزشکان به فرانسه دو دوره ی آموزشی تخصصی و عمومی را داراست که در نتیجه مدرک DES را اخذ می کنند.

دوره رزیدنتی جهت مهاجرت پزشکان به فرانسه: این مقطع برای مهاجرت پزشکان به فرانسه به مدت سه سال بوده و محل کاربیمارستان ها در کنار پزشکان حاذق می باشد.این دوره بسته به شاخه ی پزشکی انتخابی متغیر می باشد که برای پزشکی عمومی سه سال و سایر شاخه ها چهار تا پنج سال می باشد.
 

مهاجرت پزشکان به فرانسه


تحصیل تخصص جهت مهاجرت پزشکان به فرانسه

ثبت نام در دوره های تحصیل پزشکی جهت مهاجرت پزشکان به فرانسه هر ساله انجام می شود، پزشکان جهت تحصیل پزشکی در فرانسه باید رزومه ی خود را برای شرکت در این دوره ها و ثبت نام در آن ها در راستای گرفتن دانشنامه ارائه کنند، که ملزم به داشتن مدرک B2 زبان فرانسوی می باشند، پرونده شما جهت مهاجرت پزشکان به فرانسه بررسی می گردد و درصورت انتخاب توسط کمیسیون همزمان با تحصیل در دانشگاه های فرانسه، در بیمارستان ها به صورت رسمی مشغول به کار می شوید که در ازای آن حقوق دریافت خواهید کرد.



:: بازدید از این مطلب : 37
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 اسفند 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کریمی

باربری تعاون

 

حمل بار تعاون در تهران یکی از شعبات سپیدبار در منطقه تعاون در تهران آماده خدمت رسانی به همشهریان عزیزی که در تعاون سکونت دارند می باشد.

 

باربری تعاون

 

خدمات باربری تعاون در تهران

اتوبار تعاون در تهران اثاثیه منزل شما را بسته بندی، حمل و چیدمان میکند.

 

مناطق سرویس دهی باربری تعاون در تهران

اگر در منطقه تعاون هستید می توانید با حمل اثاثیه منزل تعاون در تهران تماس بگیرید. حمل بار تعاون اثاث کشی تعاون در تهران را انجام میدهد.

 

آدرس و شماره تماس باربری تعاون در تهران

هر روز و هر ساعتی که تمایل به اثاث کشی در تهران دارید می توانید جهت مشاوره و راهنمایی با اسباب کشی تعاون در تهران تماس بگیرید.

 

آدرس باربری تعاون:

شماره تماس باربری تعاون:



:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 اسفند 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کریمی

باربري شهرك آزادي

 

حمل بار شهرك آزادي در تهران يكي از شعبات سپيدبار در منطقه شهرك آزادي در تهران آماده خدمت رساني به همشهريان عزيزي كه در شهرك آزادي سكونت دارند مي باشد.

 

باربري شهرك آزادي

 

خدمات باربري شهرك آزادي در تهران

اتوبار شهرك آزادي در تهران اثاثيه منزل شما را بسته بندي، حمل و چيدمان ميكند.

 

مناطق سرويس دهي باربري شهرك آزادي در تهران

اگر در منطقه شهرك آزادي هستيد مي توانيد با حمل اثاثيه منزل شهرك آزادي در تهران تماس بگيريد. حمل بار شهرك آزادي اثاث كشي شهرك آزادي در تهران را انجام مي دهد.

 

آدرس و شماره تماس باربري شهرك آزادي در تهران

هر روز و هر ساعتي كه تمايل به اثاث كشي در تهران داريد مي توانيد جهت مشاوره و راهنمايي با اسباب كشي شهرك آزادي در تهران تماس بگيريد.

 

آدرس باربري شهرك آزادي:

شماره تماس باربري شهرك آزادي:



:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 اسفند 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کریمی

ثبت شرکت در اتریش

 

 

مهاجرت به اتریش از طریق ثبت شرکت یکی دیگر از راه های مهاجرت به اتریش است که روش بسیار مناسبی محسوب می شود. مهاجرت به اتریش از طریق ثبت شرکت نیاز به سرمایه و اطلاع از قوانین ثبت شرکت در اتریش دارد. این مقاله در رابطه با قوانین و جزئیات مهاجرت به اتریش از طریق ثبت شرکت تدوین شده است.

 

مهاجرت به اتریش از طریق ثبت شرکت

 

انواع شرکت جهت مهاجرت به اتریش از طریق ثبت شرکت

شرکت هایی که می توان در اتریش جهت مهاجرت به اتریش از طریق ثبت شرکت ثبت کرد عبارتند از:

- شرکت با مسئولیت محدود

- شرکت سهامی

- شرکت شعبه

معمول ترین شرکت ها در اتریش جهت مهاجرت به اتریش از طریق ثبت شرکت، شرکت با مسئولیت محدود است که ثبت این شرکت در اتریش به دو روش انجام می گیرد: اول شرکت با مسئولیت محدود خصوصی و دوم شرکت با مسئولیت محدود دولتی که برای هر دو حداقل یک سهامدار نیاز است و تفاوت آنها در مقدار سرمایه می باشد..

 

هزینه مهاجرت به اتریش از طریق ثبت شرکت

برای ثبت شرکت با مسئولیت محدود خصوصی جهت مهاجرت به اتریش از طریق ثبت شرکت به 35،000 یورو و برای ثبت شرکت با مسئولیت محدود دولتی به 70،000 یورو سرمایه نیاز دارید. هزینه مالیات بر شرکت ها نیز جهت مهاجرت به اتریش از طریق ثبت شرکت 25% می باشد.

 

اخذ اقامت دائم با مهاجرت به اتریش از طریق ثبت شرکت

با مهاجرت به اتریش از طریق ثبت شرکت ابتدا اقامت موقت یکساله اتریش را دریافت می کنید. اقامت موقت باید دائما تمدید شود. بعد از 5 سال اقامت موقت در اتریش و با پابرجا بودن شرکت و در صورتی که شرکتتان دارای اثرات مثبت بر اقتصاد اتریش باشد؛ می توانید جهت دریافت اقامت دائم اتریش اقدام نمایید.

 

مزایای مهاجرت به اتریش از طریق ثبت شرکت

- با مهاجرت به اتریش از طریق ثبت شرکت می توانید بدون ویزا به تمام کشورهای اتحادیه اروپا سفر کنید.

- برای مهاجرت به اتریش از طریق ثبت شرکت نیازی نیست مقداری از سهام را به نام سهامدار اتریشی ثبت کنید.

- با مهاجرت به اتریش از طریق ثبت شرکت امکان افتتاح حساب شرکتی و همچنین شخصی در حوزه شنگن را خواهید داشت.

- امکان مهاجرت به اتریش از طریق ثبت شرکت به همراه همسر و فرزندان وجود دارد.



:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 اسفند 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کریمی

اجاره خانه در هلند

 

اگر قصد مهاجرت به هلند را داشته باشید؛ اطلاع از شرایط و قوانین اجاره خانه در هلند برایتان مهم است. در این مقاله مطالبی را درباره اجاره خانه در هلند با شما در میان گذاشته ایم. با ما همراه باشید.

 

اجاره خانه در هلند

 

قوانین اجاره خانه در هلند

هر کشوری و یا هر شهری شرایط و قوانین مربوط به اجاره خانه ی مخصوص به خود را دارد. اجاره خانه در هلند نیز از این قاعده مستثنی نیست. از جمله قوانین اجاره خانه در هلند می توان به موارد زیر اشاره کرد:

- با اجاره خانه در هلند مستاجر می تواند تا هر زمانی که بخواهد در آن خانه بماند و صاحبخانه بدون دلیل نمی تواند مستاجر را از خانه بیرون کند.

- فسخ قرارداد اجاره خانه در هلند فقط در صورتی امکان پذیر است که مستاجر چند ماه اجاره خانه در هلند را پرداخت نکند و یا اینکه صاحبخانه بخواهد خانه را بفروشد.

- افزایش در مبلغ اجاره خانه در هلند هر ساله با توجه به نرخی که توسط دولت اعلام می شود انجام می گردد و صاحبخانه حق ندارد بنا به میل خود اجاره خانه را افزایش دهد.

- در قوانین اجاره خانه در هلند آمده است که اگر صاحبخانه قصد فروش خانه را داشته باشد و مستاجر برای خرید خانه اعلام آمادگی نماید، باید خانه را به مستاجر بفروشد.

- قوانین اجاره خانه در هلند در رابطه با اینکه مستاجر بخواهد قبل از اتمام قرارداد خانه را تخلیه کند به این صورت است که باید کل اجاره خانه را تا پایان قرارداد پرداخت نماید و یا اینکه مستاجر دیگری به جای خود جایگزین کند.

- از دیگر قوانین اجاره خانه در هلند این است که اگر مستاجر بعد از اتمام قرارداد قصد تخلیه خانه را داشته باشد باید آن را دو یا سه ماه زودتر به صاحبخانه اعلام کند؛ وگرنه باید جریمه ای برابر با مبلغ اجاره دو یا سه ماه را به عنوان جریمه به صاحبخانه پرداخت نماید.

 

هزینه اجاره خانه در هلند

هزینه اجاره خانه در هلند بسته به اینکه خانه در کدام منطقه هلند باشد متفاوت است. هزینه اجاره خانه در هلند هر ساله افزایش می یابد. به طور میانگین هزینه اجاره خانه در هلند و در شهرهای مهم آن را می توان به صورت زیر تخمین زد:

- هزینه اجاره خانه در هلند و شهر آمستردام حدود 1،500 یورو برای یک آپارتمان یک خوابه در ماه است.

- هزینه اجاره خانه در هلند و شهر هاگو برای یک آپارتمان یک خوابه تقریبا ماهیانه 1000 یورو است.

- هزینه اجاره خانه در هلند و شهر روتردام حدودا ماهیانه 950 یورو به ازای یک آپارتمان یک خوابه است.

- هزینه اجاره خانه در هلند و شهرهای خرونگین، هارلم و آمرسفورت تقریبا یکی است. این مبلغ برای اجاره ماهیانه یک آپارتمان یک خوابه در این شهرها حدودا 900 یورو می باشد.

- هزینه اجاره خانه در هلند و شهرهای سرتوخن بوس و لیدن نیز بین 810 تا 880 یورو در ماه و برای یک آپارتمان یک خوابه است.



:: بازدید از این مطلب : 64
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 اسفند 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کریمی

نشاء بادرنجبویه

 

نشاء بادرنجبویه برای کاشت و پرورش گزینه بسیار مناسبی است؛ زیرا بسیار سریع رشد می کند. در این مقاله به بیان ویژگی های نشاء بادرنجبویه می پردازیم.

 

قلمه ریشه دار بادرنجبویه

 

مشخصات نشاء بادرنجبویه

نشاء بادرنجبویه گیاهی علفی و چند ساله با برگ های پهن تخم مرغی شکل به رنگ سبز و گل های سفید رنگ و از خانواده نعنا است. بخش مهم و قابل استفاده ی نشاء بادرنجبویه برگ و سرشاخه های گلدار آن است و عطر تندی دارد. آبیاری نشاء بادرنجبویه به روش فارو یا قطره ای انجام می شود. نشاء بادرنجبویه در صنعت های غذا، دارو و بهداشت مورد استفاده قرار می گیرد که در ادامه توضیح خواهیم داد.

 

تکثیر نشاء بادرنجبویه

نشاء بادرنجبویه از طریق کاشت بذر، قلمه علفی و تقسیم بوته تکثیر می شود. مقدار بذر مورد نیاز در هر هکتار 500 گرم و یا 60 تا 65 هزار قطعه نشاء بادرنجبویه است. روش کاشت نشاء بادرنجبویه به صورت کاشت در خزانه و انتقال به زمین اصلی و با فاصله 30 تا 40 سانتی متر می باشد. بافت خاک مناسب برای کاشت نشاء بادرنجبویه لومی با زهکشی مناسب است. عملکرد نشاء بادرنجبویه در هر هکتار 3 تا 3.5 تن سرشاخه خشک است و زمان برداشت آن نیز اواخر بهار تا اوایل پاییز و قبل از زمان گلدهی گیاه می باشد.

 

خواص غذایی نشاء بادرنجبویه

نشاء بادرنجبویه به دلیل عطر تندی که دارد در صنعت غذایی به عنوان طعم دهنده چای استفاده می شود. همچنین از گیاه پرورش یافته از نشاء بادرنجبویه در تولید روغن معطر که خاصیت ضد باکتریایی نیز دارد، استفاده می کنند. همچنین از برگ نشاء بادرنجبویه می توان برای طعم دار کردن غذاها و حتی گوشت بهره برد.

 

خواص دارویی نشاء بادرنجبویه

گیاه رشد کرده از نشاء بادرنجبویه خواص درمانی فوق العاده ای به خصوص در طب سنتی دارد. از خواص دارویی نشاء بادرنجبویه می توان به محافظ قلب و کبد، ضد باکتری، آنتی اکسیدان، تنظیم تیروئید، ضد استرس، درمان یبوست و خواص بسیار دیگری اشاره کرد.

 

برای سفارش و مشاوره رایگان جهت نشاء بادرنجبویه می توانید با شماره های 09178347062 یا 09303109621 تماس حاصل نمایید.

 

 

ابر کلمات کلیدی :

شرکت پارس اکسیر فارس , گیاهان دارویی , بذر , نهال , تولید قلمه , تولید و تکثیر گیاهان داروییشیراز , تولید کننده , فروش نشاء , فروش نشاء شیراز , فروش نشاء فارس , فروش نشاء در شیراز , فروش نشاء در فارس  , فروش نشاء بادرنجبویه , قلمه بادرنجبویه , نشاء بادرنجبویه , نشا بادرنجبویه , بذر بادرنجبویه , گیاه بادرنجبویه , نهال بادرنجبویه , فروش قلمه بادرنجبویه در شیراز , مشاوره کشت و کار گیاهان دارویی , کشت گیاهان دارویی , کاشت گیاهان دارویی , مشاوره کاشت گیاهان دارویی , مشاوره کشت گیاهان دارویی , فروش نشاء گیاهان دارویی , فروش نشاء گیاهان دارویی در فارس , گیاهان دارویی قابل کشت در گلخانه , مشاوره گیاهان دارویی , قیمت نشا بادرنجبویه



:: بازدید از این مطلب : 55
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 16 اسفند 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کریمی

قلمه به لیمو

 

شرکت پارس اکسیر فارس قلمه به لیمو را جهت پرورش ارائه می کند. شما عزیزان می توانید برای تهیه قلمه به لیمو به منظور تولید و تکثیر این گیاه پر خاصیت با شرکت پارس اکسیر فارس تماس بگیرید.

 

قلمه ریشه دار به لیمو

 

مشخصات قلمه به لیمو

قلمه به لیمو درختچه ای پایا و خزان کننده است. ارتفاع قلمه به لیمو 1.5 تا 2 متر، خشن، رنگ سبز روشن معطر، دارای گل های کوچک جامی شکل به رنگ سفید و آبی است. گیاه به لیمو در برابر سرما مقاوم است. زمان برداشت گیاه به لیمو اوایل بهار تا اواخر پاییز می باشد و اندام مورد استفاده برگ و سرشاخه گلدار آن است. آبیاری گیاه به لیمو نیز هر 5 یا 10 روز و به روش فارو یا قطره ای انجام می شود. کاشت قلمه به لیمو بسیار راحت است. جهت اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان می توانید با شرکت پارس اکسیر فارس تماس حاصل فرمایید.

 

تکثیر قلمه به لیمو

قلمه به لیمو از طریق قلمه نیمه خشبی تکثیر می شود. مقدار قلمه مورد نیاز در هر هکتار 50 تا 60 قطعه قلمه به لیمو و فواصل کاشت آن 35 تا 45 سانیمتر است. بافت خاک متوسط و عمیق برای کاشت قلمه به لیمو مناسب است و عملکرد قلمه به لیمو در هر هکتار نیز 1 تا 1.5 تن برگ خشک می باشد.

 

موارد مصرف قلمه به لیمو

قلمه به لیمو در صنایع غذایی، آرایشی و دارویی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. قلمه به لیمو در صنعت غذا به عنوان نوشیدنی ای پرطرفدار استفاده می شود. جنبه درمانی قلمه به لیمو به عنوان چای و برگ خشک شده است. در بحث آرایشی نیز قلمه به لیمو در تولید عطر و ادکلن های خوشبو مورد استفاده قرار می گیرد.

 

برای سفارش و مشاوره رایگان جهت قلمه به لیمو می توانید با شماره های 09178347062 یا 09303109621 تماس حاصل نمایید.

 

 

ابر کلمات کلیدی :

شرکت پارس اکسیر فارس , گیاهان دارویی , بذر , نهال , تولید قلمه , تولید و تکثیر گیاهان داروییشیراز , تولید کننده , فروش قلمه به لیمو در شیراز , زمان قلمه گیری به لیمو , فصل قلمه زدن به لیمو , فروش نشاء , فروش نشاء به لیمو , خرید و فروش قلمه به لیمو , فروش نهال به لیمو , کاشت قلمه به لیمو , گیاه به لیمو , قیمت قلمه به لیمو , قیمت قلمه به لیمو , نشاء به لیمو , نشا به لیمو , قلمه به لیمو , بذر به لیمو , نهال به لیمو , فروش نشاء گیاهان دارویی , مشاوره کشت و کار گیاهان دارویی , مشاوره کاشت گیاهان دارویی , مشاوره کشت گیاهان دارویی , فروش نشاء گیاهان دارویی در فارس , گیاهان دارویی قابل کشت در گلخانه , قلمه ریشه دار به لیمو , قلمه بدون ریشه به لیمو , گیاهان دارویی قابل کشت در فارس , کشت گیاهان دارویی , مشاوره گیاهان دارویی



:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 16 اسفند 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کریمی

طراحی وب سایت مدرسه در شیراز

طراحی وب سایت مدرسه  در شیراز

 

اهمیت طراحی وب سایت مدرسه  در شیراز

همان طور که بار ها در مقالات وب سایتمان ذکر کرده ایم اینترنت بر جنبه های مختلف زندگی مردم تاثیر به سزایی داشته است . نفوذ اینترنت سبب شده است تا هر صنف شغلی برای کسب وکار خود یک وب سایت طراحی کند و خود را در معرض دید قرار دهد .

اما هنوز هم حوزه هایی هستند که بنا به هر دلیلی از مزایای طراحی وب سایت برای کسب وکارشان مطلع نیستند . یکی از این صنف ها مدارس است که کمتر وب سایتی با این موضوع  در اینترنت به چشم میخورد .

مدیران مدارس اگر بدانند که با طراحی وب سایت مدرسه در شیراز میتوانند مزایا و ویژگی های مدرسه خود را در اینترنت به کودکان و والدین بشناسانند ، باعث ترغیب آنها به نام نویسی در مدرسه شان (از بین چندیدن مدرسه در شهر شیراز) شده و با اینکار سرمایه بیشتری وارد مدرسه خود کنند هم اکنون اقدام به طراحی وب سایت مدرسه برای خود میکنند .

از بخش های کاربردی چنین وب سایتی میتواند ارتباط والدین با کادر پرسنلی والدین باشد . با امکان عضویت در وب سایت والدین میتوانند  در وب سایت ثبت نام کرده  ، با آیدی و پسورد وارد پنل شخصی خود شوند و به دور از چشم فرزندانشان و بدون مراجعه حضوری به مدرسه  از وضعیت تحصیلی فرزند خود مطلع شوند .

قرار دادن برنامه های امتحانی و کلاس های درسی از دیگر مواردی است که میتوانید در وب سایت خود لحاظ کنید .

بخش دیگر وب سایت میتواند برگزاری جلسات اولیا مربیان بصورت آنلاین باشد . امروزه اکثر والدین حتی مادران نیز شاغل هستند و وقت حضور در مدرسه را پیدا نمیکنند . پس خیلی مفید خواهد بود که از طریق وب سایت مدرسه کارهای فرزندانشان را پیگیری کنند .

مدارس حجم کثیری دانش آموز دارد  لذا والدین وفرزندان اگر بخواهند به وب سایت مدرسه مراجعه کنند بازدید وب سایت بسیار بالا خواهد رفت . در نتیجه سئو وب سایت نتیجه مسمر ثمری خواهد داشت .

 مرکز طراحی سایت شیراز ( ساین) با سالها تجربه در زمینه طراحی و توسعه وب سایت های مدرن این افتخار را داراست تا به همشهری های عزیز شیرازی در زمینه  ساخت وب سایت های مدرن خدمت رسانی کند .

 

ویژگی ها و امکانات عمومی طراحی وب سایت مدرسه در شیراز

امکان ایجاد صفحات به طور نامحدود و منو های نامحدود

امکان دادن ریز نمرات

امکان ارتباط اولیا مدرسه با والدین

امکان نمایش برنامه های درسی

ایجاد گالری تصاویر و گالری فیلم های آموزشی

اسلاید شو داینامیک

طراحی سایت بصورت ریسپانسیو و قابل نمایش در صفحه های گوشی و تبلت و ... بدون بهم ریختن چیدمان وب سایت

طراحی وب سایت با زبان برنامه نویسی asp.net

امکان چند زبانه کردن وب سایت

هزینه طراحی وب سایت مدرسه در شیراز

هزینه طراحی وب سایت برای مدرسه در شیراز مساوی با همان مبلغی است که در بالای صفحه آمده است . قیمت نهایی در جلسه مشاوره تعیین میشود . قیمت نهایی بستگی کامل به امکانات وب سایت خواهد داشت .

برای محاسبه قیمت طراحی سایت شیراز کلیک کنید .

مدت زمان طراحی وب سایت مدرسه در شیراز

هرچه امکانات وب سایت مدرسه پیچیده تر باشد زمان طولانی تری برای پیاده سازی وب سایت  لازم است . معمولا طراحی وب سایت مدرسه توسط مرکز طراحی سایت شیراز(ساین) سه هفته کاری است .

طراحی وب سایت مدرسه در شیراز

 

سئو و بهینه سازی وب سایت مدرسه در شیراز

به نظر میرسد سئو وب سایت مدرسه راحت تر باشد . زیرا بازدید بالای وب سایت مدرسه توسط دانش آموزان و والدین که تعدادشان کم نیست عاملی مهم در افزایش رتبه وب سایت از دید گوگل دارد .

وب سایت شما با بهینه سازی و سئو در صفحه اول گوگل قرار میگیرد . مرکز طراحی سایت شیراز (ساین) قادر است  کلمات کلیدی که بیشتر سرچ با آنها صورت میگیرد را شناسایی کرده و وب سایت مدرسه شما را با همان کلمات کلیدی هدف بهینه کند .

بحث بهینه سازی و سئو به اندازه خود طراحی وب سایت مهم و ضروری میباشد .

اگر با دید وسیعتری به آن نظرکنید متوجه میشود که سئو و بهینه سازی یک سرمایه گذاری برای آینده کاری تان محسوب میشود . فرصت را ازدست ندهید زیرا سئو کاری زمان بر است و همین الان استارت سئو وب سایت خود را بزنید . برای مشاهده تعرفه سئو مرکز طراحی سایت شیراز (ساین) کلیک کنید .

با تماشای فیلم آموزش سئو سایت که مرکز طراحی سایت شیراز(ساین) برای علاقه مندان به یادگیری این شاخه از طراحی وب تدارک دیده است میتوانید اصول پایه و اساسی سئو را یاد بگیرید و حتی خودتان در این زمینه به فعالیت بپردازید .

 

پس از طراحی وب سایت مدرسه در شیراز شما باید چکار کنید ؟؟

شما به عنوان صاحب وب سایت بایدشروع به محتوا گذاری در وب سایت کنید .

ابتدا آدرس دقیق مدرسه و نشان کردن آن روی نقشه در صفحه تماس با ما و در پایین وب سایت ، سپس صفحه  درباره ما را پر کنید . شامل سال تاسیس مدرسه ، نام مدیر و معاون مدرسه و درجات علمی آنها ، اهداف مدرسه و هدف از طراحی وب سایت همه را شرح دهید .

سپس به سراغ محتوای اصلی وب سایت بروید و هر برنامه ای که تدوین کرده بودید از طریق پنل مدیریت وارد سایت کنید .

پس از تکمیل اطلاعات و محتوای سایت با افتخار میتوانید به دانش آموزان   و والدینشان اعلام کنید برای پیگیری امور مدرسه به وب سایت مدرسه مراجعه کنند .

 

آموزش کار با وب سایت مدرسه در شیراز پس از طراحی

آموزش های لازم برای کار کردن با وب سایت و محتوا گذاری از طریق سیستم مدیریت محتوا بصورت یک فیلم آموزشی رایگان پس از اتمام مدت زمان طراحی وب سایت در اختیار شما قرار میگیرد . مرکز طراحی سایت شیراز(ساین) هیچگاه شما را تنها نخواهد گذاشت .

 

نحوه پشتیبانی وب سایت مدرسه در شیراز

پشتیبانی های مرکز طراحی سایت شیراز(ساین) تا زمان یکسال بعد از طراحی وب سایت از لحاظ فنی رایگان است . مسئولین ما 24 ساعته آماده خدمت رسانی و رفع خطای وب سایت شما هستند .

کافی است تلفن را بردارید و بدون مراجعه حضوری با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید. برای آگاهی از مواردی که شامل پشتیبانی میشود کلیک کنید .

فعالیت های ما:

طراحی سایت شیراز

طراحی سایت در شیراز



:: بازدید از این مطلب : 55
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 اسفند 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کریمی

طراحی وب سایت پزشکی در شیراز

طراحی وب سایت پزشکی در شیراز

مزایای طراحی وب سایت پزشکی در شیراز

اگر نگاهی به علم پزشکی امروز بیاندازیم و آنرا با علم پزشکی چند سال قبل ،مثلا ده سال پیش مقایسه کنیم متوجه میشویم که تا چه اندازه پیشرفت کرده و درمان بسیاری از بیماری شناخته شده است .

علم پزشکی روز به روز در حال رشد است و نسبت به دیروز کامل تر میشود . با تکامل و پیشرفت تجهیزات و علم پزشکی  کاربران بیشتری در اینترنت به جست وجو درباره ی اطلاعات و مقالات پزشکی میگردند . بنابراین لازم است که هر پزشکی  برای خود وب سایت پزشکی داشته باشند و تخصص ها و رزومه ی کاری خود را برای راهنمایی هرچه بیشتر و بهتر بیماران در اختیار آنها قرار دهد .

داشتن یک وب سایت پزشکی برای یک پزشک میتواند مزایای زیادی به همراه داشته باشد .

اولین مزیت طراحی وب سایت پزشکی در شیراز گذاشتن رزومه پزشک در سایت است . پزشک متخصص میتواند سواابق علمی و دانشگاهی ، مهارت ها ، اطلاعات و تخصص هایی که طی سال های متوالی به آن رسیده است با قرار دادن در سایت در دید عموم مردم گذاشته تا مردم با تخصص هایش آشنا شوند.

همانطور که علم پیشرفت کرد و درمان بسیاری از بیماری ها شناخته شد ، به دلیل ماشینی شدن زندگی، تغذیه نادرست و عوامل دیگر، مردم بیشتری نیاز پیدا کردند تا به پزشک مراجعه کنند .هماهنگ کردن ورود و خروج بیمارها و وقت دادن به آن ها کار سختی به نظر میرسید . البته تا قبل از امکان نوبت دهی یا رزرواسیون آنلاین

میتوان گفت مهم ترین کاربرد و فایده ای که طراحی وب سایت پزشکی دارد نوبت دهی آنلاین است . طراحی خوب و حرفه ای یک وب سایت پزشکی این امکان را به بیماران میدهد تا هر زمان که خواستند بدون مراجعه حضوری و تنها با رفتن به وب سایت پزشکشان برای خود وقت ملاقات تعیین کنند . گروه طراحی سایت شیراز (ساین) با قراردادن این امکان (نوبت دهی آنلاین) در طراحی وب سایت های پزشکی آماده ی خدمت دهی به بیماران و پزشکان عزیز میباشد .

از دیگر قابلیت  هایی که دریک وب سایت پزشکی میتوان به آن اشاره کرد ایجاد پرسش و پاسخ های متداول میان بیماران و پزشک است . بیماران میتوانند سوالات خود را در صفحات مخصوصی که برای اینکار اختصاص میابد مطرح کنند و به گفت وگو و بحث بپردازند .

مردم دوست دارند  که در زمینه ی علم پزشکی ، سلامتی ، تغذیه و... اطلاعات کسب کنند . روزانه هزاران سرچ گوگل مربوط به همین موضوعات میباشد .

پزشک میتواند با طراحی وب سایت پزشکی ، جدیدترین و بروزترین اخبار و اطلاعات را در اختیار کاربران قرار دهد.

تمام تلاش مرکز طراحی وب سایت شیراز این است که وب سایت هایی با کیفیت ، مطابق با آخرین استاندارد های روز دنیا طراحی کند و همچنین با هر ایده ای که در ذهن شما باشد و بخواهید آن را دروب سایتتان پیاده سازی کنید .

ویژگی ها و امکانات عمومی وب سایت پزشکی شیراز

اسلاید شو برای نمایش تصاویر دلخواه به همراه مدیریت عکس ها

گالری عکس

گالری فیلم

بخش مقالات و دانستنی ها

امکان پرسش و پاسخ

معرفی پزشک

تماس با پزشک

امکان ایجاد نامحدود منو

ایجاد نامحدود صفحات در وب سایت

امکان تعریف نوبت و ثبت نوبت در وب سایت

امکان پرداخت وجه بیماران و اخذ نوبت در وب سایت

پانل مدیریتی ساده و جامع با کاربری آسان

استفاده از استانداردهای امنیتی

پکیج هدیه ما به شما: ساخت ایمیل رسمی وب سایت پزشکی ، یک پنل اس ام اس رایگان

مدت زمان طراحی وب سایت پزشکی

زمان طراحی وب سایت پزشکی در گروه طراحی سایت ساین بعد از مشخص شدن امکانات سایت و بستن قرارداد بین طرفین یک هفته کاری میباشد .

طراحی سایت پزشکی در شیراز دارای امکانات متوع و کاملی می باشد که پزشک می تواند بسته به نیاز خود امکانات را سفارش دهد . با توجه به نحوه پیاده سازی و ماژول های وب سایت طراحی سایت پزشکی از 2 هفته تا 1 ماه ممکن است زمان ببرد .

هزینه طراحی وب سایت پزشکی

هزینه ی دقیق بستگی به ماژول ها و امکاناتی دارد که برای یک وب سایت پزشکی در نظر دارید .

اما به طور میانگین و با لحاظ نمودن امکانات عمومی و مورد نیاز یک وب سایت پزشکی میانگین قیمت طراحی وب سایت پزشکی از مبلغ ذکر شده در بالای صفحه  به بالا  متغیر می باشد .

برای  محاسبه آنلاین هزینه طراحی سایت کلیک کنید .

برای تعیین دقیق قیمت طراحی سایت پزشکی ، لازم است امکانات وب سایت و نحوه پیاده سازی آن بصورت دقیق مشخص گردد.

طراحی وب سایت پزشکی در شیراز

بهینه سازی وب سایت پزشکی در شیراز

سئو و بهینه سازی وب سایت پزشکی یعنی سایت با یک سری کلمات کلیدی در نتایج و صفحات اول گوگل قرار بگیرد. مثلا زمانی که شخصی در گوگل نام پزشک را جستجو نماید ، وب سایت پزشک در صفحه اول گوگل به آن شخص نمایش داده شود .

سئو نکاتی دارد که باید ضمن طراحی سایت به آن توجه شود تا بتوان در آینده سئو و بهینه سازی دقیق تری انجام داد . مرکز طراحی سایت شیراز (ساین) مواردی که لازمه ی سئو و بهینه سازی وب سایت پزشکی میباشد را در کارخود در نظر میگیرد .

سئو و بهینه سازی سایت پزشکی هم مهم است و هم به مراتب آسان تر از بقیه وب سایت ها

مهم است به این دلیل که روزانه هزاران جستحو در زمینه ی اطلاعات علم پزشکی صورت میگیرد و اگر سایت یک پزشک بتواند جزء نتایج اولیه گوگل باشد کاربران بیشتری به آن سایت می آیند و باعث شناخته شدن رزومه ی کاری و مراجعین پزشک میگردد.

آسان است به این دلیل که به خودی خود یک وب سایت پزشکی بازدیدکننده ی بیشتری نسبت به بقیه ی انواع وب سایت ها دارد . کافی است که وب سایت طراحی زیبا و کاربرپسند داشته باشد و مقالات و اطلاعات مفیدی را دراختیار مردم بگذارد ، همین عوامل به خودی خود  باعث بازدید بیشتراز وب سایت خواهد شد . بازدید بیشتر از نظر گوگل یعنی آن وب سایت اعتبار بالایی دارد .

مرکز طراحی سایت شیراز (ساین) آماده ی خدمات سئو وبهینه سازی ست  به کسانی که قصد دارند سایتشان در صفحه اول گوگل قرار بگیرد . خدمات و تعرفه سئو را در اینجا ببینید .

حتی شما میتوانید با دیدن فیلم آموزش سئو به زبان فارسی نکات و اطلاعات سئو را فراگرفته و خودتان روی سایتتان سئو کار کنید .

بعد از طراحی وب سایت پزشکی شما باید چکار کنید ؟

پس از اینکه وب سایت به شما تحویل داده شد بایستی اطلاعات  تماس و اولیه را در سایت وارد کنید .

اطلاعات اولیه شامل نوع فعالیت و تخصص پزشک ، آدرس مطب ، رزومه ی کاری و.. می باشد.

پس از آن مقالات و مطالب علمی خود را شروع به بارگذاری در سایت کنید .

همزمان با اینکارها میتوانید سئو و بهینه سازی سایت را نیزشروع کنید.

آموزش کار با وب سایت پزشکی پس از طراحی سایت

یک طراح خوب علاوه بر طراحی زیبا و استاندارد یک سایت بایستی نحوه کار کردن با سایت را به مشتری های خود آموزش دهد . گروه طراحی سایت شیراز (ساین) با تهیه و تدوین فیلم های آموزشی نحوه کار با پنل مدیریت سایت به شما در امر بهینه سازی و مطلب گذاری سایت کمک کرده است .

فیلم های آموزشی نحوه کار با پنل مدیریت سایت به طور رایگان در اختیار شما قرار میدهیم.

نحوه ی پشتیبانی وب سایت پزشکی پس از طراحی سایت

پشتیبانی های مرکز طراحی سایت ساین به این صورت است که تا زمان یکسال پس از بسته شدن قرارداد اولیه ، هر گاه به مشکل خاصی برخوردید ، وب سایتتان را پشتیبانی رایگان میکنیم .

میتوانید برای اطلاع یشتر به صفحه شرایط پشتیبانی مراجعه کنید .

 

فعالیت های ما : طراحی سایت شیراز /طراحی سایت در شیراز



:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 اسفند 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کریمی

اسکیل ورکر آلمان

 

اسکیل ورکر به معنای نیروی ماهر و متخصص می باشد که برخی از کشورها از این طریق نیروی کار خود را تامین می کنند. بدیهی است تحصیلات و سابقه کاری در این امر تاثیر بسزایی دارد. برای موفقیت در مهاجرت از طریق اسکیل ورکر باید در برنامه اسکیل ورکر امتیاز بالایی را کسب کنید. متاسفانه مهاجرت به آلمان از طریق اسکیل ورکر امکان پذیر نیست. اما اگر شما نیروی متخصص هستید و قصد مهاجرت به کشوری که نیاز به تخصص شما داشته باشد را دارید میتوانید از برنامه مهاجرت از طریق اسکیل ورکر در کشورهای استرالیا، کانادا استفاده کنید.

 

مهاجرت به آلمان از طریق اسکیل ورکر

 

لیست کشورهایی که در آنها مهاجرت از طریق اسکیل ورکر امکان پذیر است؛ برای مطالعه جزئیات بیشتر روی لینک مورد نظر کلیک نمایید:

مهاجرت به کانادا از طریق اسکیل ورکر

مهاجرت به استرالیا از طریق اسکیل ورکر

 

لازم به ذکر است با اینکه مهاجرت به آلمان از طریق اسکیل ورکر امکان پذیر نیست، ولی راه های دیگری برای گرفتن ویزای کار آلمان نظیر مهاجرت به آلمان از طریق تخصص ، مهاجرت به آلمان از طریق کار ، مهاجرت به آلمان از طریق ثبت شرکت وجود دارد که می توانید با توجه به تخصص خود جهت مهاجرت به آلمان اقدام نمایید.

 

کلیدواژه ها:اخذ اقامت آلمان از طریق اسکیل ورکر ، اسکیل ورکر در آلمان ، تابعیت آلمان از طریق اسکیل ورکر ، اسکیل ورکر آلمان



:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 اسفند 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کریمی

مهاجرت به آلمان از طریق ازدواج

 

یکی دیگر از راه های مهاجرت به آلمان از طریق ازدواج است. ازدواج با یک فرد آلمانی چه زن با مرد آلمانی و چه مرد با زن آلمانی منجر به مهاجرت به آلمان از طریق ازدواج خواهد شد.

 

مهاجرت به آلمان از طریق ازدواج

 

شرایط مهاجرت به آلمان از طریق ازدواج

- برای مهاجرت به آلمان از طریق ازدواج باید ازدواج شما ثبت رسمی شده باشد و مدارک مربوط به ازدواج را داشته باشید.

- شخصی که قصد ازدواج با او را جهت مهاجرت به آلمان از طریق ازدواج دارید باید درآمد بالایی داشته باشد و بتواند مخارج زندگی خود و همسرش را  تامین کند و این مورد را نیز باید به اثبات برساند.

- متقاضی مهاجرت به آلمان از طریق ازدواج باید مدرک زبان آلمانی A1 داشته باشد.

 

فرآیند مهاجرت به آلمان از طریق ازدواج

جهت مهاجرت به آلمان از طریق ازدواج ابتدا باید مدارک خود از جمله مدارک شناسایی، مدارک ثبت ازدواج، گذرنامه همسر تابع آلمان، مدرک زبان آلمانی A1 برای متقاضی مهاجرت به آلمان از طریق ازدواج و مدرک شغلی که ثابت کند فرد آلمانی قادر به تامین مخارج زندگی است را به زبان آلمانی ترجمه کرده و به سفارت آلمان ارسال کنید. پس از تایید مدارک، ویزا جهت مهاجرت به آلمان از طریق ازدواج صادر شده که به مدت یک سال اعتبار دارد و میتوانید با این ویزا به آلمان مهاجرت کنید. پس از گذشت 3 سال از ازدواج فرد متقاضی مهاجرت به آلمان از طریق ازدواج در صورت برقرار بودن ازدواج میتوانید جهت اخذ اقامت دائم آلمان از طریق ازدواج اقدام نمایید. فرآیند مهاجرت به آلمان از طریق ازدواج حدودا 4 تا 6 ماه طول می کشد.

 

مزایای مهاجرت به آلمان از طریق ازدواج

- هزینه مهاجرت به آلمان از طریق ازدواج بسیار پایین است.

- با مهاجرت به آلمان از طریق ازدواج متقاضی از مزایای کار تمام وقت و همچنین تحصیل رایگان بهره مند خواهد شد.

 

معایب مهاجرت به آلمان از طریق ازدواج

- پس از مهاجرت به آلمان از طریق ازدواج به مدت 18 ماه نمیتوانید کشور آلمان را ترک نمایید.

- برای مهاجرت به آلمان از طریق ازدواج باید مدرک زبان آلمانی A1 داشته باشید.

 

در پایان باید اشاره کرد که به فکر ازدواج صوری نباشید؛ زیرا مدارک شما با دقت و جزئیات بسیار بررسی خواهد شد و در صورت ثابت شدن ازدواج صوری جهت مهاجرت به آلمان از طریق ازدواج ضرر و زیان های جبران ناپذیری به شما وارد خواهد شد.



:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 اسفند 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کریمی

مهاجرت به آلمان از طریق ازدواج

 

اگر میخواهید برای مهاجرت به آلمان از طریق ازدواج و پیوستن به عضو خانواده یا همسر خود اقدام کنید، ویزای ادغام خانوادگی آلمان به شما اجازه خواهد داد که در آلمان زندگی و کار کنید و برای مهاجرت به آلمان از طریق ازدواج اقدام نمایید.

بعضی از بستگان و همسران در صورت برآورده شدن یک سری شرایط خاص واجد شرایط مهاجرت به آلمان از طریق ازدواج و ویزای روابط خانوادگی در آلمان خواهند بود. به منظور اجماع خانواده در آلمان، شرایط ویزای شما بستگی به وضعیت همسر، نامزد یا همخانه ی شما در آلمان دارد.

اگر شما شهروند اتحادیه اروپا، منطقه اقتصادی اروپا (EEA؛  ایسلند، لیختن اشتاین و نروژ) و یا سوئیس هستید، نیازی به اجازه برای مهاجرت به آلمان از طریق ازدواج و اقامت و کار در آلمان ندارید. در حالی که، هر عضو خانواده ای که از اتحادیه اروپا / EEA یا سوئیس نیست، ملزوم به درخواست مجوز اقامت آلمان می باشد.

 

مهاجرت به آلمان از طریق ازدواج 

 

شرایط مهاجرت به آلمان از طریق ازدواج در سوئیس اعضای اتحادیه اروپا  / EEA /

به عنوان یک شهروند اتحادیه اروپا/منطقه اقتصادی اروپا یا سوییس شما برای مهاجرت به آلمان از طریق ازدواج و ورود به آلمان فقط به یک گذرنامه معتبر یا کارت شناسایی نیازدارید و شما باید در ظرف سه ماه از ورودتان در اداره ی ثبت این کشور نام نویسی نمایید.



ویزای خانواده جهت مهاجرت به آلمان از طریق ازدواج برای کشورهای غیر اتحادیه اروپا/منطقه اقتصادی اروپا/سوییس

به منظور مهاجرت به آلمان از طریق ازدواج اگر شما در حال پیوستن یه یکی از اعضای خانواده ای از اتحادیه اروپا / یورو یا سوئیس هستید اما خودتان از یکی از این کشورها نیستید، باید قبل از ویزا درخواست مهاجرت به آلمان از طریق ازدواج دهید (بسته به ملیت شما). پس از آن "کارت اقامت" خود را از اداره ی مهاجرتی در منطقه ای که در آلمان زندگی می کنید دریافت خواهید کرد.

جهت مهاجرت به آلمان از طریق ازدواج اگر شما همسر یا همخانه ی ثبت شده هستید، ازدواج نکرده اید، فرزند کوچک یک شهروند آلمانی یا مراقب قانونی والدین تنها هستید و از اتحادیه ی اروپا/منطقه ی اقتصادی اروپا و یا سوییس نمی باشید، جهت مهاجرت به آلمان از طریق ازدواج تا زمانی که آن شخص در آلمان زندگی می کند اجازه ی اقامت را خواهید داشت.



الزامات ادغام خانواده در آلمان جهت مهاجرت به آلمان از طریق ازدواج

نسبی که میخواهید جهت مهاجرت به آلمان از طریق ازدواج به آن بپیوندید باید مدارک زیر را داشته باشد:

  • مجوز اقامت؛
  • اتاق کافی برای شما ( که توسط سفارتخانه / کنسولگری آلمان مورد رسیدگی قرار می گیرد)؛
  • منابع مالی کافی و ایمن(که همچنین توسط سفارتخانه مورد بررسی قرار می گیرد)
     


شرایط ویزای همسر و شریک اجتماعی در آلمان جهت مهاجرت به آلمان از طریق ازدواج

اگر شما به همسر خود (ازدواج یا شریک اجتماعی) پیوستید و درخواست ویزای ازدواج آلمانی جهت مهاجرت به آلمان از طریق ازدواج دارید، هر دو باید بیش از 18 سال داشته باشید و توانایی خوبی در مهارت های زبان آلمانی داشته باشید - مگر اینکه، همسرتان در یک یا چند دسته بندی زیر قرار گیرد:

  • کارت آبی اتحادیه اروپا داشته باشد.
  • به عنوان یک محقق در آلمان باشد.
  • یک فرد بسیار واجد شرایط باشد.
  • فرد خود اشتغال باشد.


اگر چنین است،هیچ محدودیت سنی اعمال نمی شود و همچنین نیازی به دانستن زبان آلمانی برای درخواست مهاجرت به آلمان از طریق ازدواج  و پیوستن به همسر نمی باشد.

برای مهاجرت به آلمان از طریق ازدواج اگر نسبت شما ، اجازه اقامت خود را به عنوان یک دانش آموز، کارمند یا فرد خود اشتغال زمانیکه شما ازدواج کرده بودید(یا زندگی می کردید به عنوان شریک اجتماعی)دریافت کرده است، شما می توانید مجوز اقامت را تا زمانی که سایر نیازمندی های این ویزا را فراهم سازید دریافت نمایید و برای مهاجرت به آلمان از طریق ازدواج و زندگی بیش از یک سال در این کشور برنامه ریزی کنید.

اگر پس از اینکه همسرتان ویزای اقامت را دریافت نمود ازدواج کردید، ممکن است برای مهاجرت به آلمان از طریق ازدواج نیاز شود تا دو سال صبر کنید و بعد در خواست مهاجرت به آلمان از طریق ازدواج دهید. سفارت یا کنسولگری محلی آلمان می تواند به شما در مورد شرایط مربوطه اطلاعات دهد.

تبصره:
جهت مهاجرت به آلمان از طریق ازدواج، ویزای ازدواج در آلمان بر اساس اجماع خانواده برای ازدواج های اجباری یا شریک های اجتماعی یا ازدواج های صوری برای راحتی افراد مجاز نمی باشد.



:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 اسفند 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کریمی

مهاجرت از طریق آرایشگری

 

مهاجرت از طریق آرایشگری راهی است که توسط آن می توان به بعضی کشورها وارد شد و کار کرد و حتی اقامت آن کشور را به دست آورد. در این مقاله مهاجرت از طریق آرایشگری به کشورهای مختلف را بررسی می کنیم.

 

مهاجرت از طریق آرایشگری

 

شرایط مهاجرت از طریق آرایشگری

مهاجرت از طریق آرایشگری در واقع تخصص محسوب می شود. بعضی کشورها از مهاجرت متخصصان به کشورشان استقبال می کنند. مهاجرت از طریق آرایشگری، مهاجرت از طریق تخصص است. برای مهاجرت از طریق آرایشگری نیاز به مدرک فنی و حرفه ای آرایشگری دارید. شرایط دیگری برای مهاجرت از طریق آرایشگری نظیر سن، سابقه کار، پیشنهاد کاری و ... وجود دارد که برای موفقیت در مهاجرت از طریق آرایشگری لازم است.

 

کشورهای استقبال کننده از مهاجرت از طریق آرایشگری

کشورهایی که از مهاجرت از طریق آرایشگری استقبال می کنند شامل استرالیا و کانادا می شوند. در این کشورها مهاجرت از طریق تخصص، به مهاجرت از طریق اسکیل ورکر معروف است. استرالیا و کانادا برنامه این برنامه را به صورت سیستم امتیازدهی انجام می دهند. در این سیستم فاکتورهای مختلفی وجود دارد که امتیاز مخصوص به خود را دارد. در ادامه شرایط مهاجرت از طریق آرایشگری در هر دو کشور استرالیا و کانادا بررسی می کنیم.

 

مهاجرت از طریق آرایشگری به استرالیا

امتیازدهی برنامه مهاجرتی اسکیل ورکر استرالیا برای مهاجرت از طریق ارایشگری به فاکتورهای سن، مدرک زبان، سابقه کار، مدرک تحصیلی و سابقه کاری مرتبط با مدرک تحصیلی بستگی دارد. مجموع امتیاز این فاکتورها 100 امتیاز است که برای مهاجرت از طریق آرایشگری به حداقل 60 امتیاز احتیاج دارید. اقامتی که با مهاجرت از طریق آرایشگری کسب می شود، اقامت دائم استرالیا است.

 

مهاجرت از طریق آرایشگری به کانادا

برنامه اسکیل ورکر کانادا برای مهاجرت از طریق آرایشگری نیز توسط سیستم امتیازدهی انجام می گیرد با این تفاوت که شامل دو مرحله است. فاکتورهای موثر بر امتیازات همان سن، مدرک تحصیلی، مدرک زبان، سابقه کار و سابقه کار مرتبط با مدرک تحصیلی هستند که مجموع امتیاز آنها 100 می شود. برای مهاجرت از طریق آرایشگری به کانادا باید حداقل 67 امتیاز کسب کنید. بعد از آن وارد مرحله دوم می شوید. در مرحله دوم نیز فاکتورهای دیگری وجود دارد که برای موفقیت در مهاجرت از طریق آرایشگری باید امتیاز لازم را بگیرید.

 

مهاجرت از طریق آرایشگری به سایر کشورها

مهاجرت از طریق آرایشگری در سایر کشورها تحت برنامه اسکیل ورکر وجود ندارد. آرایشگران برای مهاجرت از طریق آرایشگری به سایر کشورها باید پیشنهاد کاری از کارفرمای آن کشور داشته باشند. با داشتن دعوتنامه و قرارداد کاری مهاجرت از طریق آرایشگری به سایر کشورها نیز امکان پذیر است.



:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 اسفند 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کریمی

باربری ستارخان

 

حمل بار ستارخان در تهران یکی از شعبات سپیدبار در منطقه ستارخان در تهران آماده خدمت رسانی به همشهریان عزیزی که در ستارخان سکونت دارند می باشد.

 

 باربری ستارخان

 

خدمات باربری ستارخان در تهران

اتوبار ستارخان در تهران اثاثیه منزل شما را بسته بندی، حمل و چیدمان میکند.

 

مناطق سرویس دهی باربری ستارخان در تهران

اگر در منطقه ستارخان هستید می توانید با حمل اثاثیه منزل ستارخان در تهران تماس بگیرید. حمل بار ستارخان اثاث کشی ستارخان در تهران را انجام می دهد.

 

آدرس و شماره تماس باربری ستارخان در تهران

هر روز و هر ساعتی که تمایل به اثاث کشی در تهران دارید می توانید جهت مشاوره و راهنمایی با اسباب کشی ستارخان در تهران تماس بگیرید.

 

آدرس باربری ستارخان:

شماره تماس باربری ستارخان:



:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 اسفند 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کریمی

باربری مطهری

 

حمل بار مطهری در تهران یکی از شعبات سپیدبار در منطقه مطهری در تهران آماده خدمت رسانی به همشهریان عزیزی که در مطهری سکونت دارند می باشد.

 

 باربری مطهری

 

خدمات باربری مطهری در تهران

اتوبار مطهری در تهران اثاثیه منزل شما را بسته بندی، حمل و چیدمان میکند.

 

مناطق سرویس دهی باربری مطهری در تهران

اگر در منطقه شریعتی هستید می توانید با حمل اثاثیه منزل مطهری در تهران تماس بگیرید. حمل بار مطهری اثاث کشی مطهری در تهران را انجام می دهد.

 

آدرس و شماره تماس باربری مطهری در تهران

هر روز و هر ساعتی که تمایل به اثاث کشی در تهران دارید می توانید جهت مشاوره و راهنمایی با اسباب کشی مطهری در تهران تماس بگیرید.

 

آدرس باربری مطهری:

شماره تماس باربری مطهری:



:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 اسفند 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کریمی

مهاجرت به آلمان از طریق تخصص


اگر قصد دارید از روش مهاجرت به آلمان از طریق تخصص به این کشور مهاجرت نمایید نیاز به داشتن حداقل مدرک کارشناسی از دانشگاه ها و موسسات مورد تایید کشور آلمان می باشید، همچنین تسلط به زبان آلمانی در سطح B1 که نشان دهنده ی توانایی شما در برقراری ارتباط است. مورد دیگر جهت مهاجرت به آلمان از طریق تخصص داشتن سابقه ی کاری حداقل سه سال در زمینه ی رشته ی تحصیلی تان و درخواست برای نیروهای متخصص در رشته های مورد نیاز (رشته هایی که کمبود نیروی کار دارند مانند علوم طبیعی/ریاضی/مهندسی کامپیوتر و...) یا رشته های خاص.



مهاجرت به آلمان از طریق تخصص
 

اخذ ویزای کاری آلمان(blue card) جهت مهاجرت به آلمان از طریق تخصص:

متقاضیان کار در آلمان جهت مهاجرت به آلمان از طریق تخصص که از طریق پیشنهاد کاری(job offer) یا ویزای جست و جوی کار وارد این کشور می شوند می توانند از طریق اخذ بلو کارت در این کشور مانده و اقامت دائم آلمان را از طریق مهاجرت به آلمان از طریق تخصص به دست آورند. این روش که با الهام از گرین کارت آمریکا و پرچم اتحادیه اروپا که به رنگ آبی است کارت آبی نامیده شد؛ جذب نیروهای متخصص غیر اروپایی که در کشور با کمبود نیروی کاری آن ها مواجه هستند می باشد و در واقع می توان گفت در بلو کارد کارفرمایان ملزم به پیشنهاد کار به یک فرد آلمانی برای پست های خالی نبوده و می توانند به طور مستقیم به متخصصین خارجی که به دنبال مهاجرت به آلمان از طریق تخصص هستند؛ پست مد نظر را محول کنند.

شخص باید جهت مهاجرت به آلمان از طریق تخصص قرارداد کاری با یک کارفرمای آلمانی را به سفارت ارائه داده و در این قرارداد حداقل درآمد سالانه 45000 یورو باشد، متخصصین و نیروهایی که در لیست مشاغل مورد نیاز قرار دارند می توانند با حقوق 35000 یورو در سال نیز برای اخذ کارت آبی جهت مهاجرت به آلمان از طریق تخصص اقدام نمایند.

 

مهاجرت به آلمان از طریق تخصص


نیروی مورد نیاز جهت مهاجرت به آلمان از طریق تخصص

_مهندس مکانیک
_مهندس فناوری اطلاعات
_مهندس خودرو و فلزات
_مهندس برق
_مهندس جوش
_مهندس الکترونیک
_مهندس ساختمان
_مهندسی اتوماسیون صنعتی
_ارتوپدی
_رباتیک
_لوکوموتیورانی
_سنک تراشی
_توانبخشی
_برنامه نویسی
_بهداشت و درمان
_پرستاری



:: بازدید از این مطلب : 55
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 اسفند 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کریمی

مهاجرت به آلمان از طریق تخصص

 

مهاجرت به آلمان از طریق تخصص به کمک کارت آبی اتحادیه اروپا صورت می گیرد. این کارت جهت مهاجرت به آلمان از طریق تخصص همانند کارت سبز آمریکاست و به منظور جبران کمبود نیروی کار در اروپا صادر می گردد و به متخصصان غیر اروپایی اجازه کار در کشورهای اتحادیه اروپا به جز کشورهای انگلستان، دانمارک و ایرلند را خواهد داد. برای برخورداری از روش مهاجرت به آلمان از طریق تخصص باید تحصیلات دانشگاهی داشته باشید. پزشکان، مهندسین، کارشناسان فناوری اطلاعات و ریاضی دانان از شانس بیشتری جهت مهاجرت به آلمان از طریق تخصص برخوردارند.

 

مهاجرت به آلمان از طریق تخصص

 

نحوه مهاجرت به آلمان از طریق تخصص

برای مهاجرت به آلمان از طریق تخصص باید مدرک دانشگاهی معتبر، سابقه کاری مناسب، توانایی مکالمه به زبان آلمانی یا انگلیسی داشته باشید. همچنین در روش مهاجرت به آلمان از طریق تخصص و اخذ ویزای کار (Blue Kard) باید با یک شرکت آلمانی قرارداد کاری داشته باشید. اگر قرارداد کاری نداشته باشید میتوانید ابتدا توسط ویزای جستجوی کار که با توجه به شرایط شما به مدت 6 ماه صادر میشود به آلمان وارد شده و در این مدت با یک شرکت آلمانی قرارداد کاری ببندید و بعد از استخدام ویزای جستجوی کار خود را به ویزای کار تبدیل کنید.

 

فرآیند مهاجرت به آلمان از طریق تخصص

برای مهاجرت به آلمان از طریق تخصص ابتدا باید مدارک شناسایی، تحصیلی، کاری و همچنین قرارداد کاری خود در شرکت آلمانی را به زبان آلمانی به سفارت ارسال کرده و منتظر تایید مدارک باشید. در صورت تایید مدارک و پس از مصاحبه با شما در سفارت آلمان ویزای کار جهت مهاجرت به آلمان از طریق تخصص صادر شده و میتوانید به آلمان مهاجرت کنید. مدت این ویزا حداکثر 4 سال است که اگر قرارداد کاری شما کمتر از 4 سال باشد مدت این ویزا نیز به همان مدت به اضافه سه ماه خواهد بود که پس از اتمام آن میتوانید جهت اقامت دائم اقدام نمایید.

 

مزایای مهاجرت به آلمان از طریق تخصص

- برای مهاجرت به آلمان از طریق تخصص نیازی به داشتن مدرک زبان نداریو و تنها صحبت کردن به زبان انگلیسی یا آلمانی کافیست. هرچند داشتن مدرک زبان آلمانی B1 به تسریع در اخذ اقامت دائم آلمان می انجامد.

- در مهاجرت به فرانسه از طریق تخصص افراد خانواده تان نیز اجازه زندگی و کار در کشور آلمان را  خواهند داشت؛ البته افراد خانواده تحت تکفلتان.

- تمدید کارت آبی اروپا برای مهاجرت به آلمان از طریق تخصص بسیار راحت است.

- با گرفتن کارت آبی جهت مهاجرت به آلمان از طریق تخصص می توانید پس از گذشت 18 ماه زندگی در آلمان به دیگر کشورهای اروپا سفر کنید.

 

معایب مهاجرت به آلمان از طریق تخصص

- در روش مهاجرت به آلمان از طریق تخصص باید حتما قرارداد کاری از شرکت آلمانی داشته باشید و در صورت نداشتن قرارداد با درخواست مهاجرت به آلمان از طریق تخصص موافقت نمی شود.



:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 اسفند 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کریمی

فروش نشاء گیاهان دارویی

 

بی شک پرورش و فروش نشاء گیاهان دارویی می تواند درآمد مناسبی را برای شما به ارمغان بیاورد. شرکت پارس اکسیر فارس در تمام مراحل فروش نشاء گیاهان دارویی شما را همراهی می کند.

 

فروش نشاء گیاهان دارویی

 

انواع گیاه جهت فروش نشاء گیاهان دارویی

شرکت پارس اکسیر فارس بزرگ ترین مرکز تولید و فروش نشاء گیاهان دارویی در استان فارس می باشد. این شرکت قلمه گیاهان دارویی از قبیل به لیمو، آویشن، آکیناسه، استویا، مرزنجوش، زوفا، چای ترش، رزماری، ملیس، سالویا، والرین، گل راعی، افسنطین، سنبل الطیب و ... را تولید و به فروش می رساند.

 

توجیه اقتصادی فروش نشاء گیاهان دارویی

تولید و فروش نشاء گیاهان دارویی می تواند بسیار سودآور باشد. به این منظور بایستی از راهنمایی ها و مشاوره های رایگان شرکت پارس اکسیر فارس کمک بگیرید. همکاران و مشاوران ما در شرکت پارس اکسیر فارس خدمات رایگان مشاوره فروش نشاء گیاهان دارویی را به شما عزیزان ارائه می دهند تا با به روزترین اطلاعات بیشترین سود را از فروش نشاء گیاهان دارویی به دست آورید.

 

 

برای سفارش و مشاوره رایگان جهت فروش نشاء گیاهان دارویی می توانید با شماره های 09178347062 یا 09303109621 تماس حاصل نمایید.



:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 9 اسفند 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کریمی

فروش نشاء آویشن باغی

 

آویشن باغی گیاهی است که خاصیت درمانی بسیاری دارد. با تهیه و فروش نشاء آویشن باغی می توانید این گیاه دارویی با خواص فراوان را کشت کنید. شرکت پارس اکسیر فارس فروش نشاء آویشن باغی را انجام می دهد.

 

فروش نشاء آویشن باغی

 

شرایط کشت و فروش نشاء آویشن باغی

برای کشت و فروش نشاء آویشن باغی باید این گیاه را از اواسط اسفند ماه تا اواخر فروردین ماه کاشت. این گیاه در فصل بهار محصول می دهد و می توان برداشت نشاء آویشن باغی را در این زمان انجام  داد. دمای هوا جهت کشت و فروش نشاء آویشن باغی در زمستان حداقل 0 و در تابستان حداکثر 40 درجه است. آبیاری برای کشت و فروش نشاء آویشن باغی بهتر است هر روز انجام شود.

 

برداشت محصول جهت فروش نشاء آویشن باغی

زمانی که گلدهی گیاه آغاز شد، زمان برداشت حصول جهت فروش نشاء آویشن باغی می باشد که در اواسط اردیبهشت است. برای عملکرد بهتر گیاهان دارویی باید برداشت گیاه را در ساعتی از روز که تابش آفتاب وجود داشته باشد برداشت کرد. به جز برگ گیاه آویشن چوب آن نیز جهت فروش نشاء آویشن باغی مورد استفاده قرار می گیرد. از سال دوم به بعد این گیاه را می توان در سال سه بار جهت فروش نشاء آویشن باغی برداشت کرد.

 

اثرات دارویی آویشن باغی در فروش نشاء آویشن باغی

آویشن خاصیت ضد باکتری و ضد قارچ دارد. در درمان سرفه و گلودرد هنگام سرماخوردگی بسیار موثر است. علاوه بر این گیاه آویشن باغی در صنعت غذایی، داروسازی، آرایشی و بهداشتی مورد استفاده قرار می گیرد.

 

اثرات اقتصادی آویشن باغی با فروش نشاء آویشن باغی

این گیاه را در سال سه بار می توانید جهت فروش نشاء آویشن باغی برداشت کنید. با یک بار کشت این گیاه می توان 5 سال برداشت کرد. متوسط قیمت هر کیلو برگ خشک شده این گیاه 20،000 تومان است.

 

برای سفارش و مشاوره رایگان جهت فروش نشاء آویشن باغی می توانید با شماره های 09178347062 یا 09303109621 تماس حاصل نمایید.


:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 9 اسفند 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کریمی

طراحی وب سایت املاک در شیراز

طراحی وب سایت املاک در شیراز

اهمیت و جایگاه طراحی سایت املاک در شیراز

امروزه با وارد شدن شدن اینترنت به زندگی مردم ، همه ی کارهای مردم  رنگ مجازی به خود گرفته است . تقریبا تمامی شغل ها در فضای ایتنرنت اقدام به راه اندازی یک وب سایت شخصی برای خود کرده اند .

یکی از شغل هایی که اگر وب سایت داشته باشد میتواند گستره ی وسیعی از مردم را جذب کرده و بازده بالاتری داشته باشد ، مشاوره املاک است .

نحوه ی فعالیت یک وب سایت املاک بدین شکل است که  تمامی انواع ملک ها از جمله شخصی ، آپارتمان ، ویلا ، سوئیت ، تجاری ، منازل مسکونی و اداری و ... به همراه گالری تصاویر شان گذاشته میشوند . قیمت و سایر مشخصات  هر ملک در کنار آن نوشته میشود و کسی که قصد خرید ملک دارد به راحتی میتواند ازبین تمام املاکی که در سایت مشاهده میکند ، انتخاب کند .

طراحی وب سایت املاک در شیراز توسط مرکز طراحی سایت ساین یکی از راه های بازاریابی و درآمد زایی شما میباشد . میتوانید اجازه دهید بقیه افراد منزل یا ملک خود را به فروش برسانند و از آنها هزینه تبلیغات و هزینه ثبت ملک دریافت کنید . بدین صورت طراحی سایت املاک در شیراز میتواند به یک وب سایت درآمدزا مبدل شود .

طراحی وب سایت املاک در شیراز یکی از خدمات مرکز طراحی سایت شیراز ( ساین) به شما عزیزانی است که قصد دارید در اینترنت شناخته شوید .

ویژگی ها وامکانات عمومی وب سایت املاک در شیراز

امکان ثبت املاک شامل آپارتمان، ویلا ، تجاری ، ویلا ، کلنگی و...

ثبت اطلاعات املاک به طور کامل و با جزییات

ایجاد عکسهای اسلاید شو سایت توسط مدیر سایت با 

ویرایش عکسهای اسلاید شو سایت توسط مدیر سایت با

امکان ثبت / ویرایش و حذف اخبار با 

امکان تغییر تعرفه درج آگهی توسط مدیر سایت با 

امکان تغییر تعرفه آگهی ویژه  توسط دسته بندی داخلی با

ایجاد محدوده جغرافیایی 

ویرایش محدوده جغرافیایی

حذف محدوده جغرافیایی

ایجاد محدوده قیمت اجاره

ویرایش محدوده قیمت اجاره

حذف محدوده قیمت اجاره

ایجاد محدوده قیمت رهن

ویرایش محدوده قیمت رهن

حذف محدوده قیمت رهن

امکان ایجاد نوع ملک

ویرایش نوع ملک

حذف نوع ملک

ایجاد / ویرایش و حذف مطلب در صفحه تماس با ما

ایجاد صفحه جدید به صورت نامحدود

امکان حذف آگهی های گذشته به صورت یکجا

سرعت لود بسیار بالا در کلیه قسمت ها و صفحات

مدیریت بسیار آسان و بدون نیاز به دانش فنی

قابلیت سئو بالا و آمدن در گوگل و دیگر موتورهای جستجو به دلیل اختصاصی بودن

کاملا برنامه نویسی شده با آخرین تکنولوژی های برنامه نویسی

امکان تغییر پوسته و اختصاصی شدن ظاهر سایت

امکان توسعه آسان وب سایت ، اضافه کردن امکانات مختلف و پیاده سازی ایده های خود 

راه اندازی و تحویل سریع سایت بیمه 

پنل مدیریتی بسیار ساده و با امکانات حرفه ای مدیریت آسان

نصب رایگان بر روی سرور توسط ما

پشتیبانی 6 ماهه رایگان توسط تیم ساین

امکان مشاهده نمونه سایت های طراحی شده قبل از سفارش

مدت زمان طراحی سایت املاک در شیراز

زمان طراحی سایت املاک در شیراز توسط تیم ما ، تنها یک هفته ی کاری است .

که از زمان بسته شدن قرارداد بین دوطرف این زمان حساب میشود . اما هرچه امکانات و ماژول های بیشتری برای سایت املاک بخواهید طبیعتا این زمان بیشتر خواهد شد .

هزینه طراحی سایت املاک در شیراز

بودجه ای که ما برای راه اندازی یک وب سایت املاک در نظر گرفته ایم در بالای صفحه ذکر شده است  . این بودجه نسبت به امکانات سایت متغیر است . یعنی اگر امکاناتی افزون بر امکاناتی که درنظر گرفته ایم بخواهید این هزینه بیشتر خواهد شد . روش کار مرکز طراحی سایت شیراز (ساین) بدین شکل است که ابتدا طی تشکیل یک جلسه کاری بین هردوطرف و باحضور کارشناسان برنامه نویسی ، مشاوره رایگان به شما میدهد و پس از توافقات هر دو طرف ، قرارداد بسته میشود .

50% از مبلغ هنگام استارت کار و بستن قرارداد و 50% درصد مابقی را زمان بالا آوردن سایت و تحویل به شما گرفته میشود.برای برآورد هزینه طراحی سایت کلیک کنید .

هدیه ما به شما یک هاست ... مگ و یک دامنه ....

 

طراحی وب سایت املاک در شیراز

سئو و بهینه سازی وب سایت املاک در شیراز

سئو و بهینه سازی وب سایت املاک ، به نوبه خود مهم و ضروری میباشد . اکثر مردم قبل از خرید یا فروش ملک با توجه به در دسترس بودن همیشگی فضای مجازی  حتما به اینترنت سرمیزنند و به تحقیق و جست وجو  میپردازند .

این امر به نفع خود خریدار یا فروشنده  نیز هست . به جای رفتن از این بنگاه به آن بنگاه  وقت صرف کردن  ، به سادگی میتواند در اینترنت ملکی که در نظر دارد را یافته و سپس به بنگاه آن مراجعه کند . اگر صفحه اول گوگل ازآن شما نباشد و وب سایت املاک شما در نتیجه جست وجوهای مردم پیدا نشود بسیاری از مشتری های بالقوه خود را از دست خواهید داد .

کاربر با سرچ کردن در مرور گر گوگل به دنبال یافتن وب سایت املاک است که یا قصد خرید ملک را دارد یا قصد فروش آن . اگر نتواند سایت شما را پیدا کند به سایت دیگری رفته و شما به راحتی مشتری خود را از دست خواهید داد.

سئو وبهینه سازی کاری است زمان بر و حوصله و وقت میطلبد . توصیه میشود طراحی سایت و سئو را به یک شخص واگذار کنید و به دو یا چند شخص ندهید . زیرا در طراحی سایت نکاتی وجود دارند که مربوط به سئو و بهینه سازی هستند و اگر شما سئو و بهینه سازی وب سایت املاک خود را به دست شخصی دیگر بسپارید  ، آن شخص از نحوه ی برنامه نویسی و کد نویسی سایتتان بی خبر است و در نتیجه فرآیند سئو و بهینه سازی نمیتواند اثر بخش و کارا باشد .

ما در هنگام طراحی سایت تمام نکاتی که در زمینه سئو و بهینه سازی سایت  مهم هستند و در آینده روی سئو ی سایت تاثیر میگذارند را لحاظ میکنیم . معمولا سئو بسته  به تعداد رقبای شما و کلمه ی کلیدی ای که انتخاب میکنید ، 3الی 4 ماه طول میکشد .  تعرفه سئو و شرایط سئو را در اینجا ببینید .

همچنین با مشاهده ی فیلم آموزش سئو به زبان فارسی که برای دوستداران و علاقه مندان سئو تهیه کرده ایم ، میتوانید تمام مفاهیم پایه ای سئو را بخوبی فرا گرفته و خودتان سئوی سایتتان را به دست بگیرید .

بعد از طراحی وب سایت املاک شما باید چکار کنید ؟؟؟

بعد از تحویل سایت  و دادن اطلاعات پنل مدیریت به شما ، میتوانید شروع به مطلب گذاری در وب سایت املاک کنید . ابتدا نام ، شماره های تماس ، درباره ما ، آدرس بنگاه املاک و ... را در صفحه اصلی قرار دهید .

پس از آن املاک را دسته بندی کنید و گالری تصاویر آن ها را قرار دهید . توجه کنید که تصاویر منازل را بدون ادیت کردن در سایت قرار دهید . مشتری باید  تصاویر واقعی را مشاهده کند و بعد برای خرید تصمیم بگیرد .

وقتی اطلاعات سایت املاک شما تکمیل شد تبلیغات و سئو را شروع کنید .  

آموزش کار با وب سایت املاک پس از طراحی

 مرکز طراحی سایت شیراز ( ساین)  یک فیلم آموزشی جهت مدیریت کردن سایت تهیه کرده است که رایگان در اختیار شما میگذارد . ما به همه ی جای کار فکر کرده ایم و هیچگاه شما را تنها نخواهیم گذاشت . تمام آموزشات لازم را به شما میدهیم تا با کارکردن با سایتتان مشکلی نداشته باشید و هر زمان خواستید بتوانید مطلبی را کم یا اضافه به سایت کنید .

نحوه پشتیبانی وب سایت املاک در شیراز

تهعد ما به شما پشتیبانی فنی یکساله رایگان است . هر زمان با هر خطایی که روبرو شدید بصورت 24 ساعته آماده ی پاسخگویی به شما هستیم .شرایط پشتیبانی مرکز طراحی سایت شیراز (ساین) را مشاهده کنید

فعالیت های ما:

طراحی سایت شیراز

طراحی سایت در شیراز



:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 اسفند 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کریمی

طراحي نرم افزار مديريت پرسنل و مديريت ارتباط با مشتري در شيراز

 

سيستم مديريت پرسنل در شيراز

نرم افزار مديريت پرسنل در شيراز

 

اگر شما صاحب يك شركت  باشيد و سمت مدير يا مدير عامل آن شركت را داشته باشيد تفاوتي نميكند كه شركتتان كوچك باشد با پرسنلي محدود ، يا بزرگ باشد و  گستره وسيعي را در برداشته باشد . شما به عنوان مدير يك شركت وظيفه داريد براي شركت قانون گذاري كرده و امور آن را به كمك پرسنل خود نظم و سامان ببخشيد . 

حتما همه ي مديران شركت ها به دنبال راهي براي راندمان هرچه بيشتر شركت و افزايش بازخورد و سوددهي بيشتر هستند و تلاش هاي بسياري در اين زمينه كرده اند .

پرسنل يك شركت حكم ستون هاي آن شركت را دارا ميباشند كه كم كاري و سهل انگاري حتي جزئي در كار يكي از پرسنل ، نه تنها به خود فرد بلكه به بقيه پرسنل و هدف نهايي شركت لطمه ميزند .

 

بهبود كاري پرسنل يكي از مواردي بوده كه هميشه ذهن مديران را به خود مشغول كرده است . اگر به دنبال راهي براي افزايش كارايي و راندمان پرسنل خود هستيد مركز طراحي سايت شيراز (ساين ) ايده اي متفاوت براي شما دارد .

 

مكانيزه كردن كارهاي   سازمان ها  ، موسسات و شركت هاي توليدي  و خدماتي  از جمله اقداماتي است كه براي پاسخگويي به نياز  بهبود عملكرد  آن موسسات و شركت ها در قالب سيستم يكپارچه نرم افزاري پوشش ميدهد .

 

مركز طراحي سايت شيراز ( ساين ) با بهره گيري از سال ها تجربه و تخصص در حيطه طراحي سايت  ، با طراحي و توليد نرم افزار مديريت پرسنل و crm از راه دور ،  تحولي بزرگ در عرصه مديريت پرسنل به وجود آورده است .

سيستم مديريت پرسنل شامل قابليت هايي چون حضور و غياب پرسنل ، واگذاري كار ها به پرسنل همراه با پيگيري ، ارسال پيام به  پرسنل  ، سيستم حقوق و دستمزد ، سيستم ارتباط با مشتري ( crm )  و مديريت از راه دور ( وب بيس ) ميباشد . قطعا طراحي چنين سيستمي كارايي پرسنل را بالا خواهد برد .

 

ويژگي ها و امكانات سيستم مديريت پرسنل شيراز

نرم افزار مديريت پرسنل با امكانات زير تا ۸۰ درصد بهره وري پرسنل را افزايش ميدهد .

امكانات سيستم به شرح زير مي باشد :

_ تعريف نامحدود پرسنل :   براي اين سيستم مديريتي تفاوتي نميكند كه شركت شما بزرگ است و صاحب تعداد بيشماري پرسنل هستيد يا شركتي كوچك با تنها چند كارمند داريد . عملكرد اين نرم افزار براي هر تعداد پرسنل يكسان ميباشد .

 

_  امكان حضور و غياب بدون نياز به دستگاه حضورغياب : كارمندان شركت بدون نياز با به همراه داشتن كارت حضور  و غياب ، تنها با وارد شدن به سايت مديريت پرسنل و رفتن به قسمت حضور و غياب و با فشردن دكمه ورود و يا خروج ، زمان خروج و ورود خودشان را به راحتي در سيستم ثبت ميكنند .

_ امكان ثبت وظايف براي هر پرسنل : هر پرسنلي براي خود يك صفحه مخصوص و مخفي دارد كه جز خودش و مدير ، شخص ديگري قادر به مشاهده آن نيست . بخشي در سيستم وجود دارد كه مدير اگر پيغامي براي پرسنل خود دارد آن پيغام را در صفحه شخصي آن پرسنل ضميمه كرده و پرسنل آن را مشاهده كند . همچنين كارمند مي تواند از همانجا به مدير خود پاسخ گفته و گزارش كار درخواستي را نيز به مديريت بدهد . همچنين مدير متوجه مي شود آيا كاربر پيام ارسالي را ديده است يا خير .

 

_ امكان ثبت نتيجه وظايف محوله توسط پرسنل  :  اين مورد ادامه مورد بالا ميباشد . پس از خواندن  پيغام مدير توسط كارمند ، كارمند ميتواند گزارش درخواست انجام شده را در سيستم مديريت پرسنل خود ثبت كرده تا مدير از نتيجه اتمام وظيفه  آگاهي يابد .

 

_ امكان گزارش حقوق و دستمزد : حقوق و دستمزدي كه ماهيانه به حساب پرسنل خود واريز ميكنيد را هرماه در اين بخش  ثبت كنيد و گزارش آن را در زير آن بنويسيد . بر فرض  كارمند بداند پاداشي كه اضاف بر حقوق اصلي خود دريافت كرده است به چه دليل بوده و يا مبلغي كه  از حقوق كم شده بدليل كدام اهمال بوده است .

 

_ امكان ثبت گزارش كارهاي روزانه بصورت دقيق به مدير:  مدير بايد بداند كارمندش در طول روز چه كارهايي انجام داده است و هركاري چه مقدار وقت آن را گرفته است . اين مورد بخصوص براي مديراني كه  دقيق ميباشند و عملكرد پرسنل خود را هر ماه با ماه هاي گذشته چك ميكنند مفيد خواهد بود .

در اين بخش پرسنل در پايان روز كاري خود ميتوانند هر  كاري كه انجام داده اند به همراه تايم آن ، گزارش دهند .

 

_ امكان مديريت پرسنل از راه دور به علت تحت وب بودن نرم افزار : در نهايت اينكه سيستم مديريت پرسنل به علت تحت وب بودن آن اين امكان را براي صاحبان مشاغل به وجود مي آورد كه از راه دور پرسنل خود را مديريت كنند و براي استفاده از اين نرم افزار نيازي به نزديكي مدير به پرسنل خود نيست .

 

_ امكان ثبت نامحدود مشتريان و سيستم crm : بخش ديگري در سيستم مديريت وجود دارد كه شما ميتوانيد  اطلاعات مشتري هاي خود را در آن به ثبت برسانيد مثل شماره تلفن ، آدرس ، سابقه تماس ، قرار ملاقات و ... و به عبارتي باشگاه مشتريان ايجاد كنيد .

 

_ امكان ثبت سوابق مشتري جهت پيگيري هاي بعدي : اين بخش تكميل كننده بخش بالا ميباشد . اقداماتي كه براي باشگاه مشتري هاي خود انجام داده ايد مثلا تماس گرفته ايد يا پيامك ارسال كرده ايد را ميتوانيد در اين بخش به ثبت برسانيد تا بدانيد براي چه كساني تبليغات انجام داده ايد و براي چه كساني انجام نداده ايد .

 

قيمت نرم افزار سيستم مديريت پرسنل در شيراز

 

قيمت سيستم مديريت پرسنل توسط گروه طراحي سايت شيراز (ساين) همان مبلغ بالاي صفحه ميباشد .

آيا اين مبلغ كم براي افزايش راندمان كاري پرسنل و سوددهي بيشتر موسسات ، سازمان ها و شركت ها قابل مقايسه است ؟!

 

مدت زمان طراحي نرم افزار سيستم مديريت پرسنل در شيراز

 

زمان طراحي سيستم مديريت پرسنل حدود يك هفته تا ده روز به طول مي انجامد . اين زمان بستگي به افزايش امكانات سيستم مديريت خواهد داشت .

 

پشتيباني سيستم مديريت پرسنل در شيراز

 

كليه پشتيباني هاي مركز طراحي سايت شيراز ( ساين ) تا يكسال پس از طراحي رايگان بوده و تمام خطاهاي فني شما را رفع خواهيم كرد . براي اطلاع از مواردي كه شامل پشتيباني رايگان ميشود به صفحه مربوطه برويد .

 

آموزش كار با نرم افزار سيستم مديريت پرسنل در شيراز

 

مركز طراحي سايت شيراز(ساين) هيچگاه سايت يا نرم افزاري  در اختيار مشتري خود نميگذارد مگر اينكه نحوه  كار با آن را به مشتري اش بياموزد  .  ما با تهيه يك فيلم آموزشي و در اختيار گذاشتن رايگان آن به شما نحوه كار با سيستم مديريت پرسنل به شما مي آموزيم و شما را تنها نخواهيم گذاشت .



:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 اسفند 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کریمی

مهاجرت به آلمان از طریق پناهندگی

 

به تازگی در روند اعطای اقامت به پناهجویان جهت مهاجرت به آلمان از طریق پناهندگی یک سری تغییرات مهم رخ داده که در اینجا به مهم ترین آن ها اشاره می کنیم:



مهاجرت به آلمان از طریق پناهندگی

 

 

قوانین مهاجرت به آلمان از طریق پناهندگی

_ پروسه ی رسیدگی به پناهجویان و رد یا اعطای اقامت به آن ها جهت مهاجرت به آلمان از طریق پناهندگی بسیار سریع تر از قبل بوده و در مدت زمانی کمتر از دو ماه به پرونده مهاجرت به آلمان از طریق پناهندگی شما رسیدگی می شود و متقاضیانی که موفق به اخذ اقامت نشده اند باید به سرعت خاک آلمان را ترک کنند.

_ به منظور جلوگیری از عدم ارائه ی مدارک شخصی جعلی توسط افراد متقاضی مهاجرت به آلمان از طریق پناهندگی، دولت این کشور از سامانه ی پیشرفته ی اثر انگشت و کنترل کنندگی بالا استفاده می کند که این دست کاری در فرم ها و یا جعل هویت را برای افراد دشوار ساخته و کسانی که سعی بر این موضوع داشتند بازگردانده خواهند شد.

_ علاوه بر این، دفتر امور مهاجرین مجوز چک نمودن موبایل، وسایل شخصی و یا الکترونیکی متقاضیان مهاجرت به آلمان از طریق پناهندگی که اطلاعات درستی را ارائه نمی دهند برای رسیدن به هویت اصلی آنها به صورت مختار یا به اجبار به مامورین اقامت داده است.

_ در قوانین جدید جهت مهاجرت به آلمان از طریق پناهندگی، پناهجویان این کشور مجوز استفاده از دستبندهای مجهز به ردیابی افراد برای متقاضیان مهاجرت به آلمان از طریق پناهندگی که خاطی بوده و امنیت عمومی را به خطر می اندازند به مامورین داده شده است.

_ و در آخر آن دسته از متقاضیان مهاجرت به آلمان از طریق پناهندگی که درخواستشان رد شده و از اثبات هویت و ارائه ی مدارک شناسایی خود نیز ناتوان بوده اند، تنها از حقوق اجتماعی ابتدایی برخوردار خواهند بود و هیچ گونه حقوق و دریافتی نخواهند داشت.

 

مهاجرت به آلمان از طریق پناهندگی

 

بنابراین مهاجرت به آلمان از طریق پناهندگی ممکن است با ریسک ها و خطرات بالایی همراه باشد که می تواند منجر به از بین رفتن سال های زیادی از زندگی شما گردد؛ بنابراین راه های دیگر را برای خود در اولویت قرار داده و با برنامه ریزی مناسب و بررسی گزینه های موجود به بهترین راه دست یابید.



:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 اسفند 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کریمی

مهاجرت به آلمان از طریق پناهندگی

 

اگر قبلا شما جهت مهاجرت به آلمان از طریق پناهندگی برای سایر کشورهای اتحادیه اروپا درخواست داده باشید دیگر نمیتوانید از گزینه مهاجرت به آلمان از طریق پناهندگی استفاده کنید. متقضیان مهاجرت به آلمان از طریق پناهندگی می توانند در 16 ایالت آلمان پناهنده شوند. در سال های اخیر درخواست مهاجرت به آلمان از طریق پناهندگی بسیار زیاد شده است و قوانین پناهندگی نیز سخت تر؛ به همین دلیل در این مقاله به توضیح شرایط مهاجرت به آلمان از طریق پناهندگی می پردازیم.

 

مهاجرت به آلمان از طریق پناهندگی

 

مراحل مهاجرت به آلمان از طریق پناهندگی

فرد متقاضی مهاجرت به آلمان از طریق پناهندگی باید پس از ورود به کشور آلمان درخواست خود را ابتدا به پلیس مرزی و سپس در اداره امور مهاجرت به ثبت برساند. پس از ثبت درخواست اطلاعات شخصی؛ عکس و اثر انگشت متقاضی مهاجرت به آلمان از طریق پناهندگی گرفته شده و به یکی از کمپ های پناهندگی منتقل میشود تا اداره مهاجرت درخواست مهاجرت به آلمان از طریق پناهندگی را بررسی نماید. در روند بررسی درخواست مهاجرت به آلمان از طریق پناهندگی مصاحبه ای نیز برای فرد ترتیب داده میشود که از مترجم نیز برخوردار خواهد بود و باید در این مصاحبه دلایل کافی و مناسب جهت موافقت با درخواست پناهندگی خود ارائه دهد. پس از آن باید منتظر قبول یا رد شدن درخواست پناهندگی بماند. در صورت موافقت با درخواست پناهندگی به فرد متقاضی مهاجرت به آلمان از طریق پناهندگی اجازه اقامت موقت داده شده و می تواند از کمپ خارج شده و به دنبال خانه و کار بگردد؛ و در صورتی که درخواست پناهندگی رد شود باید به سرعت خاک آلمان را ترک نماید. مدت زمان مراحل مهاجرت به آلمان از طریق پناهندگی معمولا بین 3 تا 6 ماه است ولی با سخت تر شدن قوانین پناهندگی و همچنین افزایش در خواست های پناهندگی ممکن است تا 1 سال هم به طول بیانجامد.

 

امتیازات فرد پناهنده در آلمان جهت مهاجرت به آلمان از طریق پناهندگی

- در مهاجرت به آلمان از طریق پناهندگی فرد متقاضی تا زمان اعلام نتیجه بررسی درخواست پناهندگی از جای خواب، خورد و خوراک و پزشک برخوردار خواهد بود.

- جهت مهاجرت به آلمان از طریق پناهندگی پاس سفید خواهید داشت که توسط آن می توانید به کشورهای دیگر به جز کشور خودتان سفر کنید.

 

 

معایب مهاجرت به آلمان از طریق پناهندگی

- شرایط مهاجرت به آلمان از طریق پناهندگی بسیار مشکل است.

- زندگی در کمپ های پناهندگی و در یک اتاق بزرگ و مشترک با افرادی با ملیت ها و فرهنگ های متفاوت و امکانات نامناسب در مهاجرت به آلمان از طریق پناهندگی طاقت فرساست.

- مهاجرت به آلمان از طریق پناهندگی فرد را با مشکلات روحی و روانی بسیاری مواجه می کند.

 

لازم به ذکر است که روش مهاجرت به آلمان از طریق پناهندگی روش بسیار مشکلی است و توصیه میکنیم از روش های دیگر جهت مهاجرت به آلمان اقدام نمایید.



:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 اسفند 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کریمی

باربری شریعتی

 

حمل بار شریعتی در تهران یکی از شعبات سپیدبار در منطقه شریعتی در تهران آماده خدمت رسانی به همشهریان عزیزی که در شریعتی سکونت دارند می باشد.

 

باربری شریعتی

 

خدمات باربری شریعتی در تهران

اتوبار شریعتی در تهران اثاثیه منزل شما را بسته بندی، حمل و چیدمان میکند.

 

مناطق سرویس دهی باربری شریعتی در تهران

اگر در منطقه شریعتی هستید می توانید با حمل اثاثیه منزل شریعتی در تهران تماس بگیرید. حمل بار شریعتی اثاث کشی شریعتی در تهران را انجام میدهد.

 

آدرس و شماره تماس باربری شریعتی در تهران

هر روز و هر ساعتی که تمایل به اثاث کشی در تهران دارید می توانید جهت مشاوره و راهنمایی با اسباب کشی شریعتی در تهران تماس بگیرید.

 

آدرس باربری شریعتی:

شماره تماس باربری شریعتی:



:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 اسفند 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کریمی

شعب سپیدبار

 

در شهرهای بزرگی مانند تهران وجود شعب در تمام نقاط  شهر میتواند خدمت رسانی به همشهریان عزیز سرعت ببخشد.

 

شعب باربری

 

حمل اثاثیه منزل در تهران

خدمات حمل اثاثیه منزل در تهران میتواند به دلیل محدودیت هایی که در این شهر وجود دارد با مشکلات بسیاری مواجه گردد. از جمله این محدودیت ها میتوان به طرح های ترافیکی، آلودگی هوا، شلوغی و ... اشاره کرد که موجب مشکلاتی برای سرعت حمل اثاثیه منزل تهران میگردد. سپیدبار با ایجاد شعب در تمام نقاط تهران سعی دارد بر این محدودیت ها غلبه کند.

 

شعب حمل اثاثیه منزل در تهران

در ادامه شعب سپیدبار در تهران را مشاهده میکنید؛ با کلیک بر روی شعبه مورد نظر خود از جزئیات شعبه مطلع شوید.

باربری شریعتی

باربری مطهری

باربری ستارخان

باربری شهرک آزادی

باربری تعاون

باربری یوسف آباد

باربری جنت آباد

باربری صادقیه

باربری مرزداران

باربری تهرانسر

باربری چیتگر

باربری شهران



:: بازدید از این مطلب : 120
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 اسفند 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کریمی

مهاجرت به آلمان از طریق کار

آلمان یکی از کشورهایی است که به دلیل شرایط اقتصادی و بازار کارمناسب مورد توجه متقاضیان زیادی از کشورهای مختلف در سراسر دنیا جهت مهاجرت به آلمان از طریق کار قرار می گیرد. جهت مهاجرت به آلمان از طریق کار راه های متعددی وجود دارند که به بررسی آنها می پردازیم:

 

مهاجرت به آلمان از طریق کار

 

پس از اتمام تحصیلات در این کشور مشغول به کار شوید

در این مورد شخص متقاضی مهاجرت به آلمان از طریق کار  می تواند قبل از اتمام دوره ی تحصیلی و ابطال ویزای تحصیلی اش، شغل کاملا مرتبط با رشته ی خود را پیدا کند و ویزای تحصیلی خود را به ویزای کاری تبدیل نماید، که پس از گذشت 4 سال کاری و پرداخت مالیات به دولت می تواند درخواست اقامت دائم دهد.

 

پیشنهاد کاری(Job offer) جهت مهاجرت به آلمان از طریق کار

اگر شرکت یا کارفرمایی در کشور آلمان به متقاضی مهاجرت به آلمان از طریق کار پیشنهاد کاری دهد، شخص حدودا 3 ماه فرصت دارد تا خود را به آلمان رسانده و در صورت تایید نهایی و گرفتن کار می تواند پس از 4 سال درخواست اقامت دائم دهد، که پروسه ی اخذ پیشنهاد شغلی به این آسانی نبوده و ابتدا شرکت آلمانی پست مد نظر را در روزنامه این کشور آگهی می کند تا در صورت یافتن فرد آلمانی پست را به او دهند، اگر کسی برای استخدام پیدا نشد سپس چندین بار در اتحادیه اروپا آگهی تکرار شده و باز هم اگر پست خالی ماند پیشنهاد شغلی به فرد متقاضی مهاجرت به آلمان از طریق کار داده می شود.

 

ویزای Job seeker  یا جستجوی کار جهت مهاجرت به آلمان از طریق کار

متقاضیان مهاجرت به آلمان از طریق کار که می خواهند برای کار در آلمان اقدام نمایند در صورت داشتن شرایط و صلاحیت لازم جهت مهاجرت به آلمان از طریق کار می توانند برای ویزای جست و جوی کار درخواست دهند. پروسه ی اخذ ویزا به این صورت است که با توجه به مدرک تحصیلی و سابقه ی کاری شما، فرصتی شش ماهه برای پیدا کردن شغل مد نظر در همان زمینه جهت مهاجرت به آلمان از طریق کار به شما داده می شود. در صورتی که بتوانید کارفرمای مورد نظرتان را پیدا کنید می توانید در این کشور بمانید و  حدودا دو سال پس از مهاجرت به آلمان از طریق کار می توانید  blue card آلمان را دریافت نمایید.

 

مهاجرت به آلمان از طریق کار

 

مدارک لازم جهت مهاجرت به آلمان از طریق کار

_داشتن حداقل مدرک لیسانس در زمینه ی شغلی مد نظر جهت مهاجرت به آلمان از طریق کار

_داشتن سابقه ی کاری حداقل 3 تا 5 سال مرتبط با مدرک تحصیلی جهت مهاجرت به آلمان از طریق کار

_سن زیر 40 سال جهت مهاجرت به آلمان از طریق کار

_مدرک زبان آلمانی یا آیلتس(اگر شغل مد نظرشان به زبان انگلیسی ارائه شود) جهت مهاجرت به آلمان از طریق کار



:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 اسفند 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کریمی

مهاجرت به آلمان از طریق کار

 

شرایط مهاجرت به آلمان از طریق کار برای شهروندان کشورهای عضو اتحادیه اروپا و همچنین شهروندان عضو منطقه اقتصادی اروپا متفاوت از شهروندان کشورهایی که جزو این دو دسته نیستند؛ میباشد. گفتنی است مدرک تحصیلی و سابقه کاری برای موفقیت در مهاجرت به آلمان از طریق کار اهمیت بسیار دارد. در ادامه به بررسی شرایط مهاجرت به آلمان از طریق کار برای کشورهای غیر عضو میپردازیم.

 

مهاجرت به آلمان از طریق کار

 

انواع ویزا جهت مهاجرت به آلمان از طریق کار

  • ویزای جستجوی کار(Job Seeker): این ویزا جهت مهاجرت به آلمان از طریق کار به مدت 6 ماه برای متقاضی مهاجرت به آلمان از طریق کار صادر شده و متقاضی مهاجرت به آلمان از طریق کار باید در این مدت به دنبال شغلی در خاک آلمان بگردد.
  • ویزای کارت آبی(Blue Kard): کارت آبی اروپا جهت مهاجرت به آلمان از طریق کار برای کشورهای جهان سوم به منظور جبران کمبود نیروی کار در اروپا صادر میگردد. با این کارت متقاضی مهاجرت به آلمان از طریق کار بدون ویزا اجازه کار در کشورهای عضو اتحادیه اروپا را خواهد داشت. داشتن مدرک تحصیلی معتبر و سابقه کاری خوب از شرایط اخذ این ویزا میباشد.
  • ویزای کار (Job Offer): چنانچه متقاضی مهاجرت به آلمان از طریق کار از یک شرکت آلمانی پیشنهاد کاری داشته باشد و قرارداد کاری ارائه دهد؛ ویزای کار صادر شده و با این ویزا میتواند جهت مهاجرت به آلمان از طریق کار اقدام نماید. مدت ویزای کار بستگی به مدت قرارداد کاری متقاضی مهاجرت به آلمان از طریق کار دارد ولی حداکثر به مدت 4 سال خواهد بود.

جهت مهاجرت به آلمان از طریق کار میتوانید ابتدا ویزای جستجوی کار گرفته و با این ویزا به آلمان مهاجرت کرده و کار مورد نظر خود را پیدا کنید و با داشتن قرارداد کاری میتوانید ویزای جستجوی کار را به ویزای کار تبدیل کرده و در آلمان اقامت گزینید.

 

هزینه مهاجرت به آلمان از طریق کار

هزینه مهاجرت به آلمان از طریق کار عدد مشخصی نیست. به منظور بررسی هزینه مهاجرت به آلمان از طریق کار بایستی بسیاری عوامل از جمله هزینه اخذ ویزا، هزینه مسکن، هزینه پوشاک و خورد و خوراک، هزینه مالیات و بیمه و بهداشت و ... را در نظر بگیرید. همچنین باید مطمئن باشید کاری که در آلمان پیدا میکنید جوابگوی مخارج زندگی در آلمان باشد. جهت راهنمایی برای هزینه مهاجرت به آلمان از طریق کار با کارشناسان ما تماس بگیرید.

 

مزایای مهاجرت به آلمان از طریق کار

- جهت مهاجرت به آلمان از طریق کار نیاز به مدرک زبان آلمانی و یا حتی انگلیسی ندارید و تنها توانایی صحبت کردن به انگلیسی ملاک میباشد.

- برای مهاجرت به آلمان از طریق کار نیاز به سابقه کاری بلندمدت ندارید و سابقه کار کوتاه مدت نیز قابل قبول است.

- با مهاجرت به آلمان از طریق کار در قدرتمندترین اقتصاد اروپا مشغول به کار میشوید.

- در مهاجرت به آلمان از طریق کار میتوانید با افراد خانواده تحت تکفل به آلمان مهاجرت کرده و همچنین افراد خانواده تان نیز میتوانند در آلمان به تحصیل و اشتغال بپردازند.

- متقاضی مهاجرت به آلمان از طریق کار حقوق و مزایای یکسان با شهروندان آلمان خواهد داشت.

 

معایب مهاجرت به آلمان از طریق کار

- فرآیند مهاجرت به آلمان از طریق کار نسبتا طولانی است (2 تا 4 سال).

- مالیات در آلمان بسیار بالاست و متقاضی مهاجرت به آلمان از طریق کار باید بسیار کار کند.



:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 اسفند 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کریمی

فروش نشاء و قلمه گیاهان دارویی در فارس

 

شرکت پارس اکسیر فارس با 7 سال سابقه تولید و عرضه بذر، و نهال گیاهان دارویی مطابق با استانداردهای ملی کشت، پرورش و تولید انبوه گیاهان دارویی و معطر (به صورت تازه و خشک)، انجام آزمایشات کنترل کیفی بذر و نهال گیاهان دارویی، ارائه آموزش های علمی و تخصصی در زمینه تولید، تکثیر و بهره برداری از گیاهان دارویی، انجام طرح های تحقیقاتی، خدماتی، آموزشی و مشاوره ای در زمینه تولید بذر، نشاء و نهال گیاهان دارویی و فروش نشاء و قلمه گیاهان دارویی آماده دریافت سفارشات شما عزیزان به میزان مورد نیازتان می باشد.

 

فروش نشاء و قلمه گیاهان دارویی در فارس

 

انواع گیاهان جهت فروش نشاء و قلمه گیاهان دارویی در فارس

شرکت پارس اکسیر فارس بزرگترین تولید کننده انواع گیاهان دارویی از جمله قلمه های ریشه دار و بدون ریشه به لیمو، رزماری، نشاءهای آویشن، ملیس، سالویا، آکیناسه، والرین، مرزنجوش، گل راعی، چای ترش، افسنطین، استویا، بذر و برگ خشک گیاهان دارویی در فارس می باشد. شما می توانید جهت فروش نشاء و قلمه گیاهان دارویی در فارس که توسط شرکت پارس اکسیر فارس انجام می شود با ما تماس بگیرید.

 

برای سفارش و مشاوره رایگان جهت فروش نشاء و قلمه گیاهان دارویی در فارسمی توانید با شماره های 09178347062 یا 09303109621 تماس حاصل نمایید.



:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 2 اسفند 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کریمی

مشاوره کشت و کار گیاهان دارویی

 

مشاوره کشت و کار گیاهان دارویی اهمیت بسزایی دارد. اطلاع از اینکه که کدام گیاه مناسب کشت در کدام منطقه است بسیار مهم می باشد. شرکت پارس اکسیر فارس در تمام مراحل کاشت، داشت و برداشت مشاوره کشت و کار گیاهان دارویی رایگان را در اختیار شما عزیزان قرار می دهد.

 

مشاوره کشت و کار گیاهان دارویی

 

مشاوره کشت و کار گیاهان دارویی در شرکت پارس اکسیر فارس

شرکت پارس اکسیر فارس عضو انجمن علمی گیاهان دارویی است و سابقه ای چندین ساله در تولید و تکثیر گیاهان دارویی دارد. شرکت پارس اکسیر فارس قلمه ها و بذرهای گیاهان دارویی را به تمام نقاط کشور ارسال کرده و همچنین به کشورهای حوزه خلیج فارس نیز صادر می کند. شما عزیزان در هر نقطه از ایران می توانید جهت مشاوره کشت و کار گیاهان دارویی با ما تماس بگیرید.

 

بازار کار جهت مشاوره کشت و کار گیاهان دارویی

بازار گیاهان دارویی شرکت پارس اکسیر فارس فقط مخصوص ایران نیست؛ بلکه با مشاوره کشت و کار گیاهان دارویی می توانید کسب و کارتان را در اکثر مناطق جهان توسعه داده ومحصولات خود را صادر کنید. جهت مشاوره کشت و کار گیاهان دارویی با شرکت پارس اکسیر فارس تماس بگیرید.

 

جهت سفارش و مشاوره رایگان می توانید با شماره های 09178347062 یا 09303109621 تماس حاصل نمایید.



:: بازدید از این مطلب : 92
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 2 اسفند 1397 | نظرات ()