نوشته شده توسط : کریمی

فروش نشاء گیاهان دارویی

 

بی شک پرورش و فروش نشاء گیاهان دارویی می تواند درآمد مناسبی را برای شما به ارمغان بیاورد. شرکت پارس اکسیر فارس در تمام مراحل فروش نشاء گیاهان دارویی شما را همراهی می کند.

 

فروش نشاء گیاهان دارویی

 

انواع گیاه جهت فروش نشاء گیاهان دارویی

شرکت پارس اکسیر فارس بزرگ ترین مرکز تولید و فروش نشاء گیاهان دارویی در استان فارس می باشد. این شرکت قلمه گیاهان دارویی از قبیل به لیمو، آویشن، آکیناسه، استویا، مرزنجوش، زوفا، چای ترش، رزماری، ملیس، سالویا، والرین، گل راعی، افسنطین، سنبل الطیب و ... را تولید و به فروش می رساند.

 

توجیه اقتصادی فروش نشاء گیاهان دارویی

تولید و فروش نشاء گیاهان دارویی می تواند بسیار سودآور باشد. به این منظور بایستی از راهنمایی ها و مشاوره های رایگان شرکت پارس اکسیر فارس کمک بگیرید. همکاران و مشاوران ما در شرکت پارس اکسیر فارس خدمات رایگان مشاوره فروش نشاء گیاهان دارویی را به شما عزیزان ارائه می دهند تا با به روزترین اطلاعات بیشترین سود را از فروش نشاء گیاهان دارویی به دست آورید.

 

 

برای سفارش و مشاوره رایگان جهت فروش نشاء گیاهان دارویی می توانید با شماره های 09178347062 یا 09303109621 تماس حاصل نمایید.



:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : پنج شنبه 9 اسفند 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کریمی

فروش نشاء آویشن باغی

 

آویشن باغی گیاهی است که خاصیت درمانی بسیاری دارد. با تهیه و فروش نشاء آویشن باغی می توانید این گیاه دارویی با خواص فراوان را کشت کنید. شرکت پارس اکسیر فارس فروش نشاء آویشن باغی را انجام می دهد.

 

فروش نشاء آویشن باغی

 

شرایط کشت و فروش نشاء آویشن باغی

برای کشت و فروش نشاء آویشن باغی باید این گیاه را از اواسط اسفند ماه تا اواخر فروردین ماه کاشت. این گیاه در فصل بهار محصول می دهد و می توان برداشت نشاء آویشن باغی را در این زمان انجام  داد. دمای هوا جهت کشت و فروش نشاء آویشن باغی در زمستان حداقل 0 و در تابستان حداکثر 40 درجه است. آبیاری برای کشت و فروش نشاء آویشن باغی بهتر است هر روز انجام شود.

 

برداشت محصول جهت فروش نشاء آویشن باغی

زمانی که گلدهی گیاه آغاز شد، زمان برداشت حصول جهت فروش نشاء آویشن باغی می باشد که در اواسط اردیبهشت است. برای عملکرد بهتر گیاهان دارویی باید برداشت گیاه را در ساعتی از روز که تابش آفتاب وجود داشته باشد برداشت کرد. به جز برگ گیاه آویشن چوب آن نیز جهت فروش نشاء آویشن باغی مورد استفاده قرار می گیرد. از سال دوم به بعد این گیاه را می توان در سال سه بار جهت فروش نشاء آویشن باغی برداشت کرد.

 

اثرات دارویی آویشن باغی در فروش نشاء آویشن باغی

آویشن خاصیت ضد باکتری و ضد قارچ دارد. در درمان سرفه و گلودرد هنگام سرماخوردگی بسیار موثر است. علاوه بر این گیاه آویشن باغی در صنعت غذایی، داروسازی، آرایشی و بهداشتی مورد استفاده قرار می گیرد.

 

اثرات اقتصادی آویشن باغی با فروش نشاء آویشن باغی

این گیاه را در سال سه بار می توانید جهت فروش نشاء آویشن باغی برداشت کنید. با یک بار کشت این گیاه می توان 5 سال برداشت کرد. متوسط قیمت هر کیلو برگ خشک شده این گیاه 20،000 تومان است.

 

برای سفارش و مشاوره رایگان جهت فروش نشاء آویشن باغی می توانید با شماره های 09178347062 یا 09303109621 تماس حاصل نمایید.


:: بازدید از این مطلب : 105
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : پنج شنبه 9 اسفند 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کریمی

طراحی وب سایت املاک در شیراز

طراحی وب سایت املاک در شیراز

اهمیت و جایگاه طراحی سایت املاک در شیراز

امروزه با وارد شدن شدن اینترنت به زندگی مردم ، همه ی کارهای مردم  رنگ مجازی به خود گرفته است . تقریبا تمامی شغل ها در فضای ایتنرنت اقدام به راه اندازی یک وب سایت شخصی برای خود کرده اند .

یکی از شغل هایی که اگر وب سایت داشته باشد میتواند گستره ی وسیعی از مردم را جذب کرده و بازده بالاتری داشته باشد ، مشاوره املاک است .

نحوه ی فعالیت یک وب سایت املاک بدین شکل است که  تمامی انواع ملک ها از جمله شخصی ، آپارتمان ، ویلا ، سوئیت ، تجاری ، منازل مسکونی و اداری و ... به همراه گالری تصاویر شان گذاشته میشوند . قیمت و سایر مشخصات  هر ملک در کنار آن نوشته میشود و کسی که قصد خرید ملک دارد به راحتی میتواند ازبین تمام املاکی که در سایت مشاهده میکند ، انتخاب کند .

طراحی وب سایت املاک در شیراز توسط مرکز طراحی سایت ساین یکی از راه های بازاریابی و درآمد زایی شما میباشد . میتوانید اجازه دهید بقیه افراد منزل یا ملک خود را به فروش برسانند و از آنها هزینه تبلیغات و هزینه ثبت ملک دریافت کنید . بدین صورت طراحی سایت املاک در شیراز میتواند به یک وب سایت درآمدزا مبدل شود .

طراحی وب سایت املاک در شیراز یکی از خدمات مرکز طراحی سایت شیراز ( ساین) به شما عزیزانی است که قصد دارید در اینترنت شناخته شوید .

ویژگی ها وامکانات عمومی وب سایت املاک در شیراز

امکان ثبت املاک شامل آپارتمان، ویلا ، تجاری ، ویلا ، کلنگی و...

ثبت اطلاعات املاک به طور کامل و با جزییات

ایجاد عکسهای اسلاید شو سایت توسط مدیر سایت با 

ویرایش عکسهای اسلاید شو سایت توسط مدیر سایت با

امکان ثبت / ویرایش و حذف اخبار با 

امکان تغییر تعرفه درج آگهی توسط مدیر سایت با 

امکان تغییر تعرفه آگهی ویژه  توسط دسته بندی داخلی با

ایجاد محدوده جغرافیایی 

ویرایش محدوده جغرافیایی

حذف محدوده جغرافیایی

ایجاد محدوده قیمت اجاره

ویرایش محدوده قیمت اجاره

حذف محدوده قیمت اجاره

ایجاد محدوده قیمت رهن

ویرایش محدوده قیمت رهن

حذف محدوده قیمت رهن

امکان ایجاد نوع ملک

ویرایش نوع ملک

حذف نوع ملک

ایجاد / ویرایش و حذف مطلب در صفحه تماس با ما

ایجاد صفحه جدید به صورت نامحدود

امکان حذف آگهی های گذشته به صورت یکجا

سرعت لود بسیار بالا در کلیه قسمت ها و صفحات

مدیریت بسیار آسان و بدون نیاز به دانش فنی

قابلیت سئو بالا و آمدن در گوگل و دیگر موتورهای جستجو به دلیل اختصاصی بودن

کاملا برنامه نویسی شده با آخرین تکنولوژی های برنامه نویسی

امکان تغییر پوسته و اختصاصی شدن ظاهر سایت

امکان توسعه آسان وب سایت ، اضافه کردن امکانات مختلف و پیاده سازی ایده های خود 

راه اندازی و تحویل سریع سایت بیمه 

پنل مدیریتی بسیار ساده و با امکانات حرفه ای مدیریت آسان

نصب رایگان بر روی سرور توسط ما

پشتیبانی 6 ماهه رایگان توسط تیم ساین

امکان مشاهده نمونه سایت های طراحی شده قبل از سفارش

مدت زمان طراحی سایت املاک در شیراز

زمان طراحی سایت املاک در شیراز توسط تیم ما ، تنها یک هفته ی کاری است .

که از زمان بسته شدن قرارداد بین دوطرف این زمان حساب میشود . اما هرچه امکانات و ماژول های بیشتری برای سایت املاک بخواهید طبیعتا این زمان بیشتر خواهد شد .

هزینه طراحی سایت املاک در شیراز

بودجه ای که ما برای راه اندازی یک وب سایت املاک در نظر گرفته ایم در بالای صفحه ذکر شده است  . این بودجه نسبت به امکانات سایت متغیر است . یعنی اگر امکاناتی افزون بر امکاناتی که درنظر گرفته ایم بخواهید این هزینه بیشتر خواهد شد . روش کار مرکز طراحی سایت شیراز (ساین) بدین شکل است که ابتدا طی تشکیل یک جلسه کاری بین هردوطرف و باحضور کارشناسان برنامه نویسی ، مشاوره رایگان به شما میدهد و پس از توافقات هر دو طرف ، قرارداد بسته میشود .

50% از مبلغ هنگام استارت کار و بستن قرارداد و 50% درصد مابقی را زمان بالا آوردن سایت و تحویل به شما گرفته میشود.برای برآورد هزینه طراحی سایت کلیک کنید .

هدیه ما به شما یک هاست ... مگ و یک دامنه ....

 

طراحی وب سایت املاک در شیراز

سئو و بهینه سازی وب سایت املاک در شیراز

سئو و بهینه سازی وب سایت املاک ، به نوبه خود مهم و ضروری میباشد . اکثر مردم قبل از خرید یا فروش ملک با توجه به در دسترس بودن همیشگی فضای مجازی  حتما به اینترنت سرمیزنند و به تحقیق و جست وجو  میپردازند .

این امر به نفع خود خریدار یا فروشنده  نیز هست . به جای رفتن از این بنگاه به آن بنگاه  وقت صرف کردن  ، به سادگی میتواند در اینترنت ملکی که در نظر دارد را یافته و سپس به بنگاه آن مراجعه کند . اگر صفحه اول گوگل ازآن شما نباشد و وب سایت املاک شما در نتیجه جست وجوهای مردم پیدا نشود بسیاری از مشتری های بالقوه خود را از دست خواهید داد .

کاربر با سرچ کردن در مرور گر گوگل به دنبال یافتن وب سایت املاک است که یا قصد خرید ملک را دارد یا قصد فروش آن . اگر نتواند سایت شما را پیدا کند به سایت دیگری رفته و شما به راحتی مشتری خود را از دست خواهید داد.

سئو وبهینه سازی کاری است زمان بر و حوصله و وقت میطلبد . توصیه میشود طراحی سایت و سئو را به یک شخص واگذار کنید و به دو یا چند شخص ندهید . زیرا در طراحی سایت نکاتی وجود دارند که مربوط به سئو و بهینه سازی هستند و اگر شما سئو و بهینه سازی وب سایت املاک خود را به دست شخصی دیگر بسپارید  ، آن شخص از نحوه ی برنامه نویسی و کد نویسی سایتتان بی خبر است و در نتیجه فرآیند سئو و بهینه سازی نمیتواند اثر بخش و کارا باشد .

ما در هنگام طراحی سایت تمام نکاتی که در زمینه سئو و بهینه سازی سایت  مهم هستند و در آینده روی سئو ی سایت تاثیر میگذارند را لحاظ میکنیم . معمولا سئو بسته  به تعداد رقبای شما و کلمه ی کلیدی ای که انتخاب میکنید ، 3الی 4 ماه طول میکشد .  تعرفه سئو و شرایط سئو را در اینجا ببینید .

همچنین با مشاهده ی فیلم آموزش سئو به زبان فارسی که برای دوستداران و علاقه مندان سئو تهیه کرده ایم ، میتوانید تمام مفاهیم پایه ای سئو را بخوبی فرا گرفته و خودتان سئوی سایتتان را به دست بگیرید .

بعد از طراحی وب سایت املاک شما باید چکار کنید ؟؟؟

بعد از تحویل سایت  و دادن اطلاعات پنل مدیریت به شما ، میتوانید شروع به مطلب گذاری در وب سایت املاک کنید . ابتدا نام ، شماره های تماس ، درباره ما ، آدرس بنگاه املاک و ... را در صفحه اصلی قرار دهید .

پس از آن املاک را دسته بندی کنید و گالری تصاویر آن ها را قرار دهید . توجه کنید که تصاویر منازل را بدون ادیت کردن در سایت قرار دهید . مشتری باید  تصاویر واقعی را مشاهده کند و بعد برای خرید تصمیم بگیرد .

وقتی اطلاعات سایت املاک شما تکمیل شد تبلیغات و سئو را شروع کنید .  

آموزش کار با وب سایت املاک پس از طراحی

 مرکز طراحی سایت شیراز ( ساین)  یک فیلم آموزشی جهت مدیریت کردن سایت تهیه کرده است که رایگان در اختیار شما میگذارد . ما به همه ی جای کار فکر کرده ایم و هیچگاه شما را تنها نخواهیم گذاشت . تمام آموزشات لازم را به شما میدهیم تا با کارکردن با سایتتان مشکلی نداشته باشید و هر زمان خواستید بتوانید مطلبی را کم یا اضافه به سایت کنید .

نحوه پشتیبانی وب سایت املاک در شیراز

تهعد ما به شما پشتیبانی فنی یکساله رایگان است . هر زمان با هر خطایی که روبرو شدید بصورت 24 ساعته آماده ی پاسخگویی به شما هستیم .شرایط پشتیبانی مرکز طراحی سایت شیراز (ساین) را مشاهده کنید

فعالیت های ما:

طراحی سایت شیراز

طراحی سایت در شیراز



:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 اسفند 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کریمی

طراحي نرم افزار مديريت پرسنل و مديريت ارتباط با مشتري در شيراز

 

سيستم مديريت پرسنل در شيراز

نرم افزار مديريت پرسنل در شيراز

 

اگر شما صاحب يك شركت  باشيد و سمت مدير يا مدير عامل آن شركت را داشته باشيد تفاوتي نميكند كه شركتتان كوچك باشد با پرسنلي محدود ، يا بزرگ باشد و  گستره وسيعي را در برداشته باشد . شما به عنوان مدير يك شركت وظيفه داريد براي شركت قانون گذاري كرده و امور آن را به كمك پرسنل خود نظم و سامان ببخشيد . 

حتما همه ي مديران شركت ها به دنبال راهي براي راندمان هرچه بيشتر شركت و افزايش بازخورد و سوددهي بيشتر هستند و تلاش هاي بسياري در اين زمينه كرده اند .

پرسنل يك شركت حكم ستون هاي آن شركت را دارا ميباشند كه كم كاري و سهل انگاري حتي جزئي در كار يكي از پرسنل ، نه تنها به خود فرد بلكه به بقيه پرسنل و هدف نهايي شركت لطمه ميزند .

 

بهبود كاري پرسنل يكي از مواردي بوده كه هميشه ذهن مديران را به خود مشغول كرده است . اگر به دنبال راهي براي افزايش كارايي و راندمان پرسنل خود هستيد مركز طراحي سايت شيراز (ساين ) ايده اي متفاوت براي شما دارد .

 

مكانيزه كردن كارهاي   سازمان ها  ، موسسات و شركت هاي توليدي  و خدماتي  از جمله اقداماتي است كه براي پاسخگويي به نياز  بهبود عملكرد  آن موسسات و شركت ها در قالب سيستم يكپارچه نرم افزاري پوشش ميدهد .

 

مركز طراحي سايت شيراز ( ساين ) با بهره گيري از سال ها تجربه و تخصص در حيطه طراحي سايت  ، با طراحي و توليد نرم افزار مديريت پرسنل و crm از راه دور ،  تحولي بزرگ در عرصه مديريت پرسنل به وجود آورده است .

سيستم مديريت پرسنل شامل قابليت هايي چون حضور و غياب پرسنل ، واگذاري كار ها به پرسنل همراه با پيگيري ، ارسال پيام به  پرسنل  ، سيستم حقوق و دستمزد ، سيستم ارتباط با مشتري ( crm )  و مديريت از راه دور ( وب بيس ) ميباشد . قطعا طراحي چنين سيستمي كارايي پرسنل را بالا خواهد برد .

 

ويژگي ها و امكانات سيستم مديريت پرسنل شيراز

نرم افزار مديريت پرسنل با امكانات زير تا ۸۰ درصد بهره وري پرسنل را افزايش ميدهد .

امكانات سيستم به شرح زير مي باشد :

_ تعريف نامحدود پرسنل :   براي اين سيستم مديريتي تفاوتي نميكند كه شركت شما بزرگ است و صاحب تعداد بيشماري پرسنل هستيد يا شركتي كوچك با تنها چند كارمند داريد . عملكرد اين نرم افزار براي هر تعداد پرسنل يكسان ميباشد .

 

_  امكان حضور و غياب بدون نياز به دستگاه حضورغياب : كارمندان شركت بدون نياز با به همراه داشتن كارت حضور  و غياب ، تنها با وارد شدن به سايت مديريت پرسنل و رفتن به قسمت حضور و غياب و با فشردن دكمه ورود و يا خروج ، زمان خروج و ورود خودشان را به راحتي در سيستم ثبت ميكنند .

_ امكان ثبت وظايف براي هر پرسنل : هر پرسنلي براي خود يك صفحه مخصوص و مخفي دارد كه جز خودش و مدير ، شخص ديگري قادر به مشاهده آن نيست . بخشي در سيستم وجود دارد كه مدير اگر پيغامي براي پرسنل خود دارد آن پيغام را در صفحه شخصي آن پرسنل ضميمه كرده و پرسنل آن را مشاهده كند . همچنين كارمند مي تواند از همانجا به مدير خود پاسخ گفته و گزارش كار درخواستي را نيز به مديريت بدهد . همچنين مدير متوجه مي شود آيا كاربر پيام ارسالي را ديده است يا خير .

 

_ امكان ثبت نتيجه وظايف محوله توسط پرسنل  :  اين مورد ادامه مورد بالا ميباشد . پس از خواندن  پيغام مدير توسط كارمند ، كارمند ميتواند گزارش درخواست انجام شده را در سيستم مديريت پرسنل خود ثبت كرده تا مدير از نتيجه اتمام وظيفه  آگاهي يابد .

 

_ امكان گزارش حقوق و دستمزد : حقوق و دستمزدي كه ماهيانه به حساب پرسنل خود واريز ميكنيد را هرماه در اين بخش  ثبت كنيد و گزارش آن را در زير آن بنويسيد . بر فرض  كارمند بداند پاداشي كه اضاف بر حقوق اصلي خود دريافت كرده است به چه دليل بوده و يا مبلغي كه  از حقوق كم شده بدليل كدام اهمال بوده است .

 

_ امكان ثبت گزارش كارهاي روزانه بصورت دقيق به مدير:  مدير بايد بداند كارمندش در طول روز چه كارهايي انجام داده است و هركاري چه مقدار وقت آن را گرفته است . اين مورد بخصوص براي مديراني كه  دقيق ميباشند و عملكرد پرسنل خود را هر ماه با ماه هاي گذشته چك ميكنند مفيد خواهد بود .

در اين بخش پرسنل در پايان روز كاري خود ميتوانند هر  كاري كه انجام داده اند به همراه تايم آن ، گزارش دهند .

 

_ امكان مديريت پرسنل از راه دور به علت تحت وب بودن نرم افزار : در نهايت اينكه سيستم مديريت پرسنل به علت تحت وب بودن آن اين امكان را براي صاحبان مشاغل به وجود مي آورد كه از راه دور پرسنل خود را مديريت كنند و براي استفاده از اين نرم افزار نيازي به نزديكي مدير به پرسنل خود نيست .

 

_ امكان ثبت نامحدود مشتريان و سيستم crm : بخش ديگري در سيستم مديريت وجود دارد كه شما ميتوانيد  اطلاعات مشتري هاي خود را در آن به ثبت برسانيد مثل شماره تلفن ، آدرس ، سابقه تماس ، قرار ملاقات و ... و به عبارتي باشگاه مشتريان ايجاد كنيد .

 

_ امكان ثبت سوابق مشتري جهت پيگيري هاي بعدي : اين بخش تكميل كننده بخش بالا ميباشد . اقداماتي كه براي باشگاه مشتري هاي خود انجام داده ايد مثلا تماس گرفته ايد يا پيامك ارسال كرده ايد را ميتوانيد در اين بخش به ثبت برسانيد تا بدانيد براي چه كساني تبليغات انجام داده ايد و براي چه كساني انجام نداده ايد .

 

قيمت نرم افزار سيستم مديريت پرسنل در شيراز

 

قيمت سيستم مديريت پرسنل توسط گروه طراحي سايت شيراز (ساين) همان مبلغ بالاي صفحه ميباشد .

آيا اين مبلغ كم براي افزايش راندمان كاري پرسنل و سوددهي بيشتر موسسات ، سازمان ها و شركت ها قابل مقايسه است ؟!

 

مدت زمان طراحي نرم افزار سيستم مديريت پرسنل در شيراز

 

زمان طراحي سيستم مديريت پرسنل حدود يك هفته تا ده روز به طول مي انجامد . اين زمان بستگي به افزايش امكانات سيستم مديريت خواهد داشت .

 

پشتيباني سيستم مديريت پرسنل در شيراز

 

كليه پشتيباني هاي مركز طراحي سايت شيراز ( ساين ) تا يكسال پس از طراحي رايگان بوده و تمام خطاهاي فني شما را رفع خواهيم كرد . براي اطلاع از مواردي كه شامل پشتيباني رايگان ميشود به صفحه مربوطه برويد .

 

آموزش كار با نرم افزار سيستم مديريت پرسنل در شيراز

 

مركز طراحي سايت شيراز(ساين) هيچگاه سايت يا نرم افزاري  در اختيار مشتري خود نميگذارد مگر اينكه نحوه  كار با آن را به مشتري اش بياموزد  .  ما با تهيه يك فيلم آموزشي و در اختيار گذاشتن رايگان آن به شما نحوه كار با سيستم مديريت پرسنل به شما مي آموزيم و شما را تنها نخواهيم گذاشت .



:: بازدید از این مطلب : 95
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 اسفند 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کریمی

مهاجرت به آلمان از طریق پناهندگی

 

اگر قبلا شما جهت مهاجرت به آلمان از طریق پناهندگی برای سایر کشورهای اتحادیه اروپا درخواست داده باشید دیگر نمیتوانید از گزینه مهاجرت به آلمان از طریق پناهندگی استفاده کنید. متقضیان مهاجرت به آلمان از طریق پناهندگی می توانند در 16 ایالت آلمان پناهنده شوند. در سال های اخیر درخواست مهاجرت به آلمان از طریق پناهندگی بسیار زیاد شده است و قوانین پناهندگی نیز سخت تر؛ به همین دلیل در این مقاله به توضیح شرایط مهاجرت به آلمان از طریق پناهندگی می پردازیم.

 

مهاجرت به آلمان از طریق پناهندگی

 

مراحل مهاجرت به آلمان از طریق پناهندگی

فرد متقاضی مهاجرت به آلمان از طریق پناهندگی باید پس از ورود به کشور آلمان درخواست خود را ابتدا به پلیس مرزی و سپس در اداره امور مهاجرت به ثبت برساند. پس از ثبت درخواست اطلاعات شخصی؛ عکس و اثر انگشت متقاضی مهاجرت به آلمان از طریق پناهندگی گرفته شده و به یکی از کمپ های پناهندگی منتقل میشود تا اداره مهاجرت درخواست مهاجرت به آلمان از طریق پناهندگی را بررسی نماید. در روند بررسی درخواست مهاجرت به آلمان از طریق پناهندگی مصاحبه ای نیز برای فرد ترتیب داده میشود که از مترجم نیز برخوردار خواهد بود و باید در این مصاحبه دلایل کافی و مناسب جهت موافقت با درخواست پناهندگی خود ارائه دهد. پس از آن باید منتظر قبول یا رد شدن درخواست پناهندگی بماند. در صورت موافقت با درخواست پناهندگی به فرد متقاضی مهاجرت به آلمان از طریق پناهندگی اجازه اقامت موقت داده شده و می تواند از کمپ خارج شده و به دنبال خانه و کار بگردد؛ و در صورتی که درخواست پناهندگی رد شود باید به سرعت خاک آلمان را ترک نماید. مدت زمان مراحل مهاجرت به آلمان از طریق پناهندگی معمولا بین 3 تا 6 ماه است ولی با سخت تر شدن قوانین پناهندگی و همچنین افزایش در خواست های پناهندگی ممکن است تا 1 سال هم به طول بیانجامد.

 

امتیازات فرد پناهنده در آلمان جهت مهاجرت به آلمان از طریق پناهندگی

- در مهاجرت به آلمان از طریق پناهندگی فرد متقاضی تا زمان اعلام نتیجه بررسی درخواست پناهندگی از جای خواب، خورد و خوراک و پزشک برخوردار خواهد بود.

- جهت مهاجرت به آلمان از طریق پناهندگی پاس سفید خواهید داشت که توسط آن می توانید به کشورهای دیگر به جز کشور خودتان سفر کنید.

 

 

معایب مهاجرت به آلمان از طریق پناهندگی

- شرایط مهاجرت به آلمان از طریق پناهندگی بسیار مشکل است.

- زندگی در کمپ های پناهندگی و در یک اتاق بزرگ و مشترک با افرادی با ملیت ها و فرهنگ های متفاوت و امکانات نامناسب در مهاجرت به آلمان از طریق پناهندگی طاقت فرساست.

- مهاجرت به آلمان از طریق پناهندگی فرد را با مشکلات روحی و روانی بسیاری مواجه می کند.

 

لازم به ذکر است که روش مهاجرت به آلمان از طریق پناهندگی روش بسیار مشکلی است و توصیه میکنیم از روش های دیگر جهت مهاجرت به آلمان اقدام نمایید.



:: بازدید از این مطلب : 103
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 اسفند 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کریمی

مهاجرت به آلمان از طریق پناهندگی

 

به تازگی در روند اعطای اقامت به پناهجویان جهت مهاجرت به آلمان از طریق پناهندگی یک سری تغییرات مهم رخ داده که در اینجا به مهم ترین آن ها اشاره می کنیم:



مهاجرت به آلمان از طریق پناهندگی

 

 

قوانین مهاجرت به آلمان از طریق پناهندگی

_ پروسه ی رسیدگی به پناهجویان و رد یا اعطای اقامت به آن ها جهت مهاجرت به آلمان از طریق پناهندگی بسیار سریع تر از قبل بوده و در مدت زمانی کمتر از دو ماه به پرونده مهاجرت به آلمان از طریق پناهندگی شما رسیدگی می شود و متقاضیانی که موفق به اخذ اقامت نشده اند باید به سرعت خاک آلمان را ترک کنند.

_ به منظور جلوگیری از عدم ارائه ی مدارک شخصی جعلی توسط افراد متقاضی مهاجرت به آلمان از طریق پناهندگی، دولت این کشور از سامانه ی پیشرفته ی اثر انگشت و کنترل کنندگی بالا استفاده می کند که این دست کاری در فرم ها و یا جعل هویت را برای افراد دشوار ساخته و کسانی که سعی بر این موضوع داشتند بازگردانده خواهند شد.

_ علاوه بر این، دفتر امور مهاجرین مجوز چک نمودن موبایل، وسایل شخصی و یا الکترونیکی متقاضیان مهاجرت به آلمان از طریق پناهندگی که اطلاعات درستی را ارائه نمی دهند برای رسیدن به هویت اصلی آنها به صورت مختار یا به اجبار به مامورین اقامت داده است.

_ در قوانین جدید جهت مهاجرت به آلمان از طریق پناهندگی، پناهجویان این کشور مجوز استفاده از دستبندهای مجهز به ردیابی افراد برای متقاضیان مهاجرت به آلمان از طریق پناهندگی که خاطی بوده و امنیت عمومی را به خطر می اندازند به مامورین داده شده است.

_ و در آخر آن دسته از متقاضیان مهاجرت به آلمان از طریق پناهندگی که درخواستشان رد شده و از اثبات هویت و ارائه ی مدارک شناسایی خود نیز ناتوان بوده اند، تنها از حقوق اجتماعی ابتدایی برخوردار خواهند بود و هیچ گونه حقوق و دریافتی نخواهند داشت.

 

مهاجرت به آلمان از طریق پناهندگی

 

بنابراین مهاجرت به آلمان از طریق پناهندگی ممکن است با ریسک ها و خطرات بالایی همراه باشد که می تواند منجر به از بین رفتن سال های زیادی از زندگی شما گردد؛ بنابراین راه های دیگر را برای خود در اولویت قرار داده و با برنامه ریزی مناسب و بررسی گزینه های موجود به بهترین راه دست یابید.



:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 اسفند 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کریمی

باربری شریعتی

 

حمل بار شریعتی در تهران یکی از شعبات سپیدبار در منطقه شریعتی در تهران آماده خدمت رسانی به همشهریان عزیزی که در شریعتی سکونت دارند می باشد.

 

باربری شریعتی

 

خدمات باربری شریعتی در تهران

اتوبار شریعتی در تهران اثاثیه منزل شما را بسته بندی، حمل و چیدمان میکند.

 

مناطق سرویس دهی باربری شریعتی در تهران

اگر در منطقه شریعتی هستید می توانید با حمل اثاثیه منزل شریعتی در تهران تماس بگیرید. حمل بار شریعتی اثاث کشی شریعتی در تهران را انجام میدهد.

 

آدرس و شماره تماس باربری شریعتی در تهران

هر روز و هر ساعتی که تمایل به اثاث کشی در تهران دارید می توانید جهت مشاوره و راهنمایی با اسباب کشی شریعتی در تهران تماس بگیرید.

 

آدرس باربری شریعتی:

شماره تماس باربری شریعتی:



:: بازدید از این مطلب : 94
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 اسفند 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کریمی

شعب سپیدبار

 

در شهرهای بزرگی مانند تهران وجود شعب در تمام نقاط  شهر میتواند خدمت رسانی به همشهریان عزیز سرعت ببخشد.

 

شعب باربری

 

حمل اثاثیه منزل در تهران

خدمات حمل اثاثیه منزل در تهران میتواند به دلیل محدودیت هایی که در این شهر وجود دارد با مشکلات بسیاری مواجه گردد. از جمله این محدودیت ها میتوان به طرح های ترافیکی، آلودگی هوا، شلوغی و ... اشاره کرد که موجب مشکلاتی برای سرعت حمل اثاثیه منزل تهران میگردد. سپیدبار با ایجاد شعب در تمام نقاط تهران سعی دارد بر این محدودیت ها غلبه کند.

 

شعب حمل اثاثیه منزل در تهران

در ادامه شعب سپیدبار در تهران را مشاهده میکنید؛ با کلیک بر روی شعبه مورد نظر خود از جزئیات شعبه مطلع شوید.

باربری شریعتی

باربری مطهری

باربری ستارخان

باربری شهرک آزادی

باربری تعاون

باربری یوسف آباد

باربری جنت آباد

باربری صادقیه

باربری مرزداران

باربری تهرانسر

باربری چیتگر

باربری شهران



:: بازدید از این مطلب : 152
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 اسفند 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کریمی

مهاجرت به آلمان از طریق کار

آلمان یکی از کشورهایی است که به دلیل شرایط اقتصادی و بازار کارمناسب مورد توجه متقاضیان زیادی از کشورهای مختلف در سراسر دنیا جهت مهاجرت به آلمان از طریق کار قرار می گیرد. جهت مهاجرت به آلمان از طریق کار راه های متعددی وجود دارند که به بررسی آنها می پردازیم:

 

مهاجرت به آلمان از طریق کار

 

پس از اتمام تحصیلات در این کشور مشغول به کار شوید

در این مورد شخص متقاضی مهاجرت به آلمان از طریق کار  می تواند قبل از اتمام دوره ی تحصیلی و ابطال ویزای تحصیلی اش، شغل کاملا مرتبط با رشته ی خود را پیدا کند و ویزای تحصیلی خود را به ویزای کاری تبدیل نماید، که پس از گذشت 4 سال کاری و پرداخت مالیات به دولت می تواند درخواست اقامت دائم دهد.

 

پیشنهاد کاری(Job offer) جهت مهاجرت به آلمان از طریق کار

اگر شرکت یا کارفرمایی در کشور آلمان به متقاضی مهاجرت به آلمان از طریق کار پیشنهاد کاری دهد، شخص حدودا 3 ماه فرصت دارد تا خود را به آلمان رسانده و در صورت تایید نهایی و گرفتن کار می تواند پس از 4 سال درخواست اقامت دائم دهد، که پروسه ی اخذ پیشنهاد شغلی به این آسانی نبوده و ابتدا شرکت آلمانی پست مد نظر را در روزنامه این کشور آگهی می کند تا در صورت یافتن فرد آلمانی پست را به او دهند، اگر کسی برای استخدام پیدا نشد سپس چندین بار در اتحادیه اروپا آگهی تکرار شده و باز هم اگر پست خالی ماند پیشنهاد شغلی به فرد متقاضی مهاجرت به آلمان از طریق کار داده می شود.

 

ویزای Job seeker  یا جستجوی کار جهت مهاجرت به آلمان از طریق کار

متقاضیان مهاجرت به آلمان از طریق کار که می خواهند برای کار در آلمان اقدام نمایند در صورت داشتن شرایط و صلاحیت لازم جهت مهاجرت به آلمان از طریق کار می توانند برای ویزای جست و جوی کار درخواست دهند. پروسه ی اخذ ویزا به این صورت است که با توجه به مدرک تحصیلی و سابقه ی کاری شما، فرصتی شش ماهه برای پیدا کردن شغل مد نظر در همان زمینه جهت مهاجرت به آلمان از طریق کار به شما داده می شود. در صورتی که بتوانید کارفرمای مورد نظرتان را پیدا کنید می توانید در این کشور بمانید و  حدودا دو سال پس از مهاجرت به آلمان از طریق کار می توانید  blue card آلمان را دریافت نمایید.

 

مهاجرت به آلمان از طریق کار

 

مدارک لازم جهت مهاجرت به آلمان از طریق کار

_داشتن حداقل مدرک لیسانس در زمینه ی شغلی مد نظر جهت مهاجرت به آلمان از طریق کار

_داشتن سابقه ی کاری حداقل 3 تا 5 سال مرتبط با مدرک تحصیلی جهت مهاجرت به آلمان از طریق کار

_سن زیر 40 سال جهت مهاجرت به آلمان از طریق کار

_مدرک زبان آلمانی یا آیلتس(اگر شغل مد نظرشان به زبان انگلیسی ارائه شود) جهت مهاجرت به آلمان از طریق کار



:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 4 اسفند 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کریمی

مهاجرت به آلمان از طریق کار

 

شرایط مهاجرت به آلمان از طریق کار برای شهروندان کشورهای عضو اتحادیه اروپا و همچنین شهروندان عضو منطقه اقتصادی اروپا متفاوت از شهروندان کشورهایی که جزو این دو دسته نیستند؛ میباشد. گفتنی است مدرک تحصیلی و سابقه کاری برای موفقیت در مهاجرت به آلمان از طریق کار اهمیت بسیار دارد. در ادامه به بررسی شرایط مهاجرت به آلمان از طریق کار برای کشورهای غیر عضو میپردازیم.

 

مهاجرت به آلمان از طریق کار

 

انواع ویزا جهت مهاجرت به آلمان از طریق کار

  • ویزای جستجوی کار(Job Seeker): این ویزا جهت مهاجرت به آلمان از طریق کار به مدت 6 ماه برای متقاضی مهاجرت به آلمان از طریق کار صادر شده و متقاضی مهاجرت به آلمان از طریق کار باید در این مدت به دنبال شغلی در خاک آلمان بگردد.
  • ویزای کارت آبی(Blue Kard): کارت آبی اروپا جهت مهاجرت به آلمان از طریق کار برای کشورهای جهان سوم به منظور جبران کمبود نیروی کار در اروپا صادر میگردد. با این کارت متقاضی مهاجرت به آلمان از طریق کار بدون ویزا اجازه کار در کشورهای عضو اتحادیه اروپا را خواهد داشت. داشتن مدرک تحصیلی معتبر و سابقه کاری خوب از شرایط اخذ این ویزا میباشد.
  • ویزای کار (Job Offer): چنانچه متقاضی مهاجرت به آلمان از طریق کار از یک شرکت آلمانی پیشنهاد کاری داشته باشد و قرارداد کاری ارائه دهد؛ ویزای کار صادر شده و با این ویزا میتواند جهت مهاجرت به آلمان از طریق کار اقدام نماید. مدت ویزای کار بستگی به مدت قرارداد کاری متقاضی مهاجرت به آلمان از طریق کار دارد ولی حداکثر به مدت 4 سال خواهد بود.

جهت مهاجرت به آلمان از طریق کار میتوانید ابتدا ویزای جستجوی کار گرفته و با این ویزا به آلمان مهاجرت کرده و کار مورد نظر خود را پیدا کنید و با داشتن قرارداد کاری میتوانید ویزای جستجوی کار را به ویزای کار تبدیل کرده و در آلمان اقامت گزینید.

 

هزینه مهاجرت به آلمان از طریق کار

هزینه مهاجرت به آلمان از طریق کار عدد مشخصی نیست. به منظور بررسی هزینه مهاجرت به آلمان از طریق کار بایستی بسیاری عوامل از جمله هزینه اخذ ویزا، هزینه مسکن، هزینه پوشاک و خورد و خوراک، هزینه مالیات و بیمه و بهداشت و ... را در نظر بگیرید. همچنین باید مطمئن باشید کاری که در آلمان پیدا میکنید جوابگوی مخارج زندگی در آلمان باشد. جهت راهنمایی برای هزینه مهاجرت به آلمان از طریق کار با کارشناسان ما تماس بگیرید.

 

مزایای مهاجرت به آلمان از طریق کار

- جهت مهاجرت به آلمان از طریق کار نیاز به مدرک زبان آلمانی و یا حتی انگلیسی ندارید و تنها توانایی صحبت کردن به انگلیسی ملاک میباشد.

- برای مهاجرت به آلمان از طریق کار نیاز به سابقه کاری بلندمدت ندارید و سابقه کار کوتاه مدت نیز قابل قبول است.

- با مهاجرت به آلمان از طریق کار در قدرتمندترین اقتصاد اروپا مشغول به کار میشوید.

- در مهاجرت به آلمان از طریق کار میتوانید با افراد خانواده تحت تکفل به آلمان مهاجرت کرده و همچنین افراد خانواده تان نیز میتوانند در آلمان به تحصیل و اشتغال بپردازند.

- متقاضی مهاجرت به آلمان از طریق کار حقوق و مزایای یکسان با شهروندان آلمان خواهد داشت.

 

معایب مهاجرت به آلمان از طریق کار

- فرآیند مهاجرت به آلمان از طریق کار نسبتا طولانی است (2 تا 4 سال).

- مالیات در آلمان بسیار بالاست و متقاضی مهاجرت به آلمان از طریق کار باید بسیار کار کند.



:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 4 اسفند 1397 | نظرات ()