نوشته شده توسط : کریمی

تحصیل در کانادا

 

کانادا در قاره آمریکای شمالی واقع شده و دومین کشور بزرگ و یازدهمین اقتصاد بزرگ جهان به شمار می آید. تحصیل در کانادا به دلیل وجود دانشگاه های برتر در این کشور و سطح علمی بالا در کانادا بسیار مورد توجه دانشجویان بین المللی قرار گرفته است. نظام و سیستم آموزشی کانادا به صورت ایالتی و استانی می باشد و ممکن است در هر ایالت و استان کمی متفاوت باشد ولی استانداردهای آموزش به دلیل اینکه زیر نظر دولت فدرال است یکسان می باشد. تحصیل در کانادا همانند ایران و بسیاری از کشور های دیگر شامل آموزش در مراکز دولتی و مراکز خصوصی است و زبان تحصیل در کانادا به دو زبان انگلیسی و فرانسوی که زبان های رسمی کانادا هستند، ارائه می گردد. قدیمی ترین دانشگاه در کشور کانادا دانشگاه لووال و برترین دانشگاه آن دانشگاه تورنتو است. بهترین دانشگاه های کانادا جهت تحصیل در کانادا در استان های انتاریو، بریتیش کلمبیا و کبک قرار دارند و جز این سه دانشگاه یعنی دانشگاهتورنتو، دانشگاه مک گیل و دانشگاه بریتیش کلمبیا در کانادا جزو 50 دانشگاه برتر در جهان شناخته شده اند. کانادا در رتبه بندی جهانی برترین سیستم های آموزشی و تحصیلی در جهان نیز رتبه سوم را به خود اختصاص داده است. علاوه بر این کانادا از نظر کیفیت زندگی نیز جزو ده کشور برتر جهان محسوب می شود. این مقاله برای متقاضیان تحصیل در کانادا تدوین گردیده است.

 

تحصیل در کانادا

 

شرایط تحصیل در کانادا

تحصیل در کانادا شامل مقاطع پیش دبستانی، ابتدایی، دبیرستان و دانشگاه است و برای اخذ مدرک دیپلم باید 12 سال تحصیلی گذرانده شود. سال تحصیلی نیز از ماه سپتامبر یا مهر ماه آغاز شده و در ماه ژوئن یا خرداد ماه پایان می یابد. همان طور که پیش تر گفته شد تحصیل در کانادا به دو صورت دولتی و خصوصی ارائه می گردد. برای تحصیل در کانادا داشتن مدرک زبان انگلیسی بسیار حائز اهمیت است. متقاضی تحصیل در کانادا باید در یکی از مدارس یا دانشگاه های کانادا پذیرش شود. گواهی تمکن مالی جهت اثبات توانایی مالی برای تحصیل در کانادا نیز از شرایط مهم تحصیل در کانادا است که میزان آن بطور میانگین 15 هزار دلار کانادا می باشد. تحصیل در کانادا برای متقاضیان زیر 18 سال به دو صورت امکانپذیر است: یا باید همراه با والدین یا سرپرست قانونی خود به کانادا سفر کند و یا یک سرپرست با اقامت دائم کانادا داشته باشد. برای متقاضیان تحصیل در کانادا که 18 سال به بالا هستند همراهی خانواده یا داشتن سرپرست اختیاری است.

 

تحصیل در کانادا در مقطع ابتدایی

تحصیل در کانادا در مقطع ابتدایی از سن 6 تا 14 سالگی است که قبل از آن دوره پیش دبستانی که اختیاری می باشد را می گذرانند. از شرایط مهم برای پذیرش در مدارس ابتدایی کانادا داشتن حداقل 4 سال سن، داشتن سرپرست که بتواند توانایی مالی متقاضی برای تحصیل در کانادا را اثبات نماید، داشتنویزای دانش آموزی کانادا و همچنین مهارت در زبان انگلیسی است. امتحانی برای سنجش میزان آشنایی دانش آموز با زبان انگلیسی برای تحصیل در کاناداانجام می گیرد که با توجه به نتیجه آن در صورت نیاز به تقویت زبان انگلیسی ابتدا به کلاس های زبان انگلیسی فرستاده می شود و سپس در مقطع پیش دبستانی یا ابتدایی پذیرش خواهد شد.

 

تحصیل در کانادا در مقطع دبیرستان

دانش آموز پس از اتمام مقطع ابتدایی وارد مقطع دوره دبیرستان که از سن 14 تا 18 سالگی است می شود. هر سال تحصیلی در کانادا دو ترم تحصیلی است و دانش آموز باید در هر ترم تحصیلی 4 واحد یا در هر سال تحصیلی 8 واحد را با موفقیت پشت سر بگذارد. متقاضیان تحصیل در کانادا در مقطع دبیرستان ابتدا ارزیابی تحصیلی شده و توسط آزمون سطح علمی آنها مشخص می شود و بر اساس آن در مقطع تعیین شده مشغول به تحصیل خواهند شد. برای تحصیل در کانادا در مقطع دبیرستان آزمون مهارت زبان انگلیسی انجام نمی شود ولی در صورتی که متقاضی تحصیل در کانادا مهارت کافی در زبان انگلیسی نداشته باشد باید در کنار دروس تحصیلی اصلی در کلاس های زبان نیز شرکت کند و مهارت زبان خود را بهبود بخشد.

 

تحصیل در کانادا با مدرک دیپلم

پس از اتمام دوره ی دبیرستان و پیش دانشگاهی در کانادا به فرد مدرک دیپلم اعطا شده و می تواند برای تحصیل در کالج یا دانشگاه های کانادا درخواست دهد. متقاضی تحصیل در کانادا با مدرک دیپلم چه دوران دبیرستان و پیش دانشگاهی خود را در کانادا گذرانده باشد و چه در کشور خودش ، معدل و ریز نمرات دوره دبیرستان برای پذیرش در کالج یا دانشگاه های کانادا بسیار حائز اهمیت است. داشتن مدرک زبان انگلیسی یا فرانسه (مانند نمره 6 آزمون آیلتس یا نمره 6 آزمون TEF) نیز جهت تحصیل در کانادا با مدرک دیپلم بسیار مهم است.

 

شرایط پذیرش از دانشگاه های کانادا برای تحصیل در کانادا

ممکن است تحصیل در کانادا و شرایط پذیرش در هر کدام از دانشگاه های کانادا با دیگری متفاوت باشد و هر دانشگاه قوانین و مقررات مخصوص به خود را مانند آزمون ورودی یا شرط معدل برای اخذ دانشجو در نظر بگیرد. در هر صورت داشتن ریز نمرات و معدل بالای دوره دبیرستان و پیش دانشگاهی در اخذ پذیرش از دانشگاه های کانادا بسیار حائز اهمیت است. دانشجویان حتما می بایست مدارک تحصیلی قبل از درخواست خود را همراه با مدرک مهارت در زبان انگلیسی (که هر دانشگاه یا کالج آن را تعیین می کند) ارائه کنند. به طور کلی مدرک زبان آیلتس با نمره 6 و بالاتر برای گرفتن پذیرش از دانشگاه ها مطلوب است. برای اطلاعات بیشتر درباره نحوه اخذ پذیرش از دانشگاه مورد نظر خود در کانادا با موسسه حقوقی مهاجرتی آینده سازان مهر تماس بگیرید.

 

تحصیل در کالج کانادایی

رشته های فنی، مهندسی، کاربردی و هنری در کالج های کانادا ارئه می گردد و متقاضیان تحصیل در کانادا در این رشته ها می توانند از این کالج ها پذیرش بگیرند. داشتن مدرک زبان انگلیسی برای تحصیل در کالج های کانادا الزامی است و در صورت نداشتن مدرک زبان انگلیسی ابتدا باید دروه های یادگیری زبان انگلیسی در کالج گذرانده شود. لازم به ذکر است پذیرش در کالج های کانادا کمی مشکل است.

 

تحصیل در کانادا در مقطع کارشناسی

متقاضی برای تحصیل در کانادا در مقطع کارشناسی نیاز به مدرک دیپلم دارد. معدل مدرک دیپلم باید حداقل 14 و در برخی رشته ها حداقل 15 باشد. مدرک زبان انگلیسی آیلتس 6 یا بالاتر نیز از دیگر شرایط تحصیل در کانادا در مقطع کارشناسی است. اگر متقاضی مدرک زبان انگلیسی نداشته باشد باید قبل از ورود به دانشگاه دورههای آموزش زبان انگلیسی را بگذراند. طول دوره تحصیل در کانادا معمولا 3 تا 4 سال به طول می انجامد و زبان تحصیل در کانادا در مقطع کارشناسی به زبان انگلیسی ارائه می گردد.

 

تحصیل در کانادا در مقطع کارشناسی ارشد

متقاضی تحصیل در کانادا در مقطع کارشناسی ارشد باید مدرک کارشناسی با حداقل معدل 14 داشته باشد. داشتن مدرک زبان انگلیسی تاقل یا آیلتس برای تحصیل در کانادا در مقطع کارشناسی ارشد الزامی است و در صورت نداشتن مدرک زبان انگلیسی روند پذیرش در دانشگاه در مقطع کارشناسی ارشد با مشکل مواجه خواهد شد. طول دوره تحصیل در کانادا در مقطع کارشناسی ارشد حدودا دو سال است که به کارآموزی و پروژه می گذرد. زبان تحصیل در کانادا در مقطع کارشناسی ارشد به زبان انگلیسی است اما برخی دانشگاه های کبک دوره های تحصیلی به زبان فرانسوی نیز برگزار می کند.

 

تحصیل در کانادا در مقطع دکترا

تحصیل در کانادا در مقطع دکترا نیازمند مدرک کارشناسی ارشد با معدل بالای 13 و همچنین یکی از مدارک زبان انگلیسی یا فرانسوی می باشد. ارائه یک پروپوزال پژوهشی که متقاضی قصد دارد در دوره دکترا روی آن کار کند از دیگر شرایط اخذ پذیرش تحصیل در کانادا در مقطع دکترا است. طولب دوره تحصیل در کانادا در مقطع کانادا بین 4 تا 6 سال است که دانشجو در مدت تحصیل در کانادا در مقطع دکترا بیشتر به فعالیت های تحقیقاتی و پژوهشی می پردازد.

 

بورسیه تحصیلی کانادا جهت تحصیل در کانادا

اخذ بورسیه تحصیلی کانادا برای مقاطع پایین تر از دکترا کمی دشوار است ولی بورسیه تحصیلی کانادا برای مقطع دکترا راحت تر اخذ می گردد. تحصیل در کانادا و اخذ بورسیه تحصیلی کانادا سه نوع است: اسکالرشیپ یا فلوشیپ، گرنت و بورساری. بورسیه تحصیلی اسکالرشیپ کانادا به دانشجویان با معدل، نمرات، رتبه و صلاحیت های علمی بالا تعلق می گیرد. بورسیه های تحصیلی گرنت و بورسای مخصوص دانشجویان بین المللی است و به دانشجویانی که نیاز مالی داشته باشند اعطا می گردد و نمرات آنها مهم نیست.

 

تحصیل رایگان در کانادا

تحصیل رایگان در کانادا توسط بورسیه تحصیلی کانادا که در بخش قبل توضیح داده شد امکانپذیر است. بورسیه تحصیلی کانادا به متقاضیان مقطع دکترا که نمرات عالی دارند و همچنین متقاضیان تحصیل در کانادا که محدودیت مالی دارند اعطا می گردد. توسط بورسیه تحصیلی کانادا می توان از تحصیل رایگان در کانادا برخوردار شد.

 

تحصیل در کانادا در رشته پزشکی و دندانپزشکی

داشتن مدرک کارشناسی و مدرک زبان انگلیسی آیلتس از الزامات تحصیل در کانادا در رشته پزشکی و دندانپزشکی است. تحصیل در کانادا در رشته پزشکی و دندانپزشکی توسط آزمون ورودی امکانپذیر می باشد که این آزمون برای تحصیل در کانادا در رشته پزشکی MCAT و برای تحصیل در کانادا در رشته دندانپزشکی DAT نام دارد. طول دوره تحصیل در کانادا در رشته پزشکی و دندانپزشکی از 3 تا 5 سال متغیر است.

 

هزینه تحصیل در کانادا

هزینه تحصیل در کانادا نسبت به بسیاری از کشورها از جمله آمریکا ، استرالیا و انگلستان مناسب تر است. هزینه تحصیل در کانادا و در مدارس دولتی آن بین 10000 تا 15000 دلار در سال و در مدارس خصوصی حدودا دو یا سه برابر است. هزینه تحصیل در کانادا در مدارس شبانه روزی حدودا سالیانه 30000 دلار می باشد. به طور متوسط هزینه تحصیل در کانادا درمقطع کارشناسی 12000 تا 20000 دلار، درمقطع کارشناسی ارشد 12000 دلار تا 18000 دلار و در مقطع دکترا حداقل 20000 پیش بینی شده است. هزینه های نام برده شده هزینه های مربوط به شهریه دانشگاه است و هزینه زندگی در کانادا شامل خورد و خوراک و مسکن و رفت و آمد حدودا ماهیانه 1000 تا 1200 دلار می باشد.

 

زبان تحصیل در کانادا

زبان تحصیل در کانادا در ایالت های فدرال این کشور به زبان انگلیسی است و در ایالت های کبک به زبان فرانسوی می باشد. بنابراین برای تحصیل در ایالت های فدرال کانادا مدرک زبان انگلیسی و برای تحصیل در ایالت های کبک کانادا مدرک زبان فرانسوی نیاز است. البته جالب است بدانید که تعدادی از دانشگاه های این کشور نیازی به ارائه مدرک زبان ندارند اما بقیه استانداردهای پذیرش دانشجوی خارجی باید رعایت شود. از آنجا که این کشور یک کشور دو زبانه محسوب می شود پس می توان با داشتن مدرک زبان های فرانسه یا انگلیسی در آن اقدام به ادامه تحصیل کرد.

 

تحصیل در کانادا

 

مدارک لازم برای تحصیل در کانادا

اخذ ویزای تحصیل در کانادا با ارائه مدارک زیر امکانپذیر خواهد بود:

- عکس

- پاسپورت

- نامه پذیرش دانشگاه

- رسید پرداخت شهریه

- گواهی تمکن مالی

- مدارک تحصیلی و ریز نمرات

- گزارش پزشکی

- مدرک زبان

- ویزای تحصیلی کانادا

لازم به ذکر است تمامی مدارک جهت تحصیل در آلمان باید به زبان رسمی کشور کانادا جهت پذیرش از دانشگاه ترجمه شوند.

 

دانشگاه های معتبر کانادا برای تحصیل در کانادا

در بخش زیر اسامی تعدادی از دانشگاه های برتر کانادا را مشاهده می نمایید.

  • University of Alberta
  • University of Calgary
  • University of Ottawa
  • University of Toronto
  • University of waterloo
  • University of western Ontario
  • Mc gill university
  • Mc master university
  • university of montreal
  • Queens university of kingston
  • Capilano University

       

ویزای تحصیلی کانادا جهت تحصیل در کانادا

در صورتی که تحصیل در کانادا بیش از 6 ماه طول بکشد باید برای ویزای تحصیلی کانادا درخواست دهید. برای اخذ ویزای تحصیلی کانادا باید مدارک نام برده شده که مهم ترین آن نامه پذیرش از دانشگاه است را به سفارت تحویل داده و منتظر اخذ ویزای خود بمانید. درخواست ویزای تحصیلی کانادا به صورت آنلاین انجام شده و معمولا 4 تا 6 ماه طول می کشد.
 

مزایای تحصیل در کانادا
برخی از مزایای چشمگیر تحصیل در کانادا عبارت اند از:
- بهره مندی از یکی از با کیفیت ترین نظام های آموزشی در جهان
- استفاده از انواع روش های پرداخت شهریه که دانشگاه در اختیار دانشجویان قرار می دهد
- مزایای بلند مدت تحصیل در کانادا که شامل ادامه تحصیل در کشورهای پیشرفته و بازار کار مناسب پس از تحصیل می شود
- شانس بالای گرفتن اقامت دائم کانادا
- تجربه زندگی در محیط چندفرهنگی و فرصت آشنایی با افراد از فرهنگ ها و اقوام مختلف جهان
- کانادا یکی از کشورهای پیشرو در زمینه تحقیقات علمی است و این کشور فرصت های بیشماری را در این زمینه در اختیار افراد محصل در کانادا قرار می دهد.

 

کار حین تحصیل در کانادا

متقاضی درحین تحصیل در کانادا می تواند به منظور کاهش هزینه ها مشغول به کار شده و حقوق به دست آورد. کار حین تحصیل در کانادا هم در دانشگاه و هم در خارج از دانشگاه امکانپذیر است. دانشجو حین تحصیل در کانادا به طور متوسط اجازه ی کار به مدت 20 ساعت در هفته را خواهد داشت که این میزان بسته به مقطع تحصیلی افراد متفاوت می باشد.

 

اقامت پس از تحصیل در کانادا

اجازه اقامت پس از تحصیل در کانادا به مدت 8 ماه تا 3 سال برای دانشجو صادر می گردد که در این مدت باید برای اخذ اقامت دائم کانادا شرایطی را مهیا کند. مهم ترین شرط برای اخذ اقامت دائم پس از تحصیل در کانادا تسلط به یکی از زبان های رسمی کانادا که انگلیسی و فرانسوی است می باشد. پس از آن باید به دنبال کار مناسب بگردید، به این منظور بایستی سرمایه و دانش کافی داشته باشید. پس از اشتغال به کار نیز باید مالیات خود را تمام و کمال پرداخت کرده باشید. با داشتن این شرایط موفق به اخذ اقامت دائم کانادا پس از فارغ التحصیلی خواهید شد.

 

ابر کلمات کلیدی :

تحصیل در کانادا رایگان , تحصیل در کانادا با معدل پایین , تحصیل در کانادا یا استرالیا , تحصیل در کانادا در مقطع دکترا , تحصیل در کانادا پزشکی , هزینه تحصیل در کانادا 2018 , شرایط بورسیه تحصیل در کانادا , شرایط ادامه تحصیل در کانادا در مقطع کارشناسی ارشد , اقدام برای تحصیل در کانادا , شرایط ادامه تحصیل در کانادا در مقطع دکترا ,شرایط لازم برای تحصیل در کانادا , کار و تحصیل در کانادا , تحصیل در کانادا بدون مدرک زبان , تحصیل در کانادا در مقطع لیسانس



:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 شهريور 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کریمی

جراحة التجمیل فی شیراز

 

ماهو جراحة التجمیل فی شیراز و كیفیة تطبیقه؟

كما النساء یهتمون بمنظر جسدهم أیضا” الرجال یهتمون بجمالهم الجسدی.

النساء بشكل عام یریدون مظهر جسم كالتالی : وجه براق خالی من التجاعید ، مؤخرة دائریة مروعة ، الخصر الناعم الجمیل و عدم وجود تجاعید فی البطن … الخ.

 

جراحة التجمیل فی شیراز

 

الرجال یردیون ظهور عضلات بطنهم ، جسم ریاضی … الخ. لحدوث كل هذا یجب أن یكون لدیه بنیة وراثیةأساسیة ممتازة,القیام بتماریض ریاضیة منتظمة كل یوم,التغذیة الجیدة و تنظیم التمارین الریاضیة حسب تقدم العمر

للأسباب مختلفة تسبب خلل فی مظهر الجسم ,عدم وجود وقت فراغ للذهاب الى صالة الریاضة ، عند النساء الحمل ،ارخاء عضلات البطن، وجود تجمعات دهنیة تحت جلد البطن مما یؤدی الى تمدده نحو الأمام ... الخ.

عائلة میدی لیفا تقدم لكم حلول مختلفة  لكل المشاكل الجراحیة التی تعانون منه.

 

 

انقر هنا لرؤیة قائمة عیادات التجمیل فی شیراز و اشهر اطباء التجمیل فی شیراز.



:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 شهريور 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کریمی

تجمیل الوجه فی شیراز 

 

تجمیل الوجه فی شیراز - شد الوجه فی شیراز

ما هو شد فی تجمیل الوجه الوجه فی شیراز؟ عملیة شد الوجه فی تجمیل الوجه فی شیراز هی الطریقة الأكثر فعالیة لاستعادة شبابه وإزالة تجاعید وتحسین ترهل على الوجه والرقبه الناجم عن التقدم فی السن. المرشحون لاجراء عملیة شد الوجه فی تجمیل الوجه فی شیراز هم الرجال والنساء الذین ترهلت عضلات جلد وجههم واتخذت شكل التجاعید والوجه المتدلی. تتراوح أعمار المحتاجین للعملیة إلى تجمیل الوجه فی شیراز بدایة من عمر الشباب (على الأغلب نتیجة تخفیف الوزن بشكل كبیر) أو الأعمار المتقدمة (معدل السن المثالی لشد الوجه هو فی سنوات الخمسین).

التخدیر: العملیة تتم تحت تخدیر عام فی المستشفی ماذا أتوقع بعد عملیة شد الوجه فی تجمیل الوجه فی شیراز؟ عملیة شد الوجه فی تجمیل الوجه فی شیراز تركز على إزالة الجلد الزائد وشد عضلات الوجه للتخلص من التجاعید و الحصول علی نظرة اكثر شابه كیف تتم عملیة شد الوجه فی تجمیل الوجه فی شیراز؟ تصنع شقوق فوق خط الشعر بالقرب من المعبد. فیبدأ الشق من الجبهه ویتبع امام الأذن إلى ألشحمة ثم إلى الوراء. الجراح یفصل الدهون من الجلد ویزیل الدهون الزائدة. بعدها یقوم بشد العضلات بعض قطع الجلد الزائد. واخیرا یقوم بتسكیر الجرح وتقطیبه بعد عملیة شد الوجه فی تجمیل الوجه فی شیراز؟ یتم وضع ضمادات بعد شد الوجه فی تجمیل الوجه فی شیراز. وعادة ما یتم إزالة الضمادات فی خلال یوم واحد إلى یومین . سوف تتم إزالة الغرز فی غضون من 5 إلى 10 أیام. بعد شد الوجه فی تجمیل الوجه فی شیراز یتم وصف أدویة لتخفیف الألم. ومن المتوقع أن یكون هناك تورم وكدمات فی الوجه وتساعد الكمادات الباردة فی تخفیف هذه الآثار الجانبیة. یفضل أن تبقی الرأس مرتفعة بقدر الإمكان.

وینصح أفضل و أشهر دكتور فی شیراز لعملیات تجمیلیة و ترمیمیة دكتور استشاری سیدفاضل اعلمی بتجنب التدخین وحتى التدخین السلبی لمدة من 2 إلى 4 أسابیع قبل وبعد شد الوجه. تعتبر شیراز من الدول المتقدمة فی مجال التجمیل ویعتبر موقع سافرمعنا السیاحی العلاجی فی شیراز من أهم المواقع فی شیراز یختص بتقدیم جمیع خدمات و عملیات تجمیل الوجه فی شیراز لمزید من المعلومات عن شد الوجه فی تجمیل الوجه فی شیراز ولحجز موعد ، الرجاء الاتصال بشرکه الطبیب.

 

تجمیل الوجه فی شیراز

 

تجمیل الوجه فی شیراز - غییر حجم البطن والثدیین

عندما تسمع من الجراحة التجمیلیة ، ما رأیك؟ وقال نجم هولیوود فی محاولة لتأخیر آثار الشیخوخة؟ الناس الذین یریدون تغییر حجم البطن والثدیین ، أو أجزاء أخرى من الجسم لأنهم یرون أنها تفعل ذلك بسهولة على شاشة التلفزیون.

تلك هی الصور المشتركة لجراحة التجمیل - تجمیل الوجه فی شیراز - ولكن ماذا عن الصبی البالغ من العمر 4 سنوات الذی ذقنه بناؤها بعد بت الكلب له؟ أو الشابة الذی لدیه وحمة على جبینها یخفف مع لیزر؟


ما هی جراحة تجمیل الوجه فی شیراز؟

فقط لأن اسم یتضمن كلمة "البلاستیك" لا یعنی المرضى الذین لدیهم هذه الجراحة فی نهایة المطاف مع الوجه الكامل من الاشیاء وهمیة. لا یؤخذ اسم من مادة اصطناعیة ولكن من plastikos الكلمة الیونانیة التی تعنی تشكیل أو القالب (والذی یعطی مادة بلاستیكیة اسمها كذلك).
    جراحة تجمیل الوجه فی شیراز هی نوع خاص من الجراحة التی یمكن أن تنطوی على كل من مظهر الشخص وقدرته على العمل. الجراحین تجمیل الوجه تسعى جاهدة لتحسین المظهر المرضى والصورة الذاتیة سواء من خلال الإجراءات الترمیمیة والتجمیلیة.
    الإجراءات الترمیمیة العیوب الصحیحة على الوجه أو الجسم: وتشمل هذه العیوب الجسمیة عند الولادة مثل الشفاه المشقوقة والحنك وتشوهات الأذن، الإصابات مثل تلك التی من عضات الكلاب أو الحروق أو آثار العلاج مرض مثل إعادة بناء الثدی المرأة بعد عملیة جراحیة لسرطان الثدی.


    مستحضرات تجمیل الوجه فی شیراز (وتسمى أیضا الجمالیة) إجراءات تغیر جزء من الجسم أن الشخص غیر راض. وتشمل الإجراءات التجمیلیة الشائعة جعل الثدیین أكبر (تكبیر تصغیر او تكبیر) أو أصغر (تصغیر او تكبیر الحد) ، وإعادة تشكیل الأنف (تجمیل الأنف) ، وإزالة جیوب الدهون من مناطق محددة فی الجسم (شفط الدهون). بعض العملیات التجمیلیة لیست حتى جراحیة فی الطریقة التی یعتقد معظم الناس من جراحة - وهذا هو ، وقطع وخیاطة. على سبیل المثال ، استخدام اللیزر الخاصة لإزالة الشعر غیر المرغوب فیه وصقل الجلد لتحسین ظهور ندوب حادة هما مثل هذه العلاجات.

 

انقر هنا لرؤیة قائمة عیادات التجمیل فی شیراز و اشهر اطباء التجمیل فی شیراز.



:: بازدید از این مطلب : 30
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 شهريور 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کریمی

شیراز چاپ

طراحی و چاپ کارت ویزیت / تراکت / لیبل /سربرگ / پاکت نامه / ست اداری /فاکتوردر شیراز و تهران

همواره سعی ما بر این است که با استفاده از تکنولوژی روز و مدرن ، بهترین راهکارها را جهت راحتی هر چه بیشتر مشتریان ارائه دهیم . در این راستا اقدام به راه اندازی وب سایت سفارش آنلاین طراحی و چاپ کارت ویزیت ، تراکت ، لیبل ، سربرگ ، پاکت نامه ، ست اداری ، فاکتور و ... در تهران ، شیراز و جنوب کشور نموده ایم .

در این وب سایت به راحتی می توانید موضوع کاری خود را جستجو نموده و از بین هزاران طرح حرفه ای ، طرحی متناسب با سلیقه خود بیابید و آن را سفارش دهید .

لطفا ما را از نظرات خود بهره مند سازید تا بتوانیم هر روز بهتر از گذشته به شما عزیزان خدمت رسانی کنیم.



:: بازدید از این مطلب : 30
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 شهريور 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کریمی

امداد باتری شبانه روزی

 

خدمات فروشگاه باطری ارزومند در شیراز :

فروش باطری شیراز ، فروش باطری در شیراز ، امداد باطری شبانه روزی ، انواع باطری های ایرانی و خارجی با گارانتی ، باطری امداد ، صبا باطری ، نیروگستران خراسان ، اوربیتال ، شارک ، هگزا ، خدمات تعویض باطری در محل

دارای مجوز رسمی از اتحادیه باطری فروش
تحت نظارت امداد خودرو کانون جهانگردی و اتوموبیلرانی
۰۹۱۷۸۵۴۰۲۳۴
ادرس امیرکبیر پل امام حسن مجتبی

 



:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 6 شهريور 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کریمی

باطری امداد

 

 

1423 

۰۹۱۷۲۰۰۲۶۲۲

 

 

شعار امداد خودروبر ایمان : هدف ما جلب رضایت شما مشتری گرامی است
امداد خودروبر ایمان یکی از فعالترین امداد خودروها در شیراز می باشد.

 

خدمات امداد خودروبر ایمان به عنوان بهترین امداد خودرو در شیراز شامل موارد زیر است :

 

 

 حمل اتومبیل به تمام نقاط کشور با بیمه و بارنامه رسمی
حمل رایگان خودروهای گارانتی دار زیر در استان فارس
:

 

 آلفا ،ایرتویا، MG، MVM
اعزام مکانیک در محل با لوازم یدکی دیاگ بصورت شبانه روزی
مجهز به مجتمع تعمیرگاهی ، صافکاری ، نقاشی ، مکانیکی ، تنظیم موتور ، کلیدساز و تراشکار با کادری مجرب و متعهد

 

دارای مجوز رسمی همکاری با 

امداد خودرو کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران

نمایندگی رسمی امداد کانون جهانگردی در استان فارس

شرکت های تحت قرارداد 

رامک خودرو(سانگ یانگ)          مدیران خودرو(MVM)

نگین خودرو(رنو)                     پرشیا خودرو(BMW)

آسان موتور(هیوندای)                 کیا موتورز(KIA)  

 

شبانه روزی

همراه/ 09172002622     

                

 

امداد خودرو شیراز چگونه عمل می کند؟

در صورتی که در جاده ماشین شما دچار نقص فنی شد ، اولین چیزی که به ذهنتان خطور میکند این است که بهتر است در کاپوت ماشین را باز کنم و ببینم می شود اون رو تعمیر کرد و فعلا راه افتاد یا نه . بعد از اینکه در کاپوت رو باز کردین ، آرزو میکنید که ای کاش از مکانیک خودرو بیشتر اطلاع داشتین یا شاید یه کاربلد الان کنارتون بود . اینجاست که باید یاد بهترین امداد خودرو در شیراز بیفتید . با شماره ما تماس بگیرید . ما شما رو راهنمایی میکنیم تا اول بتونید اگر ایراد ماشینتون جزئی هست ، خودتون اون رو راه بندازید . ولی اگر کار از این حرفا گذشته بود و نیاز بود که ماشینتون به یک تعمیرگاه معتبر و خوب حمل بشه ، باز هم حمل ماشین در محدوده شیراز و یا حمل ماشینتون در استان فارس رو به ما بسپارید . ما بهترین گزینه ها رو برای امداد خودرو ماشینتون در شیراز ارائه  میکنیم . پس همیشه در سفر ، امداد خودرو ایمان یادتون باشه.



:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 شهريور 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کریمی

سوله ارزان، سبک، سریع، نوین و مقاوم UBM

 

شرکت پولادسازه قشقایی با تجربه ی چندین ساله در زمینه سوله ارزان، سبک، سریع، نوین و مقاوم UBM، نسل جدید از سوله های سبک و مقاوم  را به بازار ایران ارائه کرده است. سوله ارزان، سبک، سریع، نوین و مقاوم UBM از جنس ورق های گالوانیزه می باشد که طی فرایند نورد سرد توسط ماشین آلات تولید سوله ارزان، سبک، سریع، نوین و مقاوم UBM در محل پروژه در مدت زمان بسیار کم تولید و احداث می گردد.
این نوع سوله ها به دلیل تولید و اجرای سریع بسیار مقرون به صرفه می باشد. همچنین به دلیل نوع سازه قوسی و نحوه ی طراحی و محاسبات سوله، در برابر بارهای وارده از قبیل برف، باد، طوفان و زلزله بسیار مقاوم می باشد. سوله ارزان، سبک، سریع، نوین و مقاوم UBM جهت کاربردهایی مانند سالن های ورزشی، سوله های صنعتی، سالن های خط تولید، سوله های کشاورزی، سوله ی انبار صنعتی، آشیانه هواپیما یا آشیانه هلی کوپتر، انبار مهمات، سالن و تالار پذیرایی، جایگاه پمپ بنزین، کارواش، شهر بازی های سرپوشیده، سالن بسته بندی و هرگونه سرپناه می باشد.

 

ابر کلمات کلیدی:

سوله UBM , سوله یو بی ام , ساخت سوله UBM , ساخت سوله یو بی ام , ساخت سوله به روش UBM , ساخت سوله به روش یو بی ام , سوله های UBM , سوله های یو بی ام , سازه UBM , سازه یو بی ام



:: برچسب‌ها: سوله UBM , سوله یو بی ام , ساخت سوله UBM , ساخت سوله یو بی ام , ساخت سوله به روش UBM , ساخت سوله به روش یو بی ام , سوله های UBM , سوله های یو بی ام , سازه UBM , سازه یو بی ام ,
:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 مرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کریمی

انواع دستگاه های کشش مفتول

 

هدف انواع دستگاه های کشش مفتول فرم دهی سرد انواع فلزات است. انواع دستگاه های کشش مفتول دستگاه هایی هستند که با عبور دادن و کشیدن یک مفتول از میان یک یا چند قالب کشش، برای کاهش سطح مقطع استفاده می شوند. فرآیند انواع دستگاه های کشش مفتول در واقع یک فرآیند فلزکاری است و در عمل شبیه به فرآیند اکسترژون می باشد ولی در اکسترژون میله از میان قالب هل داده می شود در حالی که در انواع دستگاه های کشش مفتول، مفتول از میان قالب کشیده می شود.

 

انواع دستگاه های کشش مفتول

دستگاه شاخه کن مفتول

 

فرآیند انواع دستگاه های کشش مفتول

فرآیند انواع دستگاه های کشش مفتول به این صورت است که مفتول با قطر بزرگ از مجرایی به اسم دوزه عبور می کند (کشش) و با قطر مورد نظر و کوچک تر در مجاورت یک روان ساز که ممکن است پودر یا روغن کشش باشد قرار می گیرد. فرآیند انواع دستگاه های کشش مفتول به دلیل اینکه فرآیند سردی است خواص مکانیکی یا فیزیکی مفتول از قبیل مقاومت کشش، سختی، الاستیسیته و کیفیت سطح را کاهش می دهد ولی هیچ تاثیر و تغییری در درصد عناصر شیمیایی آلیاژ مفتول ندارد.

 

اجزای انواع دستگاه های کشش مفتول

انواع دستگاه های کشش مفتول از قطعات مختلفی ساخته می شود. این قطعات عبارتند از: بدنه ی دستگاه، گیربکس، دینام، طبل، قرقره و جادوزه ای. این قطعات بر روی یک بدنه فلزی دیگر که حدودا شش متر طول و یک متر عرض دارد؛ متصل شده اند. البته در گئنه های دیگر انواع دستگاه های کشش مفتول ممکن است تعداد طبل ها متفاوت باشد. برخی از انواع دستگاه های کشش مفتول فقط یک طبل دارند و در برخی از آنها تعداد طبل ها به 8 عدد نیز می رسد.

 

دسته بندی انواع دستگاه های کشش مفتول

انواع دستگاه های کشش مفتول خود به دو دسته تقسیم می شوند که عبارتند از :

- انواع دستگاه های کشش مفتول ریز بار

- انواع دستگاه های کشش مفتول درشت بار

قدرت هر کدام از انواع دستگاه های کشش مفتول به بزرگی طبل، قدرت گیربکس، قدرت دینام یا ژنراتور بستگی دارد و ممکن است تا چند تن فشار را نیز تحمل کند.

 

انواع دستگاه های کشش مفتول

دستگاه کشش مفتول شش طبله

 

کاربرد انواع دستگاه های کشش مفتول

انواع دستگاه های کشش مفتول در سیم کشی برق ، کابل ها، فنرها، گیره های کاغذ، اسپیک های چرخ، آلات موسیقی سیمی و ... کاربرد دارد. در واقع انواع دستگاه های کشش مفتول در همه صنایع کوچک که نیاز به مفتول با سایز و قطرهای مختلف و مخصوصا کوچک دارند؛ به کار برده می شود.

 

 

ابر کلمات کلیدی :

قیمت دستگاه کشش مفتول , مزایده دستگاه کشش مفتول , دستگاه کشش مفتول فولادی , فیلم کشش مفتول , پودر کشش مفتول , صنایع کشش مفتول , دستگاه کشش اهن , دوزه کشش مفتول , ساخت دستگاه کشش مفتول , دستگاه کشش مفتول , انواع دستگاه کشش مفتول , کشش مفتول فولادی , تکنو , تکنو ماشین



:: برچسب‌ها: قیمت دستگاه کشش مفتول , مزایده دستگاه کشش مفتول , دستگاه کشش مفتول فولادی , فیلم کشش مفتول , پودر کشش مفتول , صنایع کشش مفتول , دستگاه کشش اهن , دوزه کشش مفتول , ساخت دستگاه کشش مفتول , دستگاه کشش مفتول , انواع دستگاه کشش مفتول , کشش مفتول فولادی , تکنو , تکنو ماشین ,
:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 27 تير 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کریمی

کاشت و طراحی ناخن در شیراز

 

کاشت و طراحی ناخن به دلیل بخشیدن جلوه و زیبایی به دست ها طرفداران زیادی دارد. نداشتن ناخن و زیباتر شدن ناخن ها از دلایل کاشت و طراحی ناخن است. بهترین کاشت ناخن کاشتی است که علاوه بر زیبایی، دوام و استحکام نیز داشته باشد.

کاشت و طراحی ناخن به  روش های مختلفی انجام می شود.از جمله روش های طراحی و کاشت ناخن می توان به کاشت ناخن قالبی، کاشت ناخن پودری، کاشت ناخن ژله ای و کاشت ناخن میکس اشاره کرد. البته بهتر است افرادی که بیماری عفونی یا قارچی دارند، کاشت ناخن انجام ندهند. کاشت ناخن برای افرادی که عادت به جویدن ناخن دارند نیز جهت اجتناب از این امر مفید واقع خواهد شد. برای عمل کاشت ناخن موارد زیادی را باید رعایت کرد، ابزار کاشت ناخن و مواد کاشت ناخن را باید شناخت و زیر نظر متخصص این کار را انجام داد.

برای مشاهده لیست مراکزی که خدمات طراحی و کاشت ناخن در شیراز ارائه می دهند به وبسایت ایران برندس مراجعه نمایید. در این مراکز همچنین آموزش تخصصی کاشت ناخن در شیراز نیز انجام می گیرد.

 

ابر کلمات کلیدی: 

دوره آموزشی کاشت ناخن در شیراز , هزینه کلاس کاشت ناخن شیراز , آموزش تخصصی کاشت ناخن در شیراز , آموزش کاشت ناخن در شیراز , کاشت ناخن شیراز , آدرس آموزش کاشت ناخن در شیراز , کلاس آموزش کاشت ناخن در شیراز , قیمت آموزش کاشت ناخن در شیراز , دوره آموزشی کاشت و دیزاین ناخن در شیراز , بهترین آموزشگاه کاشت ناخن در شیراز , آموزش کاشت و طراحی ناخن در شیراز , آموزش کاشت ناخن با قالب در شیراز , کاشت ناخن با تخفیف ویژه شیراز , وسایل کاشت ناخن شیراز , بهترین ناخن کار شیراز , بهترین آرایشگاه کاشت ناخن در شیراز , لیست کاشت و طراحی ناخن شیراز , لیست مراکز کاشت و طراحی ناخن شیراز , لیست سالن کاشت و طراحی ناخن شیراز



:: برچسب‌ها: دوره آموزشی کاشت ناخن در شیراز , هزینه کلاس کاشت ناخن شیراز , آموزش تخصصی کاشت ناخن در شیراز , آموزش کاشت ناخن در شیراز , کاشت ناخن شیراز , آدرس آموزش کاشت ناخن در شیراز ,
:: بازدید از این مطلب : 35
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 27 تير 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کریمی

علاج أمراض العيون فی شیراز

 

علاج أمراض العيون فی شیراز و لطب العیون مکانة رفیعة فی شیراز. یتم جمیع مراحل العلاج والعملیات الجراحیة للعیون علی ید المتخصصین الشیرازیین وفی المراکز والمستشفیات الخاصة علاج أمراض العيون فی شیراز. إن مستوی خدمات طب العیون و علاج أمراض العيون فی شیراز أعلی من العالم. حیث تقدم هذه المراکز خدماتها عبر المتخصصین البارزین فی طب العیون و علاج أمراض العيون فی شیراز وباستخدام.

إمکانیات وتقنیات متطورة للتشخیص والجراحة و علاج أمراض العيون فی شیراز تشمل طیفاً موسعاً من المشاکل والمعاناة الخاصة بالنظام البصری. وفی حالة ارتباط الاختلالات البصریة بسائر الأمراض کمرض السکر ، ومرض الغدة الدرقیة وأمراض المناعة الذاتیة ، یمکن التعاون والعمل الجماعی مع المتخصصین فی کل المستشفیات لتلبیة حاجات المرضی العلاجیة والصحیة و علاج أمراض العيون فی شیراز.

 

 

خدمات علاج أمراض العيون فی شیراز المستشفیات الشیرازیة:

- مرض الساد

- مرض المیاه الزرقاء/ الزرق

- التنکس البقعی

- أمراض سطح القرنیة

- أمراض الجفن وسواد العین

- أمراض شبکیة العین

- الاضطرابات البصریة – الحسیة

- عیوب انکسار العین

- الحَوَل

 

علاج أمراض العيون فی شیراز و البلاستيك العيون والجراحة من هو؟

والمقرضين جيدة تفعل سريع القروض سلفة نقدية تجربة ذلك.
العيون التجميلية والترميمية Gzaranydh الأطباء الذين لديهم فترة المتخصصة لمدة أربع سنوات حتى بما فيه الكفاية لتحديد ومعقدة وحساسة العلاج الجراحي لأمراض العين اكتساب المهارات اللازمة. يتم تمكين جراحة العيون البلاستيك الترميمية وفهم عميق لعلم التشريح، علم وظائف الأعضاء والأنسجة الرقيقة حول العينين وكذلك تقنيات الجراحة التجميلية، لأنها على حد سواء في مجال طب العيون والجراحة التجميلية في طب العيون. وهم يعرفون جيدا كيف أفضل من علاج أمراض العيون فی شیراز وجراحة الجفن، الجبين والمسيل للدموع لاصق أنفسهم في مثل هذه الطريقة التي عينيك ورؤية والحفاظ عليها جيدا. جراحة العيون بلاستيك خبرة كبيرة وإجراءات التشخيص المناسبة والعمليات الجراحية والعلاجات الدوائية تقنيات تجديد الوجه متنوعة.

نمط صلع الذكور والإناث نمط صلع من حيث هي التي تتضمن نمط كلمة. وهذا بسبب وجود نمط للصلع. كنت قد لاحظت على الأرجح، وخاصة في الرجال، وهذا بغض النظر عن مقدار الشعر خسروا في الجبهة، أعلى، والمناطق تاج رؤوسهم، والجانبين، وظهر رؤوسهم تحتفظ الشعر وأحيانا قدرا كبيرا من ذلك. الجانبين والخلف هي أقل تأثرا بكثير بفعل DHT على بصيلات الشعر. هذه المناطق هي مواقع المتبرع الذي يتم إزالة الشعر الذي تبرع لنفسك، جنبا إلى جنب مع المسام وبعض الأنسجة المحيطة بها.

 

تاریخ علاج أمراض العيون فی شیراز

الأساس المثالي لاختيار مضاد حيوي للعين هو تحديد كائن علاج أمراض العيون مسؤول وحساسيتها للمضادات الحيوية. في كثير من الأحيان، ومع ذلك، الحصول على هذه المعلومات لا يمكن تبريرها إما بسبب نفقة أو لأنه يجب رفعها العلاج قبل هي النتائج المتاحة. ولذلك، فإن معرفة الكائنات الحية على الأرجح، والحساسية، علاج أمراض العيون فی شیراز والمضادات الحيوية فعالة على الأرجح ضرورية. علاج أمراض العيون فی شیراز بسبب طائفة واسعة من الكائنات الحية الحالية، علاج التهابات على هذا الأساس التجريبي، على الرغم من أن عملية ولا مفر منه، جرعة لا يؤدي دائما إلى نتيجة مرضية (Slatter، 1981).
علم الكائنات الدقيقة الأكثر عزلة شائع في العين الكلاب في منطقة جغرافية علاج أمراض العيون وقابليتها للمضادات الحيوية هو المهم توفير العلاج المضادة للميكروبات الأكثر فاعلية (Gerding وآخرون، 1988)، وذلك بسبب الاختلافات الجغرافية كبيرة تحدث في أنواع الكائنات الحية الحالية (Slatter ، 1981؛ Gerding وKakoma، 1990).علاج أمراض العيون وهكذا كان الغرض من دراسة نشرت هنا لتحديد قابلية المضادة للميكروبات من معظم أنواع البكتيريا المعزولة من الفلورا الطبيعية من الكلاب علاج أمراض العيون فی شیراز التي قدمت للفحص الفحص والتطعيم إلى العيادة البيطرية في جامعة شيراز.

 

المزایا علاج أمراض العيون فی شیراز

منذ إدخال الأسيكلوفير في العقد الماضي، علاج أمراض العيون فی شیراز تحسنت أحوال الطقس البصري للالتهاب القرنية الهربس بشكل كبير. وتشمل المزايا مع هذا الوكيل رائع حل سريع للالتهاب القرنية الظهاري، علاج أمراض العيون فی شیراز والحد من الاضطرابات في ظهائر سطح العين، علاج أمراض العيون فی شیراز وانخفض معدل حدوث التهاب القرنية التهاب أو ذوبان القرنية لاحق. من ناحية أخرى، واستمرار سطحية منقط اعتلال القرنية المرتبط الاستخدام الموضعي، علاج أمراض العيون فی شیراز ظهور سلالة مقاومة للالأسيكلوفير من فيروس الهربس البسيط، علاج أمراض العيون فی شیراز وزيادة تدريجية في التهاب البطانة القرنية التقدمية تشمل المشاكل التي يتعين حلها.

 

 

علاج امراض العيون فی شیراز , علاج امراض جفن العين فی شیراز , علاج مرض جفاف العيون فی شیراز , علاج جميع امراض العيون فی شیراز , علاج امراض حساسية العين فی شیراز , علاج مرض حول العيون فی شیراز , علاج مرض دوين للعيون فی شیراز , علاج مرض رمد العيون فی شیراز , علاج امراض شبكية العين فی شیراز , طرق علاج امراض العين فی شیراز , طريقة علاج امراض العيون فی شیراز , علاج امراض العيون عند الرضع فی شیراز , استخدام الليزر في علاج امراض العيون فی شیراز , ماهو علاج امراض العيون فی شیراز , ما علاج امراض العيون فی شیراز , مركز علاج امراض العيون فی شیراز , ما هو علاج امراض العيون فی شیراز



:: برچسب‌ها: علاج امراض العيون فی شیراز , علاج امراض جفن العين فی شیراز , علاج مرض جفاف العيون فی شیراز , علاج جميع امراض العيون فی شیراز , علاج امراض حساسية العين فی شیراز , علاج مرض حول العيون فی شیراز , علاج مرض دوين للعيون فی شیراز , علاج مرض رمد العيون فی شیراز , علاج امراض شبكية العين فی شیراز , طرق علاج امراض العين فی شیراز , طريقة علاج امراض العيون فی شیراز , علاج امراض العيون عند الرضع فی شیراز , استخدام الليزر في علاج امراض العيون فی شیراز , ماهو علاج امراض العيون فی شیراز , ما علاج امراض العيون فی شیراز , مركز علاج امراض العيون فی شیراز , ما هو علاج امراض العيون فی شیراز ,
:: بازدید از این مطلب : 41
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 تير 1398 | نظرات ()